43.BÖLÜM: İntikamım

37 6 0
                                    

Medya=Buğlem

Gülümsemem solmuş gözlerim kocaman açılmıştı. Tuna'nın da benden pek bir farkı yoktu. O da şaşkınca bana bakıyordu.  Üzerime doğru eğildiği için yüzlerimiz çok yakındı. Kalbim hızlanmaya başlamıştı. Yüzümün kızardığına emindim. 

Hâlâ aynı şekilde birbirimize bakmaya devam ederken Tuna şaşkınlığından kurtulmuş olmalı ki hızlıca geri çekildi.

"İşim bitti çıkabiliriz."

Hızlı adımlarla odadan dışarı çıkmıştı. Ne zaman tuttuğumu bilmediğim nefesimi serbest bıraktım. Az önce ne olmuştu?

Düşüncelerden kurtulmak için kafamı iki yana sallayarak hızlıca ayağa kalktım. Çantamı da alarak dışarı çıktım. Tuna duvara yaslanmış beni bekliyordu.

"Gidelim"

Kafamı sallayarak peşine takıldım. Garip hissediyordum. O anı düşünmemeye  çalışıyordum ama pek işe  yaradığı söylenemezdi. Dudaklarım kendi kendine yukarı doğru kıvrılıyordu.

Hastaneden çıktığımızda tenime değen soğukla ürperdim. Otoparka doğru gidiyorduk. Birkaç adım geriden gidiyordum. Motorun önüne geldiğimizde kaskı bana uzattı. Kafama taktım ve onun ardından motora bindim.

Heyecanlandığım için sadece kıyafetlerinden tutunmak istesemde ne kadar hızlı sürdüğünü bildiğim için beline sıkıca sarıldım. Vücudu gerilmişti. Çok mu sıkmıştım? Kollarımı biraz gevşettim ama motoru çalıştırmasıyla aynı sıkılığa dönmüştüm.

Kalbim motorun hızı ve Tuna'nın yakınlığıyla hızlı atıyordu. Kafamı sırtına yasladım ve etrafa bakarak düşünmemeye çalıştım ama bu imkansızdı. Bir an önce eve gidebilmeyi umdum.

Nihayet eve geldiğimizde motordan inerek kaskı uzattım. Yüzüne bakmıyordum.

"İyi geceler. Yarın görüşürüz."

Alayla güldü. Bakışlarım yüzüne döndü. Komik bir şey mi demiştim?

"Yarın tatil İlayda"

Elimi enseme uzattım. Tamamen aklımdan çıkmıştı.

"Unutmuşum."

"İyi geceler."

Göz kırptı ve kaskını takarak motorla uzaklaştı. Şaşkınca arkasından baktım. Daha az önce odadan kaçmamış mıydı?  Şimdi niye böyle davranıyordu. Kafam allak bullak olmuştu.

Kafamdaki düşünceleri uzaklaştırarak eve girdim. Üzerimi değiştirip kendimi yatağa attım. Aklıma gelen şeyle geri kalkıp telefonumu aldım. Tuş kilidini girerek mesajlara girmiştim. Sinsice gülümsedim.

Alıcı: Buğlem
Buğlem bir şey oldu?

Hemen cevap geldi. Bu kız bu saatte uyumuyor muydu?

Gönderen: Buğlem
Ne oldu????

Alıcı: Buğlem
Yarın buluşalım o zaman söyleyeceğim.

Gönderen: Buğlem
Şimdi söylesen olmaz mı? 🙏🙏Çatlarım ben.

Güldüm. Amacımda buydu zaten.

Alıcı: Buğlem
Hayır,olmaz. Yüzyüze söylemem lazım.

Gönderen: Buğlem
Çok kötüsün. Sabaha kadar uyuyamayacağım burda

Gülüşüm sesli hale gelmişti. İntikamımı güzel alacaktım.

Alıcı: Buğlem
İyi geceler Buğlem.

Gönderen: Buğlem
Benimki pek iyi geçmesede sana iyi geceler😒😒

Telefonumu yatağımın yanındaki çekmecenin üstüne koydum. Birkaç gerinme hareketi yaptıktan sonra yatmıştım.

<>•••••<>

Buğlem ile buluşacağımız kafeden içeri girdim. Buğlem çoktan gelmiş beni bekliyordu. Bu kızın merakından korkulurdu.  Ayağa kalktı ve kolumdan tutarak beni hızlıca oturttu.

"Evet anlat. Ne oldu? Eniştemle öpüştünüz mü yoksa?"

Gözlerimi kocaman açarak ağzını kapattım. Artık çok geçti. Resmen kafedeki herkes duymuştu. Tuhaf tuhaf buraya bakıyorlardı.

"Biraz daha bağır Buğlem. Belki duymayan vardır."

Elimi ağzından çektim. Neyseki geri önlerine dönmüşlerdi.

"Özür dilerim. Çok heyecanlandığım için fark etmeden oldu?"

Geriye yaslandım.

"Ee ne oldu anlatsana. Yoksa gerçekten öpüştünüzmü?"

Bu sefer sessiz söylemişti.

"Saçmalama olmadı öyle bir şey."

Başıma bela almış gibi hissediyordum. Telefonda söyleyip kurtulmalıydım.

"Anlatsana o zaman ne olduğunu?"

Boğazımı temizledim. Yüzüm ısınmaya başlamıştı.

"Kesin bir şey olmuş. Yüzün kızardı bile."

Parmağıyla yüzümü gösteriyordu. Cidden söylemeli miydim? Buraya kadar gelmiştim gerçi. Kaçarım yoktu.

"Tuna sanırım alnımdan öptü."

Iyice eğilmiş fısıldayarak söylemiştim. Kaşlarını çattı.

"Sanırım mı? Bunun sanırımı mı var?"

İşaret parmağımla yaklaşmasını işaret ettim. O da eğildi.

"Uyuyordum ve alnımda baskı hissettim. Gözlerimi açtığımda Tuna ile yüzyüzeydim."

Geri çekildi ve ellerini çırptı. Çocuk gibi sevinmişti.

"Shipim gerçek oluyor."

Onun bu hâline güldüm.

"Ne shipi?"

İkimizinde bakışları sesin geldiği yere döndü. Gülümsedim. İntikamım şimdi başlıyordu.

"Hoşgeldin Batu"

Batucuğum geldi kaç bölümdür görmüyordum ya yerim seni

İlayda acaba buğleme ne yapacak acaba çok merak ettim bende sizin gibi yayınlanmadan hemen önce görüyorum bölümleri 😭😭
Bayadır aşağıya bir şeyler koymuyordum hediyem olsun sizi bir adet Batucuk bıraktım öpüldünüz 😘

İlayda acaba buğleme ne yapacak acaba çok merak ettim bende sizin gibi yayınlanmadan hemen önce görüyorum bölümleri 😭😭Bayadır aşağıya bir şeyler koymuyordum hediyem olsun sizi bir adet Batucuk bıraktım öpüldünüz 😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYALETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin