•Capitulo 17•

196 27 78
                                    

✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .

‎⫿⸙᩠◟𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 𝕯𝖎𝖊𝖈𝖎𝖘𝖎𝖊𝖙𝖊
ᴀᴍᴀɴᴅᴏ ᴀʟ ᴍɪsᴍᴏ ʜᴏᴍʙʀᴇ.
─────────────────

ᴘᴏʙʀᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ᴅᴇsɢʀᴀᴄɪᴀᴅᴏ, ǫᴜᴇ ᴇɴᴛʀᴇ ᴇsᴘᴀᴅᴀs ʏ ᴀɢᴜᴊᴀs ᴀ ǫᴜᴇᴅᴀᴅᴏ ᴀʀʀɪɴᴄᴏɴᴀᴅᴏ.

ᴘᴏʙʀᴇ ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ᴅᴇsᴅɪᴄʜᴀᴅᴏ, ᴄᴜʏᴀ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴍᴇʟᴀɴᴄóʟɪᴄᴀ ɴᴏ ʜᴀ ʜᴇᴄʜᴏ ᴍᴀs ǫᴜᴇ ᴄᴀᴜᴛɪᴠᴀʀ ᴄᴏɴ ʟᴏᴄᴜʀᴀ, ᴄᴜʏᴏs ᴛᴇɴᴜᴇs sᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏs ᴀᴘᴇɴᴀs ᴘᴇʀᴄᴇᴘᴛɪʙʟᴇs ʜᴀɴ ʟᴏɢʀᴀᴅᴏ ᴘᴇɴᴇᴛʀᴀʀ ᴇɴ ʟᴏ ᴍᴀs ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴏ ᴅᴇ sᴜs ᴄᴏʀᴀᴢᴏɴᴇs.

ᴘᴏʙʀᴇ ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ᴍɪsᴇʀᴀʙʟᴇ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴛᴏᴄó ʟᴀ ᴛᴀɴ ᴛᴇʀʀɪʙʟᴇ sᴜᴇʀᴛᴇ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇɴ ᴇʟ sᴇ ʜᴀʏᴀɴ ғɪᴊᴀᴅᴏ ᴅᴏs ᴘᴇʀsᴏɴᴀs ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇs.

ᴇs ᴍᴜʏ ғáᴄɪʟ ᴅᴇᴄɪʀ ᴇsᴏ, sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ᴅᴏs ᴇsᴛᴏ ᴇʀᴀ ᴜɴᴀ ɢᴜᴇʀʀᴀ ғʀíᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ʙᴀᴛᴀʟʟᴀʙᴀ ᴇɴ sɪʟᴇɴᴄɪᴏ, ᴄᴏɴ ᴍᴏᴠɪᴍɪᴇɴᴛᴏs ᴛᴀɴ sᴜᴛɪʟᴇs ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴏᴛʀᴏ ᴊᴀᴍás sᴇ ᴅᴀʀɪᴀ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏ, ᴜɴᴀ ɢᴜᴇʀʀᴀ ᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ ᴇɴ ʟᴀ ǫᴜᴇ ʙᴜsᴄᴀʙᴀɴ sɪɢɪʟᴏsᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇsʜᴀᴄᴇʀsᴇ ᴅᴇ sᴜ ʀɪᴠᴀʟ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ʙᴜᴇɴᴀ ᴠᴇᴢ ᴘᴏʀ ᴛᴏᴅᴀs.

ᴏʜ ᴄʟᴀʀᴏ, ᴇsᴀs ᴍɪʀᴀᴅᴀs ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴅᴀs sᴏʟᴏ ᴇxᴘʀᴇsᴀʙᴀɴ ғɪᴇʀᴇᴢᴀ ʏ ʀᴇsǫᴜᴇᴍᴏʀ, ᴍɪʀᴀᴅᴀs ʟʟᴇɴᴀs ᴅᴇ ᴏᴅɪᴏ ʏ ᴄᴇʟᴏs, ʏ ᴀᴜɴ ᴀsɪ sᴜs ʀᴏsᴛʀᴏs ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄíᴀɴ ɴᴇᴜᴛʀᴀʟᴇs, ᴄᴀsɪ ᴄᴏᴍᴏ sɪ ǫᴜɪsɪᴇʀᴀɴ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇʀ sᴜs ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇʀᴀs ɪɴᴛᴇɴᴄɪᴏɴᴇs.

ᴛᴏᴅᴏ sᴜᴄᴇᴅíᴀ ᴇɴ sɪʟᴇɴᴄɪᴏ, ʙᴀᴊᴏ ʟᴀ ᴍᴇsᴀ, ᴘᴇʀᴏ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏ ᴇʀᴀ ᴜɴᴀ ʙᴏᴍʙᴀ ᴀᴛóᴍɪᴄᴀ ᴀᴘᴜɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀʟʟᴀʀ, ʜᴇʀᴏᴇ ʏ ᴠɪʟʟᴀɴᴏ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛíᴀɴ ᴜɴᴀ úɴɪᴄᴀ ᴀᴍʙɪᴄɪóɴ, ᴜɴᴀ sᴇᴅ sᴀɴɢᴜɪɴᴀʀɪᴀ ᴀ ʟᴀ ǫᴜᴇ ᴀɴsɪᴀʙᴀɴ ᴄᴏᴍᴘʟᴀᴄᴇʀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴍᴀs ᴄʀᴜᴇʟ ᴇ ɪɴʜᴜᴍᴀɴᴀ.. ᴅᴇ ᴛᴀʟ ᴘᴀʟᴏ ᴛᴀʟ ᴀsᴛɪʟʟᴀ sᴜᴇʟᴇɴ ᴅᴇᴄɪʀ, ᴘᴜᴇs ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ᴅᴏs ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛíᴀɴ ʟᴀs ᴍɪsᴍᴀs ɪᴅᴇᴀs ᴀsᴇsɪɴᴀs.

ᴘᴇʀᴏ ᴇʀᴀɴ sóʟᴏ ᴇsᴏ, ɪᴅᴇᴀs.

ᴘᴀʀᴀ ᴇʟ ᴍᴀs ᴊᴏᴠᴇɴ ʟᴀ sᴏʟᴀ ɪᴅᴇᴀ ᴅᴇ ᴅᴀʀ ʜɪɴᴄᴀᴘɪé ᴀ ᴇsᴏs ᴛᴇʀʀɪʙʟᴇs ᴀᴄᴛᴏs ᴇʀᴀ ᴜɴᴀ ʙᴀʀʙᴀʀɪᴅᴀᴅ ɪɴsóʟɪᴛᴀ, ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ᴊᴀᴍᴀs ʟᴏɢʀᴀʀíᴀ ᴘᴇʀᴍɪᴛɪʀsᴇ ɴɪ ᴀᴜɴǫᴜᴇ sᴇ ʟᴇ ʜᴀʏᴀ ᴀʀʀᴇʙᴀᴛᴀᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ɪɴᴄʟᴜsᴏ ᴅᴇsᴘᴜés ᴅᴇ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴇ ǫᴜᴇᴅᴀʙᴀ ɴᴀᴅᴀ, ᴘᴏʀ ᴍᴀs ǫᴜᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ǫᴜᴇ ʟᴇ ʜᴀʏᴀ ᴇᴄʜᴏ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴅᴀñᴏ ᴏsᴇ ᴀ ʀᴇɪʀsᴇ ᴇɴ sᴜ ᴄᴀʀᴀ, ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ᴅᴀñᴀʀ ᴄᴏɴ ᴛᴀɴ ɪɴsᴜғʀɪʙʟᴇ ʏ ᴀᴠᴀʀᴀ ɪɴᴛᴇɴᴄɪóɴ, sᴏʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴏʀ ᴍᴀɴᴛᴇɴᴇʀ ᴇʟ ᴀᴍᴏʀ ᴘᴏʀ ᴇʟ ǫᴜᴇ ᴘᴏʀ ᴛᴀɴᴛᴏs ᴀñᴏs ʟᴜᴄʜᴏ, sᴜs ɪɴᴛᴇɴᴄɪᴏɴᴇs ɴᴏ ᴇʀᴀɴ ᴍᴀʟᴀs.. sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ, ᴇxɪsᴛíᴀ ʟᴀ ɪᴅᴇᴀ, ᴇxɪsᴛíᴀ ᴇʟ ᴅᴇsᴇᴏ, ¿ǫᴜɪᴇɴ ɴᴏ ᴇsᴛᴀʀíᴀ ᴄᴏʟéʀɪᴄᴏ ᴄᴏɴ ᴇsᴛᴇ ᴅᴇsᴄᴀʀᴀᴅᴏ sᴜᴊᴇᴛᴏ ᴍᴇᴛɪéɴᴅᴏsᴇ ᴇɴ ᴅᴏɴᴅᴇ ɴᴏ ᴅᴇʙíᴀ?

𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora