Burakla yaptığımız konuşmadan sonra Enginle de onunla da hiç konuşmadım okul tadilattaydı bu yüzden 1 hafta okula gitmedik.Ama şimdi okul günüydü ve okula başlayacaktık tekrar.Ve ben ikisiylede konuşmak zorunda kalacaktım.telefonum çaldığında Engin olduğunu düşünerek telefonu elime aldım ve ekrandaki isimle şaşırdım.'BURAK :)'Burak beni ilk defa arıyordu ve telefonda daha önce hiç konulşmamıştık nedenini bilmediğim bi şekilde heyecanlanmıştım.
"Efendim"
"Kapıyı aç"
"Ne?Neden?"
Bu çocukdamı benim ev adresimi öğrenmiş nerden öğreniyolar ki?
"Evin önündeyim de ondan"
"Üff Annem nolcak?"
"Ben hallederim onu"
Buda mı çiçek getirmişti yani?
Kapıyı açtığımda Enginde yaşadıklarımı yaşayacağımı düşündüm.
Ama öyle olmadı.
"Sare teyze ben geldim."
"Noluyo lan!Annemi nerden tanıyon"
"Hümay kızım Burak abinle düzgün konuş"
"Ne yani bunu tanıyo musun anne?"
"Bu ne demek öyle kızım abin o senin"
Bi an gerçekten öz abim felan olduğunu sandım ama tabii kide değildi.
"Burak benim lise arkadaşımın oğlu"
"Vefaat eden arkadaşının sare teyzeciğim."
"Ah evet annesi vefaat ettiği için o bizimle kalacak zaten aynı okula ve sınıftaymışsınız tatlım.Beraber takılırsınız işte."
"Peki ama ben neden abi diyorum ona aynı sınıftayız?"
"Bilmem ağzımdan öyle çıktı.Burakcığım kusura bakma lütfen.Hoşgeldin odan hazırlanıncaya kadar Hümayın odasında kalacaksın hatta eğer isterseniz hepde beraber kalabilirsiniz."
"Evet daha iyi olur aynı oda da kalalım."bunu dediğinde şaşkınlıktan bi şey diyemiyordum ve Burağın kaşlarıyla benim odaya çıkmamı işaret ettiğini anladım dediğini yaparak odama hatta odamıza çıktım ve arkamdan Burak geldi.Üstümü değiştirmek için ayakkabı odama girdim.Giyinip odadan çıkacakken elimde bir el hissettim elin sehibine döndüğümde"Annene hiç bi şey anlatma. Her şey aramızda" dedi ve göz kırptı bende onu onaylarcasına kafa salladım.
Multimedia da fenerbahçeli olan Zeynep diğeri de Melis.
Lütfen okuduktan sonra olayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK
Teen FictionHümay,Burak,Engincan,Melih ve diğerlerinin başından geçen karmaşık olayların anlatıldığı biraz aşk biraz hüzün biraz da heyecanin bulunduğu bir kitap.:)