Böyle boktan bir rüya görmemin sebebi olan Buraga baktım. Uyuyordu. Bana anlattığı ve yapmamız gerektiğini söyledigi oyun öyle saçma ki. Neymis efendim...
Ailelere karşı evlenmiş gibi yapacakmışız!Nedeni de:eğer onunla evlenirsem babasının bir şey yapamayacağı..
Ben bu oyunu rüyayı dusunurken kendime sormam gereken asıl soruyu sordum. Burak beni seviyor mu? Onca şey yapmisken ben onu seviyor muyum? Beni sevmeseydi bana babasının bir şey yapmasina izin verirdi. Demek ki seviyor. Ama babası bana bir şey yaparsa benim babamın da haberi olur olanlardan ve babam da onun babasına zarar verir. Bunu bildiği için böyle yapıyorsa?? Off bilmiyorum. Bunun cevabını tek bir kişi biliyor oda Burak. Ama ona sormam çünkü bana doğruyu soyleyeceginden emin değilim. Hadi o neyse de, ben onu seviyor muyum? Işte bunu kimse bilemez. Ben bile...
Her ne olursa olsun kendime zarar gelmesini istemem. Bu yüzden onun teklifini kabul edeceğim.
--------******-------
Burakla beraber kalktık. Kahvalti yaptıktan sonra nikah için yapılması gereken işlemleri yapmaya gittik. Hastaneye arabayla gidecektik. Ama Burak arabasını Istanbul da bırakmış. Buraya gelirken kullandığı arabaya da noldugunu ben anlamadım ama bir şeyler olmuş ışte. Bizde mecburen Dayısı midir amcası midir neyiyse onun arabasiyla gitmek zorunda kaldik. Araba da radyo vardi ama ne yazık ki çekmiyordu. Çekse bile şansıma bozukmus. Her neyse yola yeni çıkmıştık ki Burak kırmızı ışıkta araba durduğunda bana dönüp tokat attı ve kırmızı isigi umursamadan gaza bastı. Ben ne olduğunu anlayamadan bir yerde durduk. Arabadan hızla indi ve beni cekistirmeye başladı.
"Noluyo Burak?"
" Sus ve yürü. Noldugunu sen söyleyeceksin!!"
" Ne?"
" Yürü dedim sana!!"
"Ben napiyom şu an yuruyom zaten!"
"Aferin!"
Beni fırlattı yere. Hemen sonra da konusmaya pardon ne konusmasi adeta tislamaya ve ofke puskurtmeye basladi. Onun gozlerinu ilk defa bu kadar alevler icinde gormustum.
"Sana fazla torerans gosterdim. Hemen babana mi haber verdin. Sana inanamiyorum. Simdi seni surda becersem bana karsi koyamazsin. Sana olan guvenimi bosa cikardin. Bu yuzden artik senin bildigin gibi bir Burak degil kendim gibi olacagim."
" Sen ne sacmaliyosun. Babam ne alaka?"
"Baban ve adamlari pesimizde!"
"Ben bi sey demedim yemin ederim!"
"Umrumda degil. Su an pesimizdeler. Ve sen artik gercekten aci cekeceksin!"Buraktan...
Ona gercekten inanamiyordum. Her seye ragmen ben ona guvenmistim ama o halen aptal oldugunu cok acik belli eden salak salak tavirlar icerisindeydi. Su andan itibaren benim gercek yuzumu ve karsilastigimizdan beri olan oyunu ona anlatacaktim. Ve artik gercek amacima ulasabilecektim. Zaten evlilik konusu cok sacmaydi. İyi ki oyle bir sey olmadi. Ondan boylesine tiksinirken ve ona sinirliyken bu kadar zaman nasil dayanmisim acaba ona??
"Sen soylediklerinde ciddi miydin?"
"Hangi soylediklerim?"
"Gercek yuzumu goreceksin konusunda?"
"Evet. Ve sana her seyi anlatacagim!"
"Enginle karsilasman benimle karsilasman yasananlar hepsi planliydi."
"Nasil yani sen gercekten beni sevmedin mi?"
"Tabii kide hayir ben senden tiksiniyorum aptal fahise!!"
"Bana bi daha boyle hitap etme!!"
"Engin aslinda benim oz kardesim. Ve biz annemin butun intikamini senden alacagiz. Su sevgili olayi benim Enginle kusmem felan hepsi bir oyundu. Senin buraya gelmen ve digerleri de oyundu. O gece babam hic birseyden habersiz annen ve kardesini oyalayacak bizde o adamlarla kacacaktik. Ki zaten oyle oldu. Ha bu arada merak etme annen ve kardesin olmedi sadece biraz canlari yandi"
"Sen sen tam bir-"
"Ben tam bir neyim? Serefsiz? Aptal? Pislik? Ya da akilli??"
" Sana inanamiyorum. Her sey bi oyundan mi ibaretti yani?"
"Evet guzelim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK
Teen FictionHümay,Burak,Engincan,Melih ve diğerlerinin başından geçen karmaşık olayların anlatıldığı biraz aşk biraz hüzün biraz da heyecanin bulunduğu bir kitap.:)