Oylece baka kaldım ona.
"Teslim oldan kastın ne Burak?"
"Her seyinle tamamen teslim ol prenses."
Ona ters bi şekilde hayır diyecektim ki kapı açıldı ve bi kız girdi içeri. Bizi öyle görünce şaşırdı ve hemen bi kabine girdi. Bende elimi yüzümü yıkayıp tuvaletten çıktım. Kadın girdiğinde zaten dışarı çıkan Burak arabaya binmiş beni bekliyordu.
"Sana yeni bi telefon ve hat alalım."
"Olur."
"Sadece benim numaram olacak ama."
"Pekii."
Ya aslında daha tam olarak ne yaşadığımızı anlamamıştım. Çünkü çıkıyorduk ama o bi kadını kucağına almıştı. Bu konuyu anında konuşmamız gerekiyor.
"Burak."
"Efendim?"
"Bi şey sorcam?"
"Ney?"
"O kadın kimdi ve neden senin üstündeydi?"
"Sen onu yanlış anladın."
"Nasıl?"
"O kadın bi iş için kullandığım piyondu."
"Anlamadım."
"Aslında anlamanı beklemiyorum. Ama şöyle deyim iş için o kadını mutlu etmem gerekiyordu. Ve peşimde olan adamlar benim değer verdigim birini elbette halledecekler. Ve bu kişiyi o kadınmış gibi gösterdim. Sadece bir saatliğine."
"Sen bi kişiye değer verirdin hani sadece?"
"Evet. Ve benim değer verdiğim herşeyim hayatımın anlamı diğer yarım dünyam sonsuzluğum tek kişi sensin bebeğim."
Ay bebeğim dedi. Yirim beğee!!
"Ama o kadını kuca-"
"Şimdi sus evde konuşuruz."
Bi şey demedim. Sadece eve gidene kadar evde yapacağım tripleri düşündüm. Sonunda eve geldigimizde mutfak masasında yan yana oturduk.
"Buraya otur. Ve konuşalım."
Sandalyeyi karşısına aldı. Ve oraya oturmamı istedi. İşte şimdi atar operasyonu başlamıştı.
"Konuş."
"Sen ne dersen de. O kadını kucağına aldın."
Bi anda kolumdan tuttu ve kucağına oturtturdu.
"Sende oturdun. Oldu mu?"
"Saçmalama. İlk o oturdu."
"Yo ondan önce çok kişi oturdu kucağıma."
"Bırak ya. Hala ne diyosun?"
Kalkmaya çalıştım. Ama elimden tuttu bi anda ve dudaklarıma yapıştı. Dudaklarını dudaklarımdan ayırdığında konuşmaya başladı.
"İlkler çok önemli olmamalı. Ayrıca ilkler unutulmaz derler evet unutulur sadece iz bırakır. Ama sonlar unutulmaz."
"Ee? Yani?"
"En son sen olacaksın yavrum."
"Yavrum mu?"
"Evet. İstersen söylemem."
"Söyle sevgilim."
Güldü ve tekrar dudaklarima küçük bi öpücük kondurdu.
Kucağından kalktım. Ve yukarıya çıktım. Arkamdan gelmedi. Aşağıda bi telefon görüşmesi yapıyordu. Merak ettim. Ve aşağıya yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK
Teen FictionHümay,Burak,Engincan,Melih ve diğerlerinin başından geçen karmaşık olayların anlatıldığı biraz aşk biraz hüzün biraz da heyecanin bulunduğu bir kitap.:)