Olayların ardından sadece üç gün geçmişti. Ve Burak dediği gibi kimsenin bana dokunmasına izin vermeyip beni ordan çıkarmış ve buraya getirmişti. O günden beri mecbur kalmadıkça konuşmuyorduk. Hatta hiç konuşmuyorduk...
Kapı çaldığında deve kuşu misali kafamı gömdüğüm yerden yani yastıktan kafamı kaldırdım ve "evet?" dedim. Sesim puslu çıkmıştı boğazımı temizleme gereği duyduğumdan boğazımı temizledim ve ben boğazımı temizleyene kadar kapı açıldı ve içeriye Burak girdi. Elinde kahvaltı tepsisiyle hemde... Şok oldum açıkçası. Ama ona farkettirmemeye çalıştım.
"Bana? Yatağıma ? Sen? Kahvaltı? Getirdin?"
"Hiii sana kimse getirmedi mi?"
"Hayır"
"Bu hasta ya da morali bozuk olan herkese yapılır. Aslında sende zenginsin ?"
"Evet ama hiç böyle bi şey yapılmadı daha önce bana. Sana çok mu yapıldı?"
"Aslında hayır bana da daha önce hiç böyle bi şey yapılmadı."
Bu söylediği üzerine hafif bi gülümseme oldu yüzünden. O diğer katiller gibi yüzünü asan gülümsemeyi sevmeyen biri değildi. Bu yüzden hiç yadırgamadım bu tebessümü.
"Gulunce gamzem çıktığını söylerler baksana var mi sence?"
Bu soruyu bana soruyor oluşu ayrı bir dert, gamzesi olan erkeklerin daha çekici olduğu gerçi ayrı bir dert.
"Bilmem farketmedim"
"Hadi bi espri yap gülelim sende bak?"
"Ben mi espri yapcam?"
"Evet."
"O zaman şaka gibi bi şey ya da hayal gibi bi şey soyleyim mi?"
" Hiç mi gerçeklik payı yok?"
"Şey... Sana bağlı aslında..."
"Nasıl yani ben yaparsam olur yapmazsam hiç olmaz mi?"
" Hiç.."
"Söyle bakalım."
"Şey benimle alışveriş merkezine ya da ona benzer bi yere gider misin?"
Söylediğimde ki yüz hali düşündüğümden çok çok daha yumuşaktı.
"Hayır. Daha büyük bi şey iste."
Mal ya daha büyük şeyi yapacak bunu yapmayacak.
"Bir gün boyunca benimle vakit geçir ama hiç bir şekilde beni terleme üzme?"
"Sabah kalkınca başlar"
Göz kırptı ve odadan memnun bi halde çıktı. Ve harbi kabul etmişti. Ka bul et ti. KABUL ETTİİİİİ!!!
Sabah başlayacak dediği için hemen uyumam ve sabahı beklemem gerek. Hemen yatağa yattim ama kapı açıldı ve Burak seslendi.
"Hemen uyucak mısın?"
"Evet."
" Bi filme ne dersin?"
"Hayır."
"Neden?"
"Uykum var ve şimdi kalkarsam terlerim dus almak zorunda kalırım."
"Diyosun?"
"Evet"
" Yarın kötü bi şeyler olmasını istemiyorsan gel!"
"Uf tamam ya."
Aşağı indim yanımda yastığımı ve bir battaniyede alarak. Korku filmi olduğu için korkunca terledim ve banyoya girdim. Ama benimle beraber Burakda girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK
Teen FictionHümay,Burak,Engincan,Melih ve diğerlerinin başından geçen karmaşık olayların anlatıldığı biraz aşk biraz hüzün biraz da heyecanin bulunduğu bir kitap.:)