Hayatın bizi nereye götüreceğini, yaptıracağı seçimleri hiçbir zaman bilemiyorduk. Yaptığım planlar doğrultusunda amacım Gurur’un hayatına girip onu mahvetmek olsa da, kardeşinizin katiliyle aşk yaşamak düşünüldüğü kadar basit olmuyordu. Karşınızda ki adamın son derece yakışıklı olması ise işinizi zorlaştıran ufak detaylardı sadece. Gurur çok yakışıklı bir adam olabilirdi ama kalbi iyi olmadıktan sonra bunun hiçbir önemi kalmıyordu. Mesela okullarda önce ders sonra sınav olurken hayatta ise tam tersiydi. Önce sınav yapar sonra dersinizi verirdi. Bazen iyi bazen ise canınızı acıtacak derecede kötü bir ders. Şuan tek istediğim Gurur’ un kalbime dokunmasına izin vermeden onun canını acıtmaktı, bunu mümkün kılmak belki de sandığım kadar kolay olmayacaktı ama yine de deneyecek ve başaracaktım aksini düşünemezdim.
Gurur onda kaldığım ve ona göre ‘’biz’’ olduğumuz o ilk gecenin sabahında mis gibi kahve kokusuyla uyandırmıştı beni. Yüzünde daha önce hiç şahit olmadığım bir ışıltı vardı. Gözlerinin yeşili adeta bir zümrüt misali parlıyor, benimle olmaktan duyduğu mutluluk yanında olan herkese yansıyordu sanki. Ya da sadece ben öyle düşünüyordum. Bu adamı madara etmek gerçekten eğlenceli olacak gibiydi. Kahvaltı hazırlayan görüntüsü gözlerimin önünde canlandığında yüzümü kaplayan tebessüme engel olamadım. Altında sadece gri bir eşofman varken üzerinde sadece tenine değen kırmızı bir mutfak önlüğü vardı. Bir erkeğe göre mutfakta başarılı olduğunu inkâr edemezdim. Gerçi birçok konuda başarılıydı Gurur. Kadınlar nasıl kandırılır, nasıl yatağa atılır, insan nasıl öldürülür, bir insanın canı en çok nasıl acır, bu saydıklarım Gurur’un ustalık eserlerinden bir kaçıydı sadece.
Ondan sonra ki günler de pek farklı geçmemişti, şirkete arada bir uğruyor Gurur’u kontrol altında tutuyordum. Aslında Gurur’un peşime taktığı adamlar sinirimi bozsa da takibi bir türlü başarıyla sonuçlandıramıyorlardı. Gurur neredeyse her gün yanımda oluyor, beni mutlu etmek için yapmadığı hiçbir şey kalmıyordu. Bütün bunlar bana fazla yabancı, fazla tuhaftı. Hayatımda aşka ayıracak ne zamanım olmuştu ne de isteğim. Erkekler sadece amacıma hizmet ederken kullandığım araç olmuştu. Şimdi tüm dengeler altüst olmuş bir ilişki uzmanı gibi Gurur’un davranışlarını sorguluyordum. Tamam, ilişki uzmanı olmayabilirdim ama insanlar konusunda uzmandım, bu Özellikle Gurur konusunda geçerliydi.
Tüm Türkiye defile gecesinde öpüşürken çekilen fotoğraflarımızdan dolayı ilişkimizi öğrenmişti. Gurur’un sözünde duruyor olması tuhaf olsa da, bu son bir hafta içerisinde sürekli yanımda olmasına rağmen bana dokunmak için herhangi bir teşebbüste bulunmamıştı Arada bir dışarıda yediğimiz yemeklerde bile elimi tutmak için dahi iznimi istemiş, kararıma saygı duymuştu.
Birkaç düzenlemeyle üzerime daha fazla düşmesini sağlamış olmam hata mıydı emin olamıyordum. Gazetelerde fotoğraflarımız yer aldıktan sonra Gurur’u arayıp benimle olan ilişkisini tebrik etmiş, üstüne üstelik hayatıma yönelik tehditte bulunmuştum. Bunu yaparken sevgilisi Mavi değil, adamlarını öldüren kim olduğunu bilmediği Mavi’ydim. Gurur üst üste küfür ederken, benim kim olduğumu bulacağını Mavi’ye asla zarar veremeyeceğimi, vermeye teşebbüs dahi edersem beni öldüreceğini söylemişti. Öldürmek istediği kişinin, korumak istediği kadın olduğunu bilmeden artarda tehditlerini sıralamıştı. Hayatım üzerine edilen tehditlere sebep olanın kendisi olması, beni koruma içgüdüsünü arttıracak ve bana daha sıkı bağlanacaktı.
Telefonun mesaj sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp mesajı okumaya başladım. ‘’Sevgilim, hazırlan bir saate seni alacağım!’’ Gurur fikrimi sormak yerine sürekli şaşırtmayı kendine adet edinmiş gibiydi. Ama bu gece olmazdı, bu gece o adamlardan birisini daha öldürmem gerekiyordu. Şüphelenmemesi için mantıklı bir bahane öne sürmeliydim ama her halükarda yanımda olmak için çabalayacaktı. Bir haftadır hiç yalnız bırakmadığı gibi. Hastayım dersem gelip bana bakmayı bile teklif edebilirdi o durumda ilaçla uyutmak zorunda kalabilirdim ve uyandığında yine şüphe çekecek bir konumda olurdum. Belki de en iyisi kız gecesi fikriydi. Aklıma gelen fikirle hızlı bir şekilde mesajı yazmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Ateş
General Fiction''İki mezar yanyana, İki hayat, Birinin ölümü, diğerinin ruhunu aldı.. Biri için cennet, biri için cehennem kapılarını araladı...'' İntikam duygusu ele geçirdiğinde bedeninizi ruhunuzu, size vaat edilen cennet bile olsa mahkûm olduğunuz cehennemden...