21. Bölüm : İsyan Ateşi

343 54 23
                                    

Naber? Nasılsınız?

Size birkaç haberim var.

⚠️⚠️⚠️ÇOK ÖNEMLİ OKUMADAN GEÇMEYİN. ⚠️⚠️⚠️

Şimdi biz çarşamda günü yeni kimlik çıkarıp 1 aylığına memlekete gideceğiz. Oradayken bölüm atabileceğimi pek sanmıyorum ama yine de denerim.

Sizi daha fazla tutmayayım.

İyi okumalar:)))

***

Günümüz... Elena'dan...

" Cennet, cehennem ve araf
Tek tek kovarken onu
Her birinin sonu
RUHSUZ'un elinde

Tanrı'nın Eli
İntikam için döndüğünde
Dünyanın yok oluşu
Kıyametin başlangıcı sadece

İnsanlık, acı içinde kıvranırken
Kan gözünü bürür, Melez'in
Bilinmeyen şey ise
Dünyanın son olmayacağı olur

Gerçekler bir bir ortaya çıkarken
Elçi kanatlarını açacak
Karşısında duran herkes bir bir
Yok olacak

Yaşam Ateşi ve Ölüm Ateşi
Şeytanlar ve Melekler
Karanlık ve Aydınlık
Cennet ve Cehennem

Son ya da sonsuz
Başlangıç ya da bitiş
Var oluş ya da yok oluş
Ölüm ya da yaşam

Tek bir kurtuluş
Tek bir kaybediş
Melez'in karşısında duran tek kişi
Melez'in kendisi ya da benzeri

Bilinmezlik sonsuzluğa uzanırken
Gerçekler er geç ortaya çıkar
Saklı kalanlar kendi belli ettiğinde
Asıl kıyamet başlar "

Dudaklarımda dökülen kelimeleri çözümlemek adına bir çaba sarf etmedim. Kıyamet Kehaneti can bulalı birkaç saat olmuştu.

Şimdiden dünyada işler kötüye gitmeye başlamıştı. Okyanuslar ve denizler delirmişçesine dalgalıydı. Gökyüzü sürekli acıyla kükreyip insanlar için gözyaşı döküyordu.

Gitmem gereken yeri biliyordum. Çok çok uzun yıllar önce verdiğim sözü tutma vaktim gelmişti. Onlar olmadan intikam almaya hakkım yoktu.

İlk durağım Eor'un yanı olacaktı. Ah, Eor... Yüzünü net hatırlayamadığım için bana çok kızar mısın?

Cennete girme iznim olmayabilirdi ancak Cennet Mahzenleri orada değildi. Cennet Mahzenleri, cennete en az cehennem kadar uzaktı.

Gözlerimi kapatıp gücüme odaklandım. O anlar gözlerimin önüne gelirken dişlerimi sıktım. Güçlü bir büyünün sözleri dudaklarımdan tereddütsüz dökülürken arkadaşlarımı benden alan ve beni dünyaya mahkum eden o dumanların arkamda belirdiğini hissediyordum.

Elimde tuttuğum hançer kısa bir bakış attım. Acı Lanetinden gerçekten nefret ediyordum ama onlar için her şeye değerdi. Kanım damlalar halinde yere dökülürken acı her saniye artmaya başladı. Kanımı kabul eden dumandan çıkan kollar beni içine çekti ve ayaklarım yere bastığı zaman artık Cennet Mahzenlerindeydim.

"Elena!" diye bağırdı biri zayıf bir sesle. Onun Eor olması için Tanrı'ya dua etmek istedim bir an. Ama sadece bir an. Ondan yardım almayı bırakalı çok olmuştu.

"Elena! Görmüyor ve duymuyor olabilirim ama yaydığın enerjiyi yüzyıllar geçse de hissedebilirim!"

"Eor!" dedim anlık heyecanla. Sonra dediklerini fark ettim. Görmüyor ve duymuyor olabilirim mi dedi o?

Ruhsuz / ASKIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin