O SEN MİYDİN?

69 2 0
                                    

Söylediklerinden pek bi sey anladığım söylenemez ama azda olsa bi şeyler oluşmuştu kafam da.

"Annemin bunları yaptığını bana biri gösterdi. Yani annem mektup yazmış ama vermek istememiş ve o göt bana getirdi mektubu benim her şeyi öğrenip canımın yanması için."

" İyi buraya kadar okey. Ama benim suçum yokki bütün suç o götte yani sana mektubu getirende."

"İşte senin suçun hepsi."

"Ben kimseye mektup vermedim ki?"

"Postayla bana 20 şubatta gönderdin ve hemen sonra Furkan senden ayrıldı. Hatırladın mı?"

"Nasıl yani sen Furkanın abisi misin?"

"Ne saçmalıyosun sen ya?"

"Ben onun abisine zarf gönderdim! "

"Sana öyle mi dedi?"

"Evet"

"Her neyse sen suçlusun Hümay!!"

"Hayır suçlu değilim. Hem suçlu bile olsam beni gerçekten sevmemişsin ki benden nefret edebiliyosun!! "

"Ben seni gerçekten sevdim ama hayatım boyunca intikam almak istediğim kişi senmişsin!"

Biz bu şekilde bağırarak konuşurken garson bir kaç defa bizi uyarmıştı ama biz tınlamadık. En sonunda erkek Burağın kolunu tuttu ve sürüklemeye başladı. Hatta şöyle deyim garson sandığım adam çünkü garson değilmiş.

"Hümay git."

"Kim bu adam?"

"Git dedim sana!!!!!!"

"Hayır ne olduğunu söyle kim bu adam??"

Biz konuşurken adam hiç bir şey demiyordu Burağı arabaya attıktan sonra bana koşarak gelmeye başladı. Burak ta bağırmaya başladı git diye. Nedenini bilmiyorum ama bir anda adama doğru koşmaya başladım. Adamdan önce arabaya bindim ve adamla aramızda baya bir mesafe vardı.

"Bu araba denen mal şey nasıl kullanılıyo?!"

" Araba çalışıyor şu an gaza bas!"

"Gaz hangisi?"

"Lan bas birine işte hangisi giderse!"

"Bastım gidiyoz mal ama direksiyon bıçak?"

"Üf hiç mi bilmiyon arabayı?"

"Hayır bilmiyom"

Bir anda önümde onun kokusuyla karşılaştım. Ben gaza basıyordum o da direksiyon işini hallediyordu. Bir yere geldik.

"Şimdi arabadan in."

"Ne dedin?"

"Yer değiştircez."

"Arabayı böyle kullanmak gayet iyiydi"^_^

"Bana ikizleri göstermek hoşuna mı gidiyor?"

"Ne?"

"Direksiyona eğilince direk ikizler gözümün önünde oluyor."

"Hangi ikizler?"

"Gerizekalı ikizler İşte!! "

"Ne diyen yaw?"

"Mal meme siyonist hani! "

"Öküz sen benim oramamı baktın?"

"Gözüm çekti"

"Ne?"

"Canım değil gözüm çekti" ;)

"Üf tamam hadi yer değiştirelim."

------------------*************------------------

Sabah kalktığımda üstümde bir ağırlık vardı. Gözlerimi zar zor açtım ve saçlarının kokusunu içime çektim. Üstümde Burak vardı hem de arabada arka koltukta. :))

Ben onu incelerken mırıldandı.

'Seni gerçekten sevdim ama beni zorluyor babam yapıyor bunu.' Yani bütün kötülüğü babası mı yaptırıyodu? Şu an annemin beraber olduğu babası?? O_o

"Burak??"

"Hı?"

"Baban zorluyor seni değil mi?"

"Bak Hümay o kaçma olayı falan şu an yaşadıklarımız planlı yani benim planım. Babam neden yemeğe çağırdı sizi?? Oradaki adamlardan biri seni diğeri de annenle kardeşini ö..."

"Ne? Napcaktı? "

"Öldürecekti Hümay. Annen ve kardeşin için üzgünüm ama seni kaybedemezdim. "

"Ne dedin sen? Annemi ve kardeşimi öldürecekler mi? Ve Ben buradayım öyle mi?"

"Buna mecburum seni öldüremezdim."

"Ama annem ve kardeşim yoksa ben nasıl yaşıcam? Ya bir düşünsene hayatının anlamı yaşama nedenin olan insanlar ölüyor. Hem de sen bundan kaçıyosun?? "

"Bunu bende yaşadım. Benim annemde öldürüldü.!!!"

"Aynı şey değil. Bu senin yüzünden!"

"Benim annem de senin yüzünden öldü!"

"Yeter!!"

"Anneme götür beni!!"

KARMAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin