•Capitulo 15•

255 29 77
                                    

✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .

‎⫿⸙᩠◟𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 𝕼𝖚𝖎𝖓𝖈𝖊
ᴅᴜʟᴄᴇ ᴅᴇ ᴍᴇᴅɪᴀɴᴏᴄʜᴇ
─────────────────

ʟᴀ ʟᴜɴᴀ ʏᴀᴄᴇ ᴇɴ ʟᴏ ᴀʟᴛᴏ, ʟᴀs ʜᴏʀᴀs ᴘᴀsᴀɴ ʏ ɴᴏ ᴀɢᴜᴀɴᴛᴏ, ᴛᴀʟ ᴘᴇsᴀᴅᴇᴢ ǫᴜᴇ sᴇ ᴇxᴛɪᴇɴᴅᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴀ ᴏʙsᴄᴜʀᴀ ᴄᴀᴘᴀ ᴄᴜʙʀɪᴇɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴀ sᴜ ᴘᴀsᴏ, ᴜɴᴀ ɪɴsᴏᴘᴏʀᴛᴀʙʟᴇ ʏ ғʀíᴀ ɴᴇʙʟɪɴᴀ ᴇᴍᴘᴀñᴀɴᴅᴏ ʟᴏs ᴠᴇɴᴛᴀɴᴀʟᴇs, ʏ ᴇʟ ᴀᴜʟʟɪᴅᴏ ᴅᴇʟ ᴠɪᴇɴᴛᴏ sᴏᴘʟᴀɴᴅᴏ, ᴅᴇ ʟᴀs ɴᴏᴄʜᴇs ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴠɪᴠɪᴅᴏ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ sɪɴ ᴘᴇɴᴀ ɴɪ ɢʟᴏʀɪᴀ ᴘᴏᴅʀíᴀ ʜᴀʙᴇʀsᴇ ᴄᴏɴᴠᴇʀᴛɪᴅᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴀs sᴏғᴏᴄᴀɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ʜᴀʙíᴀ ᴠɪᴠɪᴅᴏ, ᴄᴜʏᴀ ᴇsᴘᴇsᴜʀᴀ ɴᴇɢʀᴜʀᴀ ʜᴀᴄɪᴀ ᴠᴇʀ ʟᴏs ʙᴏsǫᴜᴇs ᴄᴏᴍᴏ sɪʟᴜᴇᴛᴀs ʀᴇᴛᴏʀᴄɪᴅᴀs sɪɴ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇʀᴀ ғᴏʀᴍᴀ, sɪʟᴜᴇᴛᴀs ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴛᴇs ǫᴜᴇ sɪɴɪᴇsᴛʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴘᴇʀᴀʙᴀɴ ᴠᴇʀ ᴅᴇsᴄᴜɪᴅᴀʀ sᴜ ᴄᴏɴsᴛᴀɴᴛᴇ ᴠɪɢíᴀ.

ᴏʜ sᴇñᴏʀ ᴍᴇᴅɪᴀɴᴏᴄʜᴇ, ¿ǫᴜᴇ ᴇs ᴍᴀs ʙᴇʟʟᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴜs ᴏᴊᴏs ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏᴍᴇ ᴅᴇsᴅᴇ ʟᴀ ᴏsᴄᴜʀɪᴅᴀᴅ ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ?, ᴏʜ sᴇñᴏʀ ᴅᴇ ᴘᴇɴᴜʀɪᴀs, ᴇsᴀs ᴘᴇʀʟᴀs ǫᴜᴇ ʟʟᴇᴠᴀs ᴘᴏʀ ᴏᴊᴏs ᴍᴇ ᴇsᴛáɴ ᴠᴏʟᴠɪᴇɴᴅᴏ ʟᴏᴄᴏ, ᴏʜ ᴅᴇsᴅɪᴄʜᴀᴅᴏ sᴇñᴏʀ, ǫᴜᴇ sɪᴇᴍʙʀᴀs ᴘᴀʀᴀɴᴏɪᴀ ᴇɴ ᴍɪ ᴄᴏʀᴀᴢóɴ, ¿ǫᴜᴇ ᴇs ʟᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜɪᴇʀᴇs?, sɪ ᴅᴇ ᴍɪ ʜᴀᴢ ǫᴜᴇʙʀᴀɴᴛᴀᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴜᴅɪsᴛᴇ ᴀʀʀᴇʙᴀᴛᴀʀ.

ᴄᴜᴀʟ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ᴇxᴘʟᴏʀᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ʟᴀʙᴇʀɪɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴇᴅɪғɪᴄᴀᴄɪᴏɴᴇs, ᴇsᴄᴀʟᴀɴᴅᴏ ʏ ᴄᴀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ ᴇʟᴇɢᴀɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴀᴛʀᴀᴠᴇs ᴅᴇ ʟᴏs ᴛᴇᴄʜᴏs ᴅᴇ ʟᴀs ᴄᴀʙᴀñᴀs, ᴍᴏᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴏɴ ɢʀᴀᴄɪᴀ ʏ sᴜᴀᴠɪᴅᴀᴅ sᴜ sᴏᴍʙʀᴀ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴ ɢʀᴀᴛᴀ ᴘᴇʀғᴇᴄᴄɪóɴ ᴅɪʙᴜᴊᴀʙᴀ sᴜ sɪʟᴜᴇᴛᴀ ᴛᴀɴ sᴏғɪsᴛɪᴄᴀᴅᴀ ʏ ᴠᴀɴɪᴅᴏsᴀ, ʜᴀᴄɪéɴᴅᴏsᴇ ᴅᴇsᴛᴀᴄᴀʀ ᴘᴏʀ sɪ sᴏʟᴀ ᴘᴏʀ sᴜs ʙʀɪʟʟᴀɴᴛᴇs ɪʀɪsᴇs ᴇɴ ʟᴀ ᴏsᴄᴜʀɪᴅᴀᴅ, ¿ᴇs ᴜɴ ɢᴀᴛᴏ ᴏ ᴀʟɢᴏ ᴍᴀs?, ᴄɪᴇʀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʟᴏ sᴇʀɪᴀ, sɪ ᴛᴀɴ sᴏʟᴏ ɴᴏ ᴅᴇᴊᴀsᴇ ᴛʀᴀs ᴅᴇ sɪ ᴜɴ ʀᴀsᴛʀᴏ ᴅᴇ ᴘʟᴜᴍᴀs ᴛᴀɴ ᴅᴇʟɪᴄᴀᴅᴀs ᴄᴏᴍᴏ sᴜ ᴘʀᴏᴘɪᴏ ᴀɴᴅᴀʀ, ᴀsɪ ᴄᴏᴍᴏ ʜᴀɴsᴇʟ ᴅᴇᴊᴀʙᴀ ᴜɴ ʀᴀsᴛʀᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴏʟᴠᴇʀ ᴀ sᴜ ʜᴏɢᴀʀ.

¿ᴄᴜᴀʟ ᴇs ᴛᴜ ᴀғáɴ ᴅᴇ ᴘᴇʀsᴇɢᴜɪʀᴍᴇ ᴄᴏᴍᴏ sɪ ɴᴏ ʜᴜʙɪᴇʀᴀ ᴍᴀs ǫᴜᴇ ʙᴜsᴄᴀʀ?, ¿ᴇs ǫᴜᴇ ᴀᴄᴀsᴏ ɴᴏ ʜᴀʏ ᴄᴏᴍᴏ ʏᴏ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴍᴀs ᴀ ǫᴜɪᴇɴ ᴍᴏʟᴇsᴛᴀʀ?, ʀᴇsᴜʟᴛᴀs ᴛᴀɴ ᴄᴀᴘʀɪᴄʜᴏsᴏ ʏ ᴍᴀʟᴄʀɪᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ᴍɪsᴍᴏ ɴɪñᴏ ǫᴜᴇ ɢᴜᴀʀᴅᴀs ᴄᴏɴ ʀᴇɴᴄᴏʀ ᴇɴ ᴛᴜ ᴄᴏʀᴀᴢóɴ..

¿ᴘᴇʀᴏ ǫᴜɪᴇɴ ᴇʀᴇs ᴛᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇᴄɪʀ ᴇsᴏ, ᴍᴇᴛᴀ ᴋɴɪɢʜᴛ?

ᴄᴜáʟ ғᴜᴇsᴇ ᴜɴ ᴘᴏʙʀᴇ ɪɴᴅɪɢᴇɴᴛᴇ ᴀǫᴜᴇʟ sᴇ ɪɴᴛʀᴏᴅᴜᴊᴏ ᴄᴏɴ ʟᴀs ᴍᴀɴᴏs ᴠᴀᴄíᴀs, sᴏʟᴏ ᴄᴏɴ ᴠᴀɢᴀs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs ʀᴇᴛᴏʀᴄɪᴅᴀs, ᴄᴏᴍᴏ ᴜʀᴛɪᴄᴀʀɪᴀs ᴇɴʀᴇᴅᴀᴅᴀs ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴇsᴛʀᴀɢᴏs ᴘᴏʀ sᴜ ᴍᴇʀᴀ ᴘᴀʟᴀʙʀᴇʀíᴀ, ᴏʜ ᴠɪʟ ʜᴀʙʟᴀᴅᴏʀ, ¿ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴇ ᴄᴀɴsᴀʀᴀs ᴅᴇ ᴅᴇᴄɪʀ ᴍᴇɴᴛɪʀᴀs?

𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora