YEMEK

72 4 0
                                    

O gün hayatımın en boktan günüydü. Ve zaten o günü atlatmamda çok uzun sürdü-bir hafta eve kapandım-

Ama şimdi annemin söylediği benden istediği şeyin üzerine got gibi kaldım. Benden Buraklarla beraber-babasıyla- yemek yememizi istedi. Ne şimdi bu şaka felan mi? Bu kaderin bi cilvesi değil bu resmen kaderin bana küfür etmesi oluyor. Ama mecburum çünkü olanları anneme anlatamam. Ben bunları düşünürken bi anda ses geldi. Bu sesle kapinin acilmasi-hic tiklatilmadan- korktum. Gelen kişiye kafamı çevirdim. BURAK!!

"Ne işin var senin burda?"

"A yavrum lütfen yapma böyle sen benim biricik sürtügumsun."

" Bana o kelimeyi söylemeyi kes!"

" Hangisini surtukcum yavrum kelimesi mi?"

"Bana surtuk deme!"

"Kes! Yürü gidiyoruz."

Hazirlanmistim bu yüzden çıktım. Yemek yiyecegimiz lokantaya geldik. Tamam kabul ediyorum lüksdü ama çok değil.

Ya tamam iyiydi ışte.

Kahretsin lükstü ışte.

Uff ya öküz gibi lükstü ve etkileyiciydi ve birazda..neyse uzatmayim ya :D

Kahretsin geldiğimiz lokantanın bokum gibi bir kuralı var büyükler alt katta gençler üst katta yemek yiyorlarmis. Önceden olsa sevinirdim ama artık Buraktan hoslandigimi sanmıyorum.Hatta hiç bir şey hissetmiyorum ona karşı.

Yani belki biraz hoslaniyo olabilirim.

Kabul çok hoşlanıyorum.

He amk he hala her şeye rağmen got gibi seviyom o pici.

Her neyse yemekleri sipariş ettik ve yemeye başladık. Ben tabii ki cenemi tutamadım her zaman ki gibi.

" Burak?"

" Efendim SÜRTÜK?"

" Bu kelimeyi kullanma bu bir. İkincisi bi anda neden benden bu kadar sogudun ne yaptım ki ben sana?"

"Senin sucun çok ama en kolayı sen bana bir şeyler hissettirdin sonra o hislerimin yanlış kişiye olduğunu öğrendim. Sen yanlış kişisin Humay."

" Önceden doğru muydum?"

" Gerçekleri ogrenmeden önce evet"

"Gercekler??"

" Gercekler ışte."

Uzatmak istemedim ama şu an sakinken konuşmam lazimdi onunla hemde acilen.

"Bu gizeminin nedeni ne?"

" Gizem mi?"

" Evet. Söyle ışte sucumu"

" çok mu öğrenmek istiyorsun?"

"Evet!"

" Emin misin?"

"Emin değilim Humayim"

Ben mal gibi gülerken o bana baymis bir halde bakiyordü.

" Evet çok öğrenmek istiyorum."

" Bak Humay senin eski sevgilin hatta eski sevgililerinin içinden biri diyeyim. Her neyse ışte o çocuğun babası benim hayatımı boka çevirdi. Bunun seninle alakasi yok gibi görünüyor ama var. Eğer sen olmasaydin ve onlar seninle ve annenle tanismazdi annenle tanışmayinca da benim annemle tanismazdi."

"senin annen ne alaka?"

" Benim annem neden öldü biliyor musun?"

"Hayır."

" Annem bi iş için şehir dışına gitti. Yani bize öyle söyledi ama öyle bi şey değilmiş. Babamı aldatiyormus annem. Bu anlattigimin seninle ne ilgisi var biliyor musun?"

"Hayır anlamadim"

" Sen annenle sevgilinin babasını tanistirdin ya yani ailesi diye tanistirdin ama babası varmış sadece. Işte  babasıyla tanışmak için giderken annen anneme söylemiş annemde anneni yalnız bırakmak birakmak istememis. Beraber gitmişler. Işte olanlar o zaman olmuş"

"Ne olmuş Burak?"

" Annemle o picin babası tanıştıktan sonra konusmaya başlamışlar. Ve bir yıl boyunca flort etmişler. Sonra  Bolu ya eğlenmek için gitmişler. İki gün boyunca farklı odalarda kalmışlar. Ama sonra..."

" Ne sonra? Sonra ne olmuş?"

" Adam annemin odasına girmiş annemde karşı koymamış ve bi kaç gün yine aynı odada kalmışlar. Ama sorun surda ki o bir kaç günün ardından adam annemden bi şeyler istemiş."

"Ne istemiş?"

" Vermesini istemiş. Annemde sanki çok namuslu gibi vermemiş. Vermeyince tecavüz etmek için zorlamış. Ama nasıl olduysa annem kacmis ve kayak merkezinin arkasında ki ormanlik alana girmiş. Orada yakalamis adam ve olan olmuş ışte. Sonra annemin kafasini taşla ezip arabaya koymuş ardından da arabayı boşa alıp ucurumdan aşağı fırlatmış."

" E madem ucurumdan atacak niye kafasını taslamis?"

" Ne biliyim en yaw"

"  Hala bu soylediklerinde buyuk bi sucum yok"

"Var"

"??"

"Sen olmasaydin eğer tanismayacaklardi."

" Bu yüzden mi benden vazgectin?"

"Hayır bu daha başlangıç. Daha yaptıklarından bahsetmedim tam olarak."

KARMAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin