CEVAP

31 1 0
                                    

Ve dünyanın en salak insanı olan ben katilime çıkma teklifi ettim. Bana öyle saskin bakıyordu ki ne yapacağımı şaşırmıştım. Söylediğimi geride cekemezdim.

"Sen benimle sevgili mi olmak istiyosun yani?"

Gayet eğlendiği açıktı. Kesin benimle dalga geçecekti.

"Ya o bi heyecanla oldu. Yoksa tabii ki de sana katlanamam."

"Ondan mi yarın benimle beraber olmak istiyosun?"

Veee ters köşe ben got olarak kalirkennn..

"Ya o şey..."

"Hümay!"

"Ne?"

"Sana cevabımi yarın akşam vericem. Ve sana son iki şey soylucem?"

"Seni dinliyorum?"

"Bir yarın bu soruyu sormamissin gibi davran. İki yarın akşam bi parti var bizim intikam planının içinde olan bu partiye giderken benim istediğim şekilde hazirlanicaksin ve orda hiç bir şekilde sozumden cikmicaksin?"

Ona neler olduğunu bilmiyorum ama ciddi anlamda şaşırmıştım. Bu şaşkınlıktan olsa gerek ki bi an da agzimdan hiç soylemicegim bi şey fırladı.

"Kabul!!"

Yanımdan kalktı havluya sarıldı ve bana da bi havlu çıkardı. Beni kollarimdan tutarak kaldirdi. Ve havluya sardı. Sonra kapıyı açtı ve beni banyodan dışarı çıkardı. Adımımı dışarı atar atmaz karşımda ki koltukta oturan ve öpüşen Tugceyle Derin çiftini gormem bir olmuştu. Anında geri içeri girdim. Benim bu ani hareketim yüzünden Burak dengesini sağlayamamış ve yere düşmüştü. O yere düşünce bende onun üstüne düştüm. Düşerken kapinin koluna takılan havlum açılmıştı ve ıslak kiyafetlerimle Buragin ıslak vücuduna degmistim. Burunlarimiz bir birine degiyordu. Bi süre şaşkın şaşkın baktık bir birimize. Ama sonra Burak elini belime götürdü. Ve bana sıkıca sarilirken diğer eli saclarima gitti başıma hafif bi baskı uyguladı ve beni öpmeye başladı. Diğer kızlar gibi bu konuda pek beceriksiz ya da acemi sayılmazdım. Ve bende ona karşılık verdim. O daha sert öpmeye başlayınca bende karşılık olarak sert öpmeye başladım. Ve ani bir hareketle beni yere yapıştırıp kendisi benim ustume çıktı. Bu sırada dudaklarını dudaklarimdan çıkarmış ve nefesini düzene sokmaya calisarken bi kaç bi şey fısıldadı.

"Bana teslim ol prenses..."

Ne dediğini anlamamıştım. Tek anladığım : 'Bana tes enses' olmuştu o an onu düşünmeye kafamı yormadim ve beni yeniden asice opmesine izin verdim.

"Bu kadar yeter Burak."

"Haklısın"

Dedi ve kalktı. Kapıyı açtığında öyle korktum ki ikisini goreceginden. Ama gormedi hatta onlarin olduğu yere bakmadı bile.

"Burak sizi görecekti az daha. Napiyosunuz siz?"

"Ama görmedi Hümay!"

"Ne bagiriyon Demir ben sizin yüzünüzden neler yaşadım biliyo musun?"

"Banane?"

Ve ben yine yeni yeniden mal oldum kaldım.

Yatagima yattım ve Burak kapıdan içeri girene kadar süren kısık sesle verdigim konseri sürdürdüm. Tabi Burak gelince biraz afalladim ama geri topladım.

"İyi geceler pr..."

"Neden sustun?"

"Şey susmadim sadece uykum var ondan."

"Burak?"

" Ya profesör aptal diyecektim."

"Hı?"

KARMAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin