VE YİNE!!

48 2 0
                                    

Ben mal gibi onun yuzune bakarken o kucuk opucuklerle bedenimi oksuyordu adeta. Ucuyo gibiydim. Aslinda kaybedecek bi sey yok diye dusunuyodum onceden fakat simdi...

Annem,kardesim,babam,bekaretim,tanidiklarim ve en onemlisi ben...

Ben beni kaybedecegim eger onunla yatarsam. Bu dusunce bi anda icime kaplanmisim gibi bi hircinlik getirdi. Ben cirpinmaya baslayinca bi an sasirdi ama cirpinmam onun hosuna gidiyomus gibi bana kiskirtici denecek kadar sert bir sekilde surtundu. Bunun uzerine zevkle karisik bi inleme cikti benden. İstemsiz olarak cikardigim bu ses benden habersizce dudaklarimdan suzulurken evin kapisi caldi ve bi an durdu. Ardinda asagidaki kapi acildi ve Tahayla baska bi erkegin yari saskin yari sinirli sesleri gelmeye basladi.

"S-sen ne ariyosun burda?"

"Tugce nerde?"

"Lan amina kodugumun pici sanane Tugceden! Artik o benim sevgilim anladin mi?!"

"Tugce seni sevmiyo! Ve Buraginda Tugce yuzunden seni eve aldigini ikimizde biliyoruz!"

Bu sozun uzerine Burak gerilmisti bunu cok belli ediyodu. Ya da artik onun sadece ama sadece hareketlerini anlayabiliyordum. Bi anda kalkti ellerimi acti ve sertce baktiktan sonra konustu.

"Ustunu giyin hizlica ve hemen asagi yanimiza gel!"

"Tamam be ne bagiriyosun?"

"Hemen!"

Cevap vermedim. O da zaten hemen cikti odadan asagi dogru inmeye basladi.

Yanlarina gittigimde hepsi bi anlik sustu ve bana bakmaya basladilar. Sonra Tahanin gelen cocugun boslugunu yakalamasiyla yumruk atmasi sessizligi bozdu.

"Sen adam misin lan!"

"Olum kizla iki gun ara verdik hemen almissiniz!"

"Sen ne diyon lan?"

"Duydun iste Tugce hep beni sevdi ve hep beni sevecek!"

"Tugce benim!"

"Tugce bi mal mida senin olsun !"

"Yeter!"

Aslinda kizin sesini sadece ben duymustum ama araya girip ellerini iki cocugun kasli govdelerine yerlestirdiginde hepsi sustu ve durdular. Ama ikisininde sinirli oldugu yuerinden belliydi. Burakda onlari izliyordu yuzunde yari eglenen yari sinirli bi hal vardi.

"Ben kimseye aid degilim bu bir!"

"Ben oyle de-"

"Sus ve dinle! İkincisi ben kimseyi sevmiyorum artik. Anlasildi mi?"

"Ben burda abimle mutluyum ve daha fazla sizi dinlemek istemiyorum!"

"Tugce senin beni sevdigini biliyorum!"

"He amina koyum seviyorum tamam mi? Lanet olasi o sicmik yuzune asigim! Yurudugunde atttigin her adimin bana donmesini istiyorum! Kahretsin ki bes metre oteden kokunu alip geceleri o kokuyla uyuyorum. Senin hayalinle yasiyorum! Oldu mu rahatladin mi?"

"Bak beni seviyosun iste gel gidelim tekrar?"

"Hayir anladin mi seninle gelmicem!"

"Neden?!"

"Cunku artik yoruldum anladin mi artik dayanamiyorum. O kokun artik beni boguyo ve biliyo musun ben senin her hareketini dusunceni baktigin yonu ezbere bilirken artik ben seni taniyamiyorum. Karmasiksin artik!"

"Beni coz o zaman Tugce!"

"Yapamam Derin bunu yapamam kendime ve Taha ya."

"Lan bu siktigimim oruspusunu cok mu onemsiyon? TUGCE SEN BENİ BEN SENİ SEVİYORUM VE SEN O KARMASİKLİGİN İCİNDEKİ TEK CİKİSSİN!"

KARMAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin