✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .
⫿⸙᩠◟𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 𝖁𝖊𝖎𝖓𝖙𝖎𝖉𝖔́𝖘
ᴀsᴛʀíғᴇʀᴏ
─────────────────ᴇɴ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ, ɴᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴛᴏᴍᴀᴅᴏ ᴜɴᴀ ᴅᴇᴄɪsɪóɴ ᴛᴀɴ ᴅɪғíᴄɪʟ ᴇɴ ᴛᴏᴅᴀ sᴜ ᴠɪᴅᴀ.
ᴀ ᴘᴇsᴀʀ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ғᴜᴇsᴇ ᴀʟɢᴏ ᴛᴀɴ sɪᴍᴘʟᴇ, ᴀʟɢᴏ ᴛᴀɴ ᴘʟᴇɴᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴇɴᴄɪʟʟᴏ, ᴀʟɢᴏ ᴇɴ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴜᴀʟǫᴜɴɪᴇʀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ʟᴏ sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴍᴀᴅᴜʀᴀ ᴄᴀʟɪғɪᴄᴀʀíᴀ ᴀ ʟᴀ ᴘᴇʀғᴇᴄᴄɪóɴ, ᴇʟ ᴇʀᴀ ᴜɴ ᴄᴀsᴏ ᴇsᴘᴇᴄɪᴀʟ. ᴇʟ ᴊᴀᴍᴀs ʜᴀʙɪᴀ ᴄᴏɴsɪᴅᴇʀᴀᴅᴏ ᴀʟɢᴏ ᴀsɪ.
ᴊᴀᴍᴀs ʜᴀʙɪᴀ ᴄᴏɴsɪᴅᴇʀᴀᴅᴏ ᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴏ ᴄᴏɴsɪᴅᴇʀᴀʙᴀ ᴀ ᴇʟ.. ᴘᴇɴsᴀʙᴀ ᴇɴ ᴇʟ ᴅᴜʀᴀɴᴛᴇ ʟᴀʀɢᴀs ʜᴏʀᴀs ᴇɴ ʟᴀs ɴᴏᴄʜᴇs, sᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʙᴀ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ sᴇɴᴛíᴀ, ᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʀíᴀ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴏɴ ᴇʟ, ᴇɴ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʀíᴀ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ, ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴇsᴛᴀʀíᴀ ᴘᴀsᴀɴᴅᴏ, ᴘᴇɴsᴀʙᴀ ᴘᴏʀ ʟᴀʀɢᴏs ɪɴᴛᴇʀᴠᴀʟᴏs ᴅᴇ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴇɴ ᴇsᴀ ᴅᴜʟᴄᴇ sᴏɴʀɪsᴀ, ᴇɴ ᴇsᴀ ᴀᴅᴏʀᴀʙʟᴇ ʀɪsɪᴛᴀ ᴛᴀɴ ᴘɪᴄᴀʀᴀ ʏ ʀɪsᴜᴇñᴀ ǫᴜᴇ sᴏʟíᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ǫᴜᴇ sᴜ ᴄᴏʀᴀᴢóɴ sᴇ ᴀᴄᴇʟᴇʀᴀʀá, sᴏʟíᴀ ᴇᴍʙᴏʙᴀʀsᴇ ɪᴍᴀɢɪɴᴀɴᴅᴏ ᴇsᴏs ᴏᴊᴏs ᴛᴀɴ ᴀᴢᴜʟᴇs ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ᴍᴀʀ, ᴛᴀɴ ʙʀɪʟʟᴀɴᴛᴇs ᴄᴏᴍᴏ ᴅɪᴀᴍᴀɴᴛᴇs, ᴛᴀɴ ʙᴀsᴛᴏs ʏ ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴏs ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ.. ʜᴀʙɪᴀ ᴀʟɢᴏ ᴛᴀɴ úɴɪᴄᴏ ʏ ᴀᴅᴏʀᴀʙʟᴇ ᴇɴ sᴜ ᴇxᴘʀᴇsɪóɴ ᴀʟᴇɢʀᴇ, ᴇɴ sᴜs ᴍᴇᴊɪʟʟᴀs ʀᴏsᴀᴅᴀs.. ᴀʟɢᴏ ᴇɴ ᴇʟ ǫᴜᴇ ᴅíᴀ ᴀ ᴅíᴀ ʟᴏ ᴠᴏʟᴠíᴀɴ ʟᴏᴄᴏ.
ᴇʀᴀ ᴜɴ sᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ɪɴᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ᴅᴇsᴄʀɪʙɪʀ, ᴜɴᴀ ᴇᴍᴏᴄɪóɴ ᴇ ɪʟᴜsɪóɴ ᴛᴀɴ ɢʀᴀɴᴅᴇ ǫᴜᴇ ʟᴇ ʜᴀᴄíᴀ sᴇɴᴛɪʀ ᴜɴᴀ sᴇɴsᴀᴄɪóɴ ᴇxᴛʀᴀñᴀ.. ᴇʀᴀ ᴄᴏᴍᴏ sɪ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ɴᴀᴜsᴇᴀs ᴏ ᴍᴀʀᴇᴏ, ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴅᴇsᴀɢʀᴀᴅᴀʙʟᴇ.. ᴇʀᴀɴ.. ɴᴇʀᴠɪᴏs, ¿ᴀ ᴇsᴛᴏ ʟᴇ ʟʟᴀᴍᴀɴ ᴍᴀʀɪᴘᴏsᴀs ᴇɴ ᴇʟ ᴇsᴛóᴍᴀɢᴏ?, ¿ᴄᴏᴍᴏ ᴇʀᴀ ᴘᴏsɪʙʟᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ᴛᴀɴ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏ?
ᴇʀᴀ ᴜɴ sᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏ ᴛᴀɴ ɢʀᴀᴛᴏ, ᴜɴ ᴀᴍᴏʀ ɪɴᴍᴇɴsᴏ ᴇ ɪɴᴍᴀʀᴄᴇsɪʙʟᴇ, ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴇ ᴍɪʀᴀʙᴀ ᴀ ʟᴏs ᴏᴊᴏs, sᴇɴᴛíᴀ ᴇsᴛᴀʀ sᴜᴍᴇʀɢɪᴅᴏ ᴇɴ ᴜɴ ᴄɪᴇʟᴏ ᴘᴇʀʟᴀᴅᴏ ᴇɴ ᴘʟᴇɴᴀ ɴᴏᴄʜᴇ, sᴏʟᴏ ᴇʀᴀ ᴇʟ, sᴜ ɪɴғɪɴɪᴛᴀ ǫᴜɪᴇᴛᴜᴅ ʏ ᴇsᴏs ʜᴇʀᴍᴏsᴏs ᴏᴊɪᴛᴏs ᴄᴏʀᴜsᴄᴀɴᴛᴇs
ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ sᴇɴsᴀᴄɪóɴ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴛʀᴀíᴀ ᴛᴀɴᴛᴀ ᴘᴀᴢ ʏ ᴄᴀʟɪᴅᴇᴢ ᴇʀᴀ ᴇʟ ᴍᴏᴛᴏʀ ᴅᴇ sᴜ ᴠɪᴅᴀ ᴇɴ ᴇsᴏs ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏs ᴛᴀɴ ᴅᴜʀᴏs, ᴇʀᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴅᴀʙᴀ ʙʀɪʟʟᴏ ʏ ᴄᴏʟᴏʀ ᴀ sᴜ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴛᴀɴ ᴛᴇɴᴜᴇ ʏ ɢʀɪsáᴄᴇᴏ, ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴘᴇᴊᴀʙᴀ ᴇsᴀ ᴀᴛᴍósғᴇʀᴀ ᴍᴏɴᴏᴄʀᴏᴍᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ, ʏ ʟᴇ ʜᴀᴄíᴀ sᴇɴᴛɪʀ ʀᴇɴᴏᴠᴀᴅᴏ, ʟᴇ ʜᴀᴄɪᴀ sᴇɴᴛɪʀ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴏᴛʀᴀ ᴠᴇᴢ, ʟᴇ ʜᴀᴄɪᴀ sᴇɴᴛɪʀ ᴇsᴀ ᴇᴍᴏᴄɪóɴ ǫᴜᴇ ᴊᴜʀᴀʀíᴀ ʜᴀʙíᴀɴ ᴘᴀsᴀᴅᴏ ᴍᴜᴄʜísɪᴍᴏs ᴀñᴏs ᴅᴇsᴅᴇ ʟᴀ úʟᴛɪᴍᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ sᴇ ʜᴀʙɪᴀ sᴇɴᴛɪᴅᴏ -ᴀʟɢᴏ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴅᴏ- ᴀsɪ.
ESTÁS LEYENDO
𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌
Fanfiction𖧹֥ᘡ̤᪳⿴⃟ꦿ⃟˖✎﹏Atrapado en una noción falsa del tiempo, en un lugar y momento en el que todo lo que vivió ya no existía, sus recuerdos chocaban con otros que sentía jamas haber vivido, la paradoja fue la madre quien a luz dio a la tercera línea tempor...