✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .
⫿⸙᩠◟𝕾𝖊𝖌𝖚𝖓𝖉𝖔 𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔
ɴsᴏᴍɴᴇ
─────────────────ᴀᴘᴇɴᴀs ᴘᴜᴅɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴɪʀ sᴜs ᴘáʀᴘᴀᴅᴏs, ᴍɪʟᴇs ᴅᴇ ᴘᴇsᴀʀᴇs ᴀᴛʀᴀᴠᴇsᴀʙᴀɴ sᴜ ᴍᴇɴᴛᴇ, ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ᴘᴇɴsᴀᴍɪᴇɴᴛᴏs ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴀᴛᴏʀᴍᴇɴᴛᴀʙᴀɴ ʏ ʜᴀᴄíᴀɴ sᴜ ɴᴏᴄʜᴇ ɪɴsᴏᴍɴᴇ, ʜᴀʙíᴀɴ ᴛᴀɴᴛᴀs ᴅᴜᴅᴀs ᴘᴏʀ sᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ, ᴜɴ ᴄᴀᴏs ᴄᴀsɪ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴀʙʟᴇ ᴀʟ ǫᴜᴇ ʜᴀᴄᴇ ᴛᴀɴᴛᴏ ʏ ʜᴀᴄᴇ ᴛᴀɴ ᴘᴏᴄᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴠɪᴠɪᴅᴏ. ᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴇʀᴀ sᴇɴᴄɪʟʟᴀ ʏ ʟʟᴀɴᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɪɴᴅᴇғɪɴɪᴅᴏ.
ᴠᴀɢᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʟʟᴇɢᴀʙᴀ ᴀ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀ ʟᴏs sᴏɴɪᴅᴏs ᴇxᴛᴇʀɪᴏʀᴇs, ɢᴏᴛᴀs ᴅᴇ ʟʟᴜᴠɪᴀ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀɴᴅᴏ ᴀ ɢᴏʟᴘᴇᴛᴇᴀʀ ᴇʟ ᴛᴇᴄʜᴏ, ʟᴀ ʙʀɪsᴀ ᴇᴍᴘᴜᴊᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀs ᴠᴇɴᴛᴀɴᴀs sᴜs ᴄʀɪsᴛᴀʟᴇs, ʟᴀ ʟᴇᴠᴇ ɢᴏᴛᴇʀᴀ ᴅᴇʟ ɢʀɪғᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴏᴄɪɴᴀ, ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴅᴇʟ ʙᴀñᴏ ʀᴇᴄʜɪɴᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴠᴇᴢ ᴇɴ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ, ᴊᴜʀᴀʀíᴀ ǫᴜᴇ ɪɴᴄʟᴜsᴏ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʙᴀ ʟᴏs ʟᴀᴛɪᴅᴏs ᴅᴇʟ ᴄᴏʀᴀᴢóɴ ᴅᴇʟ ɢᴜᴇʀʀᴇʀᴏ ᴇsᴛᴇʟᴀʀ, ᴛᴀɴ ᴄᴇʀᴄᴀ, ᴛᴀɴ ᴘᴇʀᴏ ᴛᴀɴ ᴄᴇʀᴄᴀɴᴏ, ᴄᴏᴍᴏ sɪ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ᴀ sᴏʟᴏ ᴜɴᴏs ᴘᴀsᴏs, ᴀᴜɴ sɪ sᴇ sᴜᴘᴏɴᴇ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴀsɪ.
sᴜs sᴇɴᴛɪᴅᴏs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴍᴇᴅɪᴀɴᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀᴅᴏʀᴍᴇᴄɪᴅᴏs, ʟᴏ sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ ǫᴜᴇʀᴇʀ ᴀʙʀɪʀ ʟᴏs ᴏᴊᴏs, ɴɪ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴍᴇɴᴏs ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀsᴇ, ᴘᴇʀᴏ ᴀᴜɴ sᴇɢᴜíᴀ ᴅᴇsᴘɪᴇʀᴛᴏ, ʏ sᴜ ᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴍᴀs ǫᴜᴇ ᴜɴ ʀᴇᴠᴏʟᴛɪᴊᴏ sɪɴ sᴇɴᴛɪᴅᴏ ᴄᴀsɪ ɪᴍᴘᴏsɪʙʟᴇ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴘʀᴇɴᴅᴇʀ.
sᴜ ʀᴇsᴘɪʀᴀᴄɪóɴ, ᴄᴀʟᴍᴀᴅᴀ, ᴄᴏᴍᴏ sɪ sᴇ ʜᴀʏᴀsᴇ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀᴄíғɪᴄᴏ, sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ sᴇʀᴇɴᴏ ʏ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴏ, ᴄᴏᴍᴏ sɪ ᴀᴄᴀsᴏ ɴᴏ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇsᴇ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴇᴄʜᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴇsᴄᴀᴘᴀᴅᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴅᴇsᴄᴀɴsᴏ ᴇᴛᴇʀɴᴏ ʏ ʙᴜʀʟᴀᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ ᴍɪsᴍᴀ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴠᴏʟᴜɴᴛᴀᴅ ᴅᴇ ᴜɴ ᴅɪᴏs, ᴜɴ ᴅɪᴏs ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴄᴏɴᴏᴄíᴀ, ᴜɴ ᴅɪᴏs ǫᴜᴇ ᴇᴍᴘᴇᴢᴀʙᴀ ᴀ ᴄʀᴇᴇʀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴛᴀɴ ᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴀᴘᴀʀᴇɴᴛᴀʙᴀ, ᴜɴᴀ ᴅᴇɪᴅᴀᴅ ᴄᴜʏᴀ ᴄʀᴇᴅɪʙɪʟɪᴅᴀᴅ ʏ ᴄᴏɴғɪᴀɴᴢᴀ sᴇ ᴠᴇíᴀɴ ᴊᴜᴢɢᴀᴅᴀs ᴀɴᴛᴇ ᴇʟ ᴘʀᴏᴘɪᴏ ᴄʀɪᴛᴇʀɪᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴊᴜɢᴜᴇᴛᴇ, ᴏ sᴇɴᴄɪʟʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ "ᴇʟ ᴠɪᴀᴊᴇʀᴏ"
sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴ ᴛᴏᴅᴏ ᴄᴀsᴏ, ᴅᴇsᴄᴏɴғɪᴀʀ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀ ᴇɴᴛɪᴅᴀᴅ ᴇʀᴀ ɪʟᴜsᴏ, ᴘᴜᴇsᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴍɪsᴍᴀ ғᴜᴇ ǫᴜɪᴇɴ ʟᴇ ᴅɪᴏ ᴇsᴛᴀ ɴᴜᴇᴠᴀ ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʟᴏsᴀ ᴏᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴅᴀᴅ ᴅᴇ ᴠɪᴠɪʀ, sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ ᴇʀᴀɴ ᴍᴜᴄʜᴀs ʟᴀs ʀᴀᴢᴏɴᴇs ᴘᴀʀᴀ sᴇɴᴛɪʀsᴇ ᴀᴛᴏʀᴍᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴇsᴛᴀ sɪᴛᴜᴀᴄɪóɴ ᴛᴀɴ ʙɪᴢᴀʀʀᴀ, ᴇɴ sᴜ ᴍᴇɴᴛᴇ ᴄʀᴇíᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ sɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴ ᴍᴀʟᴀɢʀᴀᴅᴇᴄɪᴅᴏ, ¿ᴅᴇʙíᴀ ᴇsᴛᴀʀ ғᴇʟɪᴢ, ɴᴏ?, ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴠɪᴠᴏ, ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ǫᴜᴇ ᴍɪʟʟᴏɴᴇs ᴅᴇ ᴀʟᴍᴀs ᴄᴀʀᴇᴄíᴀɴ, ᴀ sᴜ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴏʀᴍíᴀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ᴀ ʟᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴀɴᴛᴏ ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴀʙᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴠɪᴠɪʀ ᴇɴ ᴘᴀᴢ, ʟᴏ ᴛᴇɴɪᴀ ᴛᴏᴅᴏ, ʏ ᴀ ʟᴀ ᴠᴇᴢ ɴᴀᴅᴀ, ᴀᴜɴ sɪɴ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴏ ғᴜᴇsᴇ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ʀᴇᴀʟ, ¿ᴇsᴛᴏ ᴇʀᴀ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴇsᴘᴇᴄɪᴇ ᴅᴇ ᴄɪᴇʟᴏ ᴏ ɪɴғɪᴇʀɴᴏ?, ¿ᴀᴄᴀsᴏ ᴀʟɢᴜɴᴀ ғᴀɴᴛᴀsíᴀ ᴇxᴛʀᴀñᴀ ᴇɴ sᴜs úʟᴛɪᴍᴏs sᴇɢᴜɴᴅᴏs ᴅᴇ ᴠɪᴅᴀ?, ¿ʜᴀʙíᴀ sɪᴅᴏ ʀᴇsᴄᴀᴛᴀᴅᴏ ʏ ᴄᴀɪᴅᴏ ᴇɴ ᴄᴏᴍᴀ ʜᴀsᴛᴀ ᴍᴏʀɪʀ ᴀñᴇᴊᴏ?, ᴇʀᴀɴ ᴛᴀɴᴛᴀs ʟᴀs ᴄᴏᴍᴘʟɪᴄᴀᴄɪᴏɴᴇs ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴅᴀʙᴀ ᴀʟ ᴀsᴜɴᴛᴏ ǫᴜᴇ sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ᴘᴏᴅíᴀ ᴅᴇsᴄᴀɴsᴀʀ.
ESTÁS LEYENDO
𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌
Fanfiction𖧹֥ᘡ̤᪳⿴⃟ꦿ⃟˖✎﹏Atrapado en una noción falsa del tiempo, en un lugar y momento en el que todo lo que vivió ya no existía, sus recuerdos chocaban con otros que sentía jamas haber vivido, la paradoja fue la madre quien a luz dio a la tercera línea tempor...