1.BÖLÜM: İhanet Perisinin Soğuk Sarayı

606 74 64
                                    

Medya:İlayda

Kış yaraların üstüne buzdan saraylar dikiyor
Ve buzun içinde sonsuza dek kanıyor
İhanet perisinin soğuk sarayında
Kadın adını buluyor
Ve erkek taşa dönüşüyor

-Tuğrul Tanyol-

Sağ elimdeki kağıdı sol elime alarak kağıdın çıktığı zarfı inceledim. Üzerinde 'HAYALET' dışında başka bir şey yazmıyordu.

Bu neydi şimdi?

Öğretmenler zilinin çaldığını duyunca elimdeki kağıdı zarfına yerleştirerek tekrar dolabımın içine koydum.

Onunla daha sonra ilgilenecektim. Şimdi sınıfa gitmem gerekiyordu.

Koşar adımlarla sınıfıma ulaştım. Neyseki yetişmiştim. Amfideki boş bir yere geçerek yerleştim.

Çantamdan gerekli eşyaları çıkarttım ve profesörün gelmesini bekledim.

Dersi ne kadar dinlemeye çalışsam da dinleyememiştim. Dolabımda bulduğum o zarf aklımı karıştırıyordu.

Birde 'HAYALET'.

Bu konuları tartışabileceğim bir arkadaşım yoktu. Sadece sınıftan Taner ile bir kaç defa sohbet etmiştim.

Onun dışında bana yaklaşan birileri yoktu. Tabii ben de pek yaklaşmıyordum.

"Selam"

Duyduğum sesle irkilerek sesin sahibine döndüm. Taner'di. Başka kim olabilirdi ki?

"Selam"

Son günlerde sürekli yanıma gelip benimle konuşmaya çalışıyordu.

"Oturabilir miyim?"

Eliyle yanımdaki boş sırayı göstermişti.

"Tabii"

Gülümseyerek yanıma yerleşti ve bedenini biraz benden tarafa döndürdü.

"Eee napıyorsun? Dalgın gördüm seni."

"Evet. Bir şeyi düşünüyordum da dalmışım."

"Özele girmiyorsa ne düşündüğünü sorabilir miyim?"

Ona anlatamazdım. Henüz tam olarak birbirimizi tanımıyorduk.

"Biraz özele giriyor."

"Ah. Kusura bakma. Sormadım say."

Gülümseyerek cevap verdim.

"Pekala öyle sayacağım."

"Taner!"

İkimizde sesin sahibine döndük. Taner'in arkadaş grubuydu.

"Gelmiyor musun?"

Taner yerinden kalkarak bana döndü.

"Ben kaçtım."

Ardından arkadaşlarının yanına gitti.

İşte yine yalnızdım.

Kafamı dağıtmak için çantamdan test kitabımı çıkarttım ve çözmeye başladım.

Bugün içerisinde Taner bir daha yanıma gelmemişti. Şimdi ise çalıştığım kafeye gelmiş önlüğümü takıyordum.

Saçlarımı da ensemde topladım. Yinede bir kaç kahverengi tutam önüme geliyordu.

Elimle kulağımın arkasına ittim. Üzerimi de düzelttikten sonra ön tarafa geçtim. Henüz bir kaç kişiden başkası yoktu.

Islak bir bez alarak masalara yöneldim. Elimdeki bezle masaları tek tek sildim. Sadece son bir tane kalmıştı.

Onu silerken kapıdaki küçük zilin çıkardığı sesle irkilerek kapıya döndüm. Gördüğüm yüzle gülümsemiştim. Taner'di.

Ben selam vermesini beklerken hiç bir şey demeden bir masaya kuruldu. Açıkçası biraz bozulmuştum.

Somurtkan bir yüzle arka cebimden sipariş fişini çıkartırken yanına ilerledim. Bezi de masanın üzerinde bırakmıştım. Yüzümdeki yapmacık gülümsemeyle sordum.

"Ne alırdınız?"

Etrafa bakan gözlerini bana çevirdi. Gülümsemem bozuldu. Sanki Taner değildi. Gözleri bir başka bakıyordu.

"Bir sade türk kahvesi"

Ses tonu da farklıydı. Ben mi yanılmıştım acaba? Galiba öyle olmuştu.

"Beni dinliyor musunuz?"

Gözümün önünde sallanan elle kendime geldim.

"Ah. Pardon. Bir türk kahvesiydi , değil mi?"

Kafasını salladı.

"Ben hemen getiriyorum."

Sipariş fişine türk kahvesi ve fiyatını yazarak kopartıp masaya bıraktım.

Ardından hızlı adımlarla tezgaha yöneldim.

"Bir türk kahvesi"

Bir süre sonra kahve önüme koyulduğunda elime alarak masaya yöneldim. Kahveyi masaya bıraktım.

"Afiyet olsun"

Hafifçe kafasını salladı. Bende tekrar sildiğim masaya gittim ve kaldığım yerden devam ettim.

O çocuk da kahvesini içtikten sonra hesabı ödeyerek gitti.

Mesai saatim dolduğunda yorgunlukla eve gittim. Kendimi yatağa bıraktığımda düşünceler aklımı kemirmeye başlamıştı.

Aklımı kurcalayan o zarfı araştırmaya karar verdim. Cebimden telefonumu çıkartarak veri bağlantısını açtım.

Neydi o şairin ismi. Tuğrul bir şeydi ama soyadını hatırlayamıyordum. Tanyol'du.

Tuğrul Tanyol.

Arama motoruna ismini yazdım. Şiirlerini tek tek araştırdığımda bana gelen zarftaki şiiri bulmuştum. İsmi:

İhanet Perisinin Soğuk Sarayı

Yazar=Aroha

Evet merhaba bu ilk kitabımız umarım beğenirsiniz ve kocaman bir aile oluruz sizi öpüyorum

Sizce Taner'e benzeyen kişi kim ?

Eleştirmen =Aroya

Medyada kitabımızın tanıtım videosu bulunmaktadır. İzlerseniz çok seviniriz.

HAYALETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin