•Capitulo 18•

198 28 39
                                    

✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .

‎⫿⸙᩠◟𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 𝕯𝖎𝖊𝖈𝖎𝖔𝖈𝖍𝖔
ɴᴇғᴇʟɪʙᴀᴛᴀ
─────────────────

ᴅɪᴄᴇɴ ǫᴜᴇ ᴜɴ sᴏñᴀᴅᴏʀ ᴠɪᴇɴᴇ ᴅᴇ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ғᴜᴇɴᴛᴇ ᴏ ʟᴜɢᴀʀ, ǫᴜᴇ sᴜs ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴢᴀs ᴄʀᴇᴄᴇɴ ᴄᴏᴍᴏ ғʟᴏʀᴇs sɪɴ ᴄᴇsᴀʀ, ɪɴᴍᴀʀᴄᴇsɪʙʟᴇs, ɪᴍᴘᴏsɪʙʟᴇs ᴅᴇ ᴀʀʀᴀɴᴄᴀʀ, ᴀᴠᴇᴄᴇs, sᴇ ᴠᴜᴇʟᴠᴇɴ ᴇsᴘɪɴᴀs ᴅᴇsᴛɪɴᴀᴅᴀs ᴀ ʟᴀsᴛɪᴍᴀʀ, ᴘᴏʀ ᴛᴏᴅᴀ ʟᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴏ ǫᴜɪᴢá ᴛᴏᴅᴀ ʟᴀ ᴇᴛᴇʀɴɪᴅᴀᴅ.

¿ᴄᴜᴀɴ ᴛʀɪsᴛᴇ ᴘᴜᴇᴅᴇ sᴇʀ ᴇsᴛᴀ ᴄʀᴜᴅᴀ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ?, ¿ᴄᴜᴀɴ ᴇɢᴏísᴛᴀ ᴇs ᴇsᴛá ɪɴᴍᴇɴsᴀ ɴᴇᴄᴇsɪᴅᴀᴅ?, ¿ᴄᴜᴀɴᴛᴏ ᴘᴜᴇᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ʟʟᴇɢᴀʀ ᴀ ᴀɴʜᴇʟᴀʀ?, ¿ᴀ sᴏñᴀʀ?, ¿ᴀ ᴅᴇsᴇᴀʀ, ʏ ᴀᴜɴ ᴀsɪ ғʀᴀᴄᴀsᴀʀ?

ᴍᴜᴄʜᴀs ᴠᴇᴄᴇs, ᴘᴏʀ ɴᴏ ᴅᴇᴄɪʀ ʟᴀ ᴍᴀʏᴏʀíᴀ, sᴜᴇʟᴇ sᴜᴄᴇᴅᴇʀ, ǫᴜᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs sᴜᴇñᴏs ᴛᴇʀᴍɪɴᴀɴ sɪᴇɴᴅᴏ sᴏʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴜɴᴀ ғᴀɴᴛᴀsíᴀ sɪɴ sᴇɴᴛɪᴅᴏ ɴɪ ᴄᴀᴍɪɴᴏ ᴀ ʜᴀᴄᴇʀsᴇ ʀᴇᴀʟ.

ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ sᴇ ɴɪᴇɢᴀ ᴀ ᴠᴏʟᴠᴇʀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ᴀɴʜᴇʟᴏs ᴇɴ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ, ɴᴇɢᴀɴᴅᴏ ɪɴᴄʟᴜsᴏ ᴀ ʟᴀ ᴘᴏsɪʙɪʟɪᴅᴀᴅ, ¿ғᴜᴇ sᴜ ᴄᴜʟᴘᴀ ɴᴀᴄᴇʀ ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ᴇǫᴜɪᴠᴏᴄᴀᴅᴏ?, ¿ᴅᴇ ᴄᴀʀᴇᴄᴇʀ ᴅᴇ ʟᴀ ғᴜᴇʀᴢᴀ ᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴇʀᴀ ᴄᴀᴘᴀᴄɪᴅᴀᴅ?

ᴍᴜᴄʜᴀs ᴠᴇᴄᴇs ᴇsᴄᴜᴄʜᴏ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴍás ɪɴᴍᴇɴsᴀ ᴄʀᴜᴇʟᴅᴀᴅ, ᴄᴏᴍᴏ sᴜs sᴜᴇñᴏs ᴘᴀʀᴇᴄíᴀɴ ᴍᴇʀᴏ ᴄʜɪsᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ʟᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ᴇɴʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ.

¿ᴀᴄᴀsᴏ ɴᴏ ᴘᴇʀᴄɪʙᴇs ʟᴀ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ?

ᴅᴇ ʟᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴍᴀs sᴜᴄɪᴀ ʏ ᴛʀᴀɪᴄɪᴏɴᴇʀᴀ, ᴇsᴄᴜᴄʜó ᴅᴇ sᴜ ᴘʀᴏᴘɪᴀ sᴀɴɢʀᴇ, ᴜɴᴀ ʏ ᴏᴛʀᴀ ᴠᴇᴢ ʟᴀ ᴍɪsᴍᴀ ǫᴜᴇᴊᴀ, ᴜɴᴀ ʏ ᴏᴛʀᴀ ᴠᴇᴢ ʟᴀ ᴍɪsᴍᴀ ᴄʀɪᴛɪᴄᴀ, ¿ᴀᴄᴀsᴏ ɴᴜɴᴄᴀ ᴅᴇᴊᴀʀɪᴀ ᴅᴇ sᴇʀ ᴜɴ ᴍɪsᴇʀᴀʙʟᴇ ᴇ ɪɴsɪɢɴɪғɪᴄᴀɴᴛᴇ sᴏñᴀᴅᴏʀ?

¿ǫᴜᴇ ᴛᴇɴɪᴀ ᴇʟ ᴘᴀʀᴀ sᴇʀ ᴜɴ ʜéʀᴏᴇ?, ¿ǫᴜᴇ ᴛᴇɴɪᴀ ᴇʟ ᴘᴀʀᴀ sᴇʀ ᴜɴ sᴏʟᴅᴀᴅᴏ?, ¿ǫᴜé ᴛᴇɴíᴀ ᴇʟ ᴘᴀʀᴀ sᴇʀ ғᴜᴇʀᴛᴇ?, ǫᴜɪᴢá ʜᴀʙʀíᴀ ᴇᴄʜᴏ ᴜɴ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴏ ᴍᴇᴊᴏʀ sɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ᴍɪsᴇʀᴀ sɪʀᴠɪᴇɴᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴜɴ ᴠᴇʀɢᴏɴᴢᴏsᴏ ɪɴᴛᴇɴᴛó ᴅᴇ ɢᴜᴇʀʀᴇʀᴏ ᴇɴ ʟᴀ ʟᴜᴄʜᴀ ᴅᴇ ᴍᴀɴᴛᴇɴᴇʀ sᴜ ʜᴏɴᴏʀ.

ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴏ ᴅᴇ ᴛᴀɴᴛᴏs, ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ǫᴜᴇ ᴇʀᴀɴ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴏs ʟᴇʏᴇɴᴅᴀs, ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ᴅᴇ ʟᴏs ǫᴜᴇ sᴇ ᴄᴏɴᴛᴀʙᴀ ᴛᴏᴅᴀᴠíᴀ ʟᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ ᴅᴇ sᴜs ʟᴜᴄʜᴀs ʏ ʙᴀᴛᴀʟʟᴀs ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴊᴜsᴛɪᴄɪᴀ, ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ǫᴜᴇ ᴄᴏɴ ᴠᴀʟᴇɴᴛíᴀ ʜᴀʙíᴀɴ ᴅᴀᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴘᴏʀ sᴜ ɢᴇɴᴛᴇ, ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ǫᴜᴇ ʟᴏ ʜᴀʙíᴀɴ ʟᴏɢʀᴀᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ʏ ᴍás ᴘᴏʀ ʟʟᴇᴠᴀʀ ʟᴀ ᴊᴜsᴛɪᴄɪᴀ ʜᴀᴄɪᴀ ᴀʟ ғʀᴇɴᴛᴇ.

𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora