✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .
⫿⸙᩠◟𝕯𝖔𝖈𝖊𝖆𝖛𝖔 𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔
ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ɴᴏʀᴍᴀʟ
─────────────────ʜᴀʙíᴀɴ ᴠᴇᴄᴇs ᴇɴ ʟᴀs ǫᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴛʀᴀɴsᴄᴜʀʀíᴀ ᴄᴏɴ ᴛᴀɴᴛᴀ ɴᴀᴛᴜʀᴀʟɪᴅᴀᴅ ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴇᴄíᴀ ɪʀʀᴇᴀʟ, ᴜɴᴀ ᴇsᴘᴇᴄɪᴇ ᴅᴇ ғᴀɴᴛᴀsíᴀ ʀᴇᴛᴏʀᴄɪᴅᴀ ǫᴜᴇ ʟᴇ ɢᴇɴᴇʀᴀʙᴀ ᴇsᴀ ᴄᴏɴsᴛᴀɴᴛᴇ sᴇɴsᴀᴄɪóɴ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴏ ᴇᴠᴇɴᴛᴜᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴀʟᴅʀíᴀ ᴍᴀʟ, ᴇsᴀ ʜᴏʀʀɪʙʟᴇ ᴀɴsɪᴇᴅᴀᴅ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ʟᴀs ᴄᴏsᴀs ɴᴏ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴇsᴛᴀʀɪᴀɴ ᴛᴀɴ ʙɪᴇɴ, ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴅᴇᴍᴀsɪᴀᴅᴏ sᴏsᴘᴇᴄʜᴏsᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏ sɪɢᴜɪᴇʀᴀ sɪᴇɴᴅᴏ ᴛᴀɴ.. ɴᴏʀᴍᴀʟ, ɴᴀᴛᴜʀᴀʟ, ɪɴᴄʟᴜsᴏ ᴘᴀᴄɪғɪᴄᴏ.
ᴘᴀʀᴀ ᴀǫᴜᴇʟ ᴊᴏᴠᴇɴ ɢᴜᴇʀʀᴇʀᴏ ᴇʀᴀ ᴅɪғíᴄɪʟ sᴜᴘᴇʀᴀʟ ᴇʟ ᴇᴄʜᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ʏᴀ ɴᴀᴅᴀ ᴇʀᴀ ɪɢᴜᴀʟ ʏ ᴀʟ ᴍɪsᴍᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴛᴇɴɪᴀ ᴛᴀɴᴛᴀs sɪᴍɪʟɪᴛᴜᴅᴇs, ᴠɪᴠɪʀ ᴇsᴛᴀ ɴᴜᴇᴠᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴛᴀɴ ᴅᴇsᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴀ ʟᴇ ᴘᴀʀᴇᴄíᴀ ᴀʟɢᴏ ᴇɴғᴇʀᴍᴏ ᴇ ɪɴsᴏsᴛᴇɴɪʙʟᴇ, ᴘᴜᴇs ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴇ ᴍᴀs ᴀᴄᴛᴜᴀʙᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴛᴀʟ ᴍᴀs sᴇ sᴇɴᴛíᴀ ᴅᴇsᴄᴏɴᴇᴄᴛᴀᴅᴏ ᴅᴇ sɪ ᴍɪsᴍᴏ, ʏ ᴍᴀs sᴇ ɪɴᴍᴇʀsᴀʙᴀ ᴇɴ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀs ɪɴᴅᴇʟᴇʙʟᴇs ᴍᴇᴍᴏʀɪᴀs ǫᴜᴇ ʀᴀsɢᴀʙᴀɴ sᴜ ᴄᴏɴsᴄɪᴇɴᴄɪᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ʟᴇɴᴛɪᴛᴜᴅ ᴇsᴛʀᴇᴍᴇᴄᴇᴅᴏʀᴀ, ᴀʟᴀʀɢᴀɴᴅᴏ ᴀǫᴜᴇʟ ᴅᴏʟᴏʀ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴇ ғᴜᴇʀᴀ ᴘᴏsɪʙʟᴇ, sᴜsᴜʀʀáɴᴅᴏʟᴇ ᴀʟ ᴏíᴅᴏ, ʀᴇᴄᴏʀᴅáɴᴅᴏʟᴇ ǫᴜᴇ ᴄᴀᴅᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ sᴇ ᴀᴄᴏsᴛᴜᴍʙʀᴀʙᴀ ᴅᴇᴍᴀsɪᴀᴅᴏ ᴀ ᴇsᴛᴇ ғᴀʟsᴏ ᴇsᴄᴇɴᴀʀɪᴏ ᴍᴀs ɪʙᴀ ᴘᴇʀᴅɪéɴᴅᴏsᴇ ᴀ sɪ ᴍɪsᴍᴏ ᴇɴ ᴇsᴛᴀ ᴏʙʀᴀ ᴛᴇᴀᴛʀᴀʟ ᴅᴇ ᴇɴɢᴀñᴏs.
sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ, ɴᴏ ᴛᴇɴɪᴀ ᴏᴛʀᴀ sᴀʟɪᴅᴀ ᴍᴀs ǫᴜᴇ sᴇɢᴜɪʀ ᴀǫᴜᴇʟ sᴇɴᴅᴇʀᴏ ʏ ғɪɴɢɪʀ sᴇʀ ᴜɴ ɪɢɴᴏʀᴀɴᴛᴇ, ᴛᴀᴘᴀʀ sᴜs ᴏᴊᴏs ᴄᴏɴ sᴜs ᴘʀᴏᴘɪᴀs ᴍᴀɴᴏs ʏ ᴄᴏɴᴛᴀʀ ʜᴀsᴛᴀ ᴅɪᴇᴢ, ᴏ ǫᴜɪᴢá ᴜɴᴀ ɪɴғɪɴɪᴅᴀᴅ ᴅᴇ ɴúᴍᴇʀᴏs ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴇᴠᴇɴᴛᴜᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴜᴄᴇᴅᴀ ʟᴏ ᴘᴇᴏʀ sɪɴ ǫᴜᴇ sᴇ ᴅᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ, ᴀǫᴜᴇʟ ᴛᴇᴍᴏʀ ʟᴇ ᴘᴇʀsᴇɢᴜíᴀ ᴅíᴀ ʏ ɴᴏᴄʜᴇ, ᴘᴏʀ ᴍᴀs ǫᴜᴇ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀʀᴀ ɪɴᴛᴇʀɴᴀʀʟᴏ ᴇɴ sᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ, ɴᴏ ᴘᴏᴅíᴀ ᴀᴄᴏsᴛᴜᴍʙʀᴀʀsᴇ ᴀʟ ᴇᴄʜᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ "ᴛᴏᴅᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʙɪᴇɴ ᴀʜᴏʀᴀ"
ᴇʟ ᴠᴇʀᴅᴜɢᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴠíᴀ ʟáᴄᴛᴇᴀ sᴇɢᴜíᴀ ᴀʟʟí ᴀғᴜᴇʀᴀ, ǫᴜɪᴇɴ sᴀʙᴇ sɪ ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ ᴀ sᴜs ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ ᴠíᴄᴛɪᴍᴀs ᴄᴏɴ ᴜɴ ʀᴏsᴛʀᴏ ɪɴᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇ ᴀɴᴛᴇ sᴜ ɪɴᴏᴄᴇɴᴄɪᴀ, ᴘᴏʀ ᴍᴀs ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅíᴀ ᴅᴏʀᴍɪʀ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴏ ᴘᴏʀ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ, ᴇɴ sᴜ sᴜʙᴄᴏɴsᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴇʀᴀ ᴘᴇʀsᴇɢᴜɪᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴇsᴀ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴅᴇ ʀᴏᴊᴏ ᴇsᴘᴇᴄᴛʀᴀʟ ʏ ᴇsᴇ ᴘᴀʀᴇɴᴛᴇsᴄᴏ ᴛᴀɴ sᴇᴍᴇᴊᴀɴᴛᴇ ᴀ sɪ ᴍɪsᴍᴏ, ʀᴇᴠɪᴠíᴀ ᴇɴ ᴄᴀʀɴᴇ ᴘʀᴏᴘɪᴀ ʟᴀ sᴇɴsᴀᴄɪóɴ ǫᴜᴇ ᴛᴜᴠᴏ ᴀʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴇsᴘᴀᴅᴀ ʟᴏ ᴀᴛʀᴀᴠᴇsᴀʀᴀ, ɪɴᴛʀᴏᴅᴜᴄɪéɴᴅᴏsᴇ ᴇɴ ʟᴏ ᴍᴀs ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴘᴇᴄʜᴏ.
ESTÁS LEYENDO
𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌
Fanfiction𖧹֥ᘡ̤᪳⿴⃟ꦿ⃟˖✎﹏Atrapado en una noción falsa del tiempo, en un lugar y momento en el que todo lo que vivió ya no existía, sus recuerdos chocaban con otros que sentía jamas haber vivido, la paradoja fue la madre quien a luz dio a la tercera línea tempor...