Beni zorla arabaya bindirip bir eve getirdi. Geldiğimiz ev oldukça lüks bir yerdi.
"Nereye getirdin beni?"
" Merakın bitsin diye seni baklavaliya getirdim."
"Ne?"
" Gel ya!"
O ilk defa 'ya' mi demişti? Benden bulaştı herhalde çocuğa. Kapıyı çaldı içeriye girdiğimizde her yar kırmızı beyaz ve siyahdan ibaretti. Küçük bir odanın önünde durduk. Odanın üstünde 'party hard' yaziyordu. Ne olduğunu bilmiyordum ama party dediğine göre eğlenceli bir yerdi.
" Eğlenmeye mi geldik?"
" Ben değil sen ve Batuhan egleneceksiniz!"
"Batuhan kim?"
" Baklavali var ya o "
" Ne?"
" Benimle yatmadiysan istediğin biriyle yat bende sizi izleyim. Senin acıyla inleyip bagirmandan zevk alayim sonra gidip bi kızla tatmin edeyim kendimi."
Gerçekten bu kadar iğrenç ve kalpsiz miydi bu çocuk? Ben onu tamamen yanlış tanimisim. Beni bi anda odanın kapısını açıp içeriye attı. Çok fazla geçmeden bir çocuk geldi hemde 'ÇIPLAK'. Çığlık atıp gozlerimi kapattım.
" Burak demişti ama bu kadar utangac olduğunu bilmiyordum. Telefonda çok güzel konusuyodun."
" Çık dışarı ve Buragi çağır onunla konuşmam gerek"
" Ama sonra eglencez seninle söz mu?"
"He he söz. Hadi git cagir."
Dışarı çıkıp onu çağırdı. Bana pislik gibi bakiyordu ve soyunmaya başlamıştı.
"Napiyosun?"
"Eglencez"
" Hayır!"
" Ha beni izlemem için cagirdiysan beni değilde Batuhani tercih ettiysen anlarım seni ya."
" Hayır kimseyi secmiyorum. Ben eve gitmek istiyorum."
" Ya benimle yatacaksin ya Batuhanla!!"
"NEDEN??!!"
" Ben öyle istiyorum. Bu yeterli bi neden? Batuhan gel seni istiyor."
Çocuk içeriye üstünde bornozla girdi. Bana yaklasip elindeki ipleri çıkardı ve ellerimi yatağa bagladi ayaklarımı da aynı şekilde yatağın üç kismina bagladi. Yavaş yavaş bana yaklaşıp üstüme çıktı. Gomlegimin düğmelerini açmaya başladığında bagiriyordum. Ve zorla gomlegimi çıkardı bagirdigim için zorla çıkardığı gomlegimin kolunu yırtıp ağzıma depistirdi. Artık sesim de cikmiyordu çocuk yavaş yavaş şortuma ellerini getirirken ağlamaya başladım. Burak dışarıya çıktı. Çocuk Burak dışarı çıkınca hızlı hareket etti ve sortumuda çıkardı. Burak elinde çakmakla geldi. Sortumu alıp gözümün önünde yaktı. Bunları yaparken ikiside sürekli dönüp dönüp arkaya baliyorlardi. Tamamen iç camasirlarim üstümde kaldığında Burak ellerimi çözüp beni kucağına aldı bi odaya girdik. Oda pembe renge bürünmüştü. Tıpkı bir kız cocugunun odası gibi. Dolabı açıp içinden bir siyah pantolon birde beyaz tisort çıkardı ve bana yaklaşıp üstümü giydirmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK
Teen FictionHümay,Burak,Engincan,Melih ve diğerlerinin başından geçen karmaşık olayların anlatıldığı biraz aşk biraz hüzün biraz da heyecanin bulunduğu bir kitap.:)