Sonra okula gitmek için aşağı indik bugün kahvaltıyı dışarda yapacaktık bu yüzden Burağın motoruyla gidecektik motora bindik ve ilerlemeye başladık ama bi anda çok hızlandığımızı fark ettim."Burak dur!yavaşla çok hızlı gidiyoruz!"beni umursamadan daha hızlı gitmeye başladı ve benim ona daha sıkı sarılmamı sağladı hemen ardından bu sefer o çığlık attı"Duramıyorum frenler tutmuyor.Sende öleceksin benim yüzümden!"bunu duyduğumda öylesine korktum ki yakışıklı bi çocukla ölecektim ama ölmek istemiyordum ölmemizi istemiyordum.Ben bunları düşünürken hızımızın normale döndüğünü farkettim ve onun gülme sesini duydum.Ne yani hepsi bi şaka mıydı?
"Salak çocuk ödüm koptu"
"Ahaha biliyorum."
"Gerizekalı!"
"Çıksana lan önümden!"bu bağrışı üzerine karşımızda duran porsche siyle Engin duruyodu.Aniden durdu ve kaskını çıkarıp ona doğru ilerledi ve yumruk attı Engine bunu beklemiyordu galiba bi anda yere düştü ve hemen ardından ona karşılık vermeye başladı.Onlar kavga ederken koşarak gelen kalabalığın farkına vardım ve Burağın sesini duydum"Çabuk motoru al ve burdan uzaklaş çocuklar senin için ve benim için geliyor.KAÇ"bunun üzerine önceden motor kursuna gidip gizlice motor sürmeyi öğrendiğimden kendimi tebrik ettim ve hemen kaskı bile takmadan sürmeye başladım ama ondan önce"seni gittiğimiz kafenin iki sokak aşağısında beklicem ellerinden kurtulunca gel ve gidelim"dedim bana kesin bir şekilde"Hayır sen gidiyosun okula ben kendim gelirim" onu duydum ve peki anlamında kafa salladım tabi kide böyle bi sey yapmayacaktım hemen hızlandım ve sokağı dönünce onları izlemeye başladım o sırada Burağın ceketinin cebinden bi ses geldi mesaj sesi.Tereddüt etmeden açtım.
KİMDEN:Melo
İstanbul a geldim nerdesin beyinsiz? :D
KİME:Melo
Ben Burağın arkadaşıyım ve şu an 251. sokaktayız lütfen yetiş Burağı dövüyolar.Hemde bunu yapan kişi ENGİN!!!!
KİMDEN:Melo
Ben şu an gelemem.Ama oralarda ki tanıdıklara haber veririm.2 dakikaya orda olurlar.
Biraz rahatlamıştım ve beklemeye başladım.Dediği gibi 2 dakika içerisinde geldiler Burağı kurtardılar Burak bu tarafa doğru koşarken hemen motoru çalıştırdım ve ve önüne çıkıp"ATLA!"dedim şaşkınca bakarken" ÖLMEK Mİ İSTİYORSUN SALAK ATLA HADİ!!!"hiç bir şey demeden atladı ve ordan hızlıca uzaklaştık bi kafeye geldik ve burası onun gittiği yerlere benziyordu kafeye girdik ve orda oturduk.Ona pansuman yaptım ve annemi arayarak ona ilk defa yalan söyledim.
"Anne bizim okulda yeni gelen öğrencilerle kaynaşmak için yapılan bi balo varmış ve bu balo Ankarada gidebilir miyiz?Sadece bir hafta kalacakmışız."
"Burakta olacak değil mi?"
"Elbette olacak anne"
"Peki gidin"
Telefonu kapattığımda Burağın bana baktığını farkettim"Ne var?"
"Benim için anne ne yalan söyledin?"sorarcasına söylediği şey doğruydu ama inkar edecektim."Hayır senin bu halini görürse annem çok üzülür.Annem için"
"Peki"ilk defa içten güldüğünü fark ettim.Onu kaldırdım ve motora bindirdim bende bindim ve gitmeye başladık.Babamın evinin önüne geldiğimizde ona döndüm ve "Sen burda bekle"dedim.Annem ve babam ayrıydı.Annemin aksine babam gayet rahat ve kuralsız biriydi.Bu yüzden babama geldim zaten.Ve ondan bi arabayla şoför istedim.Nedenini bile sormadan kabul etti.
Arabaya bindik ve biraz ilerleyince Burağın arabayı sürüp süremeyeceğini sordum tabi oda sürebileceğini söyledi sonra şofföre durmasını ve gitmesini söyledim tıpkı babam gibi nedenini sormadfan ve itiraz etmeden gitti arabayı sürmeye başladığında Burak nereye gittiğimizi sordu.
"Babamdan Ankarada ki evinin anahtarını aldım orda kalacağız bir süre sonra geri döneriz İstanbul'a"beni onaylarcasına kafasını salladı ve gitmeye başladık sonunda Ankaraya geldik ve bi yerde kahvaltı yaptık hemen ardından evde bişey olmayacağını tahmin ederek bi alışveriş merkezine girdik.Ev için bir haftalık alışveriş yaptık her gece için bi film bile aldık.Kıyafetlerimizinde olmadığını hatırladık ve kıyafetler aldık ikimizde bir birimize kıyafet seçip giyiyorduk.Alışverişimiz tamamlandığında eve gittik ve babam çoktan evi bizim için hazırlatmıştı(sadece temizletmiş).Eve girdiğimizde ben koşarak yukarı çıktım ve "Büyük oda benim!"diye bağırdım.Oda koşmaya başladı ve bana yetişti kolumu tuttu ve beni kendine çekti aynı oda da kalacağız."o kadar kesn konuştu ki onun vazgeçmiyeceğini çok net anlamıştım olumlu anlamda kafamı salladım.Ve çift kişilik yatağın olduğu odaya girdik burasıda temizdi.Ve yatağın üstünde bir not vardı.
*Annenle konuştum.Buraya geleceğinizi tahmin ettim.Sevgilin yakışıklı bir çocuk ama tehlikeli o yüzden korumalar da sizinle beraber duracak kapının önündeler şu anda.Merak etme annene hiç bir şey söylemem keyfinize bakın.Pişman olacağın bir şey yapma ama çocuğa da soğuk davranma.Bu arada annene sizin ikinizinde 2 hafta kalacağınızı söyledim.Müdürlede konuştum devamsızlık yazılmayacak.Öpüyorum seni.Sevgilinede selam söyle ;)*
SEVGİLİM Mİ??
"Baban oldukça dikkatli bi adam böyle olduğunu bilmiyordum.Ben daha çok babanı sorumsuz ve ilgisiz olarak biliyordum."
"Vallaha bende öyle biliyordum."Şaşkınca konuşmam üzerine beraber yatmak için hazırlandık.Saat 00.00 dı erkendi ama biz yorulmuştuk ve uyumak istiyorduk.
Multimedia da bi arkadaşımın yazdiklarimdan hayal ettiği humay ve burak var.Teşekkür ederim derya :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK
Teen FictionHümay,Burak,Engincan,Melih ve diğerlerinin başından geçen karmaşık olayların anlatıldığı biraz aşk biraz hüzün biraz da heyecanin bulunduğu bir kitap.:)