✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .
⫿⸙᩠◟𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 𝖁𝖊𝖎𝖓𝖙𝖎𝖙𝖗𝖊́𝖘
ᴊᴜɴᴛᴏs ᴘᴏʀ ɪɴᴇʀᴄɪᴀ
─────────────────ᴇxɪsᴛᴇ, ᴜɴᴀ ғɪɴísɪᴍᴀ ʙᴀʀʀᴇʀᴀ, ᴛᴀɴ ᴅᴇʟɢᴀᴅᴀ ᴇ ɪɴsɪɢɴɪғɪᴄᴀɴᴛᴇ, ᴛᴀɴ ғʀáɢɪʟ ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅʀíᴀ ʀᴏᴍᴘᴇʀsᴇ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴍᴇʀᴏ ʀᴏsᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ʟʟᴇᴍᴀ ᴅᴇ sᴜs ᴅᴇᴅᴏs, ᴛᴀɴ ᴅᴇʟɪᴄᴀᴅᴀ ᴄᴏᴍᴏ sɪ ғᴜᴇsᴇ ᴜɴᴀ ʙᴜʀʙᴜᴊᴀ ᴀᴘᴜɴᴛᴏ ᴅᴇ ʀᴏᴍᴘᴇʀsᴇ..
ǫᴜᴇ ᴀ sᴜ ᴠᴇᴢ, ᴇs ᴛᴀɴ ʀᴇsɪsᴛᴇɴᴛᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴍɪʟ ʏ ᴜɴ ᴄᴀᴘᴀs ᴅᴇ ᴛᴜɴɢsᴛᴇɴᴏ, ᴄᴏᴍᴏ ʟᴏs ᴍᴜʀᴏs ǫᴜᴇ ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇɴ ᴀ ᴜɴᴀ ғᴏʀᴛᴀʟᴇᴢᴀ ᴅᴇ ʀɪǫᴜᴇᴢᴀs ʏ ᴀʙᴜɴᴅᴀɴᴄɪᴀs, ᴜɴᴀ ʙᴀʀʀᴇʀᴀ ᴛᴀɴ ᴘᴏᴅᴇʀᴏsᴀ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴀ ғᴜʀɪᴀ ᴅᴇʟ ᴍɪsᴍɪsɪᴍᴏ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ, ᴜɴᴀ ᴛᴀɴ ɪᴍᴘᴏsɪʙʟᴇ ᴅᴇ ᴀᴛʀᴀᴠᴇsᴀʀ, ǫᴜᴇ ᴀᴘʀᴇsᴀʀɪᴀ ᴀ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴀʟᴍᴀ ʜᴀsᴛᴀ ᴇʟ ғɪɴ ᴅᴇ ʟᴏs ᴛɪᴇᴍᴘᴏs, ᴏ ǫᴜɪᴢá ɪɴᴄʟᴜsᴏ ᴍᴀs..
ᴜɴ ᴛᴇʟóɴ ᴀʟ ᴄᴜᴀʟ ɴᴏ ᴘᴏᴅíᴀ ᴇᴠᴀᴅɪʀ ɴɪ ᴇsǫᴜɪᴠᴀʀ, ᴍᴜᴄʜᴏ ᴍᴇɴᴏs ᴀᴛʀᴀᴠᴇsᴀʀ, ᴛᴀɴ sᴏʟᴏ ᴠᴇíᴀ ᴇɴᴛʀᴇ ʟᴀs ᴘᴇǫᴜᴇñᴀs ᴀʙᴇʀᴛᴜʀᴀs ʏ ᴀɢᴜᴊᴇʀᴏs ᴇɴ ʟᴀ ᴛᴇʟᴀ, ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ʟᴀ ᴏʙʀᴀ ᴛᴇᴀᴛʀᴀʟ ǫᴜᴇ sᴜʀɢíᴀ ᴇɴ ᴇʟ ᴇsᴄᴇɴᴀʀɪᴏ, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴇʟ ʏᴀᴄɪᴀ ᴅᴇᴛʀás, ᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴏᴄᴏ ᴀ ᴘᴏᴄᴏ sᴇ ᴀʟᴇᴊᴀʙᴀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴏᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴅᴀᴅ ᴅᴇ ʙʀɪʟʟᴀʀ.
ᴘᴀʀᴀ ᴜɴ ᴀʀᴛɪsᴛᴀ, ɴᴏ ʜᴀʏ ɴᴀᴅᴀ ᴍᴀs ᴅᴏʟᴏʀᴏsᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴏʟᴠɪᴅᴀᴅᴏ... ᴄᴏᴍᴏ sɪ ɴᴏ sᴇ ᴛᴜᴠɪᴇsᴇ ʀᴀsᴛʀᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ ᴇxɪsᴛɪó, sᴜs ᴀᴄᴛᴏs, sᴜs ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏs, sᴜs ᴏʙʀᴀs, sᴜs ʜᴀᴢᴀñᴀs, ǫᴜᴇ ɴɪ sɪǫᴜɪᴇʀᴀ ᴜɴᴀ ᴍɪsᴇʀᴀ ᴘɪɴᴛᴜʀᴀ ʜᴀʏᴀ ǫᴜᴇᴅᴀᴅᴏ ᴘʟᴀsᴍᴀᴅᴀ ᴇɴ ᴘᴀᴘᴇʟ, ᴘᴀʀᴀ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀʀ sᴜ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴀ..
sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ, ᴇxɪsᴛíᴀ ᴀʟɢᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴍᴀs ᴛʀɪsᴛᴇ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴄᴀʀᴇɴᴄɪᴀ ᴅᴇʟ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ, ᴀʟɢᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴍᴀs ᴛʀɪsᴛᴇ ǫᴜᴇ ʜᴀʙᴇʀ ғʀᴀᴄᴀsᴏ ʏ ɴᴏ ʜᴀʙᴇʀ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴅᴏ ᴇʟ ᴍᴀs ᴍɪɴɪᴍᴏ ʀᴇᴄɪʙɪᴍɪᴇɴᴛᴏ.. ᴀʟɢᴏ ᴍás ᴛʀɪsᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴛʀᴀs ʟᴏs ᴛᴇʟᴏɴᴇs ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ sᴜ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ.
ᴄᴀᴅᴀ sᴜᴄᴇsᴏ, ᴄᴀᴅᴀ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ, ᴛᴏᴅᴏ sᴇ ᴇsғᴜᴍó ᴅᴇ ᴘʀᴏɴᴛᴏ ʏ ᴅᴇᴊᴏ ᴛʀᴀs ᴅᴇ sɪ ᴜɴᴀ ᴇsᴘᴇsᴀ ᴄᴀᴘᴀ ᴅᴇ ɴᴇʙʟɪɴᴀ, ᴛᴀɴ ᴅᴇʟɪᴄᴀᴅᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴀ, ɪɴᴏғᴇɴsɪᴠᴀ, ɪɴᴏᴄᴇɴᴛᴇ, ᴄᴜʙʀɪᴇɴᴅᴏ ᴇxᴛᴇɴsɪᴏɴᴇs ɪɴᴍᴇɴsᴀs ᴅᴇ ᴄᴀᴍɪɴᴏ, ɴᴜʙʟᴀɴᴅᴏ ᴜɴ sᴇɴᴅᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ sᴇ ʟᴇ ʜɪᴢᴏ ᴄᴏɴᴏᴄɪᴅᴏ, ᴜɴᴀ ɴᴇʙʟɪɴᴀ ᴄᴜʏᴀ ᴇsᴘᴇsᴜʀᴀ ʟᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴘᴇʀᴅᴇʀsᴇ ᴇɴᴛʀᴇ ᴇʟ ᴀɪʀᴇ ғʀíᴏ ʏ ʟᴀs ɴᴜʙᴇs ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴀʙᴀɴ, ᴜɴᴀ ɴᴇʙʟɪɴᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴇᴄíᴀ ǫᴜᴇʀᴇʀ ᴀʀʀᴇʙᴀᴛᴀʀʟᴇ ᴀʟɢᴏ, ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴀʙíᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴇʀᴅɪó, ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴏ ʜɪᴢᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴇɴ ᴘʀɪᴍᴇʀ ʟᴜɢᴀʀ.
ESTÁS LEYENDO
𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌
Fanfiction𖧹֥ᘡ̤᪳⿴⃟ꦿ⃟˖✎﹏Atrapado en una noción falsa del tiempo, en un lugar y momento en el que todo lo que vivió ya no existía, sus recuerdos chocaban con otros que sentía jamas haber vivido, la paradoja fue la madre quien a luz dio a la tercera línea tempor...