•Capitulo 30•

174 21 53
                                    

✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .

‎⫿⸙᩠◟𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 𝕿𝖗𝖊𝖎𝖓𝖙𝖆
ʟᴀ ᴅᴏɴᴄᴇʟʟᴀ ᴇɴ ᴘɪᴇᴢᴀs
─────────────────

ǫᴜɪᴢá ʜᴀʏᴀ sɪᴅᴏ ʙʀᴇᴠᴇ, ǫᴜɪᴢá ʜᴀʏᴀ sɪᴅᴏ sóʟᴏ ᴜɴ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ, ǫᴜɪᴢá ʜᴀʏᴀ sɪᴅᴏ ᴜɴᴀ ᴇᴛᴇʀɴɪᴅᴀᴅ ᴇɴ sᴜ ᴛʀɪsᴛᴇᴢᴀ ʏ sᴜs ʟᴀᴍᴇɴᴛᴏs, ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴇ sᴇ ɪʙᴀɴ ᴀʙʀɪᴇɴᴅᴏ ɢʀɪᴇᴛᴀs ᴇɴ sᴜ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ, ᴍɪʀᴏ ᴀ ʟᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ ᴀ ʟᴏs ᴏᴊᴏs ʏ ʟᴀɴᴢᴏ sᴜ úʟᴛɪᴍᴏ ᴀʟɪᴇɴᴛᴏ, ᴘᴏʙʀᴇ ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴇʀʟᴏ.

ғᴜᴇ ᴘᴇʀᴅɪéɴᴅᴏsᴇ ᴇɴ ғʀᴀɢᴍᴇɴᴛᴏs, ʀᴏᴍᴘɪéɴᴅᴏsᴇ ᴇɴ ᴘɪᴇᴢᴀs, ǫᴜᴇ sᴇ ᴘᴇʀᴅíᴀɴ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴠɪᴇɴᴛᴏ ᴏ ǫᴜɪᴢás ᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ, ᴇʀᴀɴ sᴜs ᴠᴇsᴛɪɢɪᴏs ᴅᴇsǫᴜᴇʙʀᴀᴊᴀᴅᴏs sɪᴇɴᴅᴏ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀᴅᴏs ᴅᴇʟ sᴜᴇʟᴏ, ʟʟᴇᴠᴀᴅᴏs ᴇɴ ʟᴏs ʙʀᴀᴢᴏs ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ, ǫᴜɪᴇɴ ʟᴀ ᴄᴀʀɢᴀʙᴀ ᴄᴏᴍᴏ sɪ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴅᴏɴᴄᴇʟʟᴀ ᴅᴇ ᴘᴏʀᴄᴇʟᴀɴᴀ sᴇ ᴛʀᴀᴛᴀsᴇ, ᴅɪsғʀᴜᴛᴀɴᴅᴏ ᴄᴀᴅᴀ ғɪsᴜʀᴀ ᴇɴ sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ, ᴘᴇʀsɪɢᴜɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴄᴀᴅᴀ ʟáɢʀɪᴍᴀ ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴄᴇɴᴅíᴀ ᴘᴏʀ sᴜs ᴍᴇᴊɪʟʟᴀs, ᴀǫᴜᴇʟ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ʀᴏᴛᴏ, ᴄᴜʏᴀ ᴘɪᴇʟ ᴇɴᴍᴀɴᴄɪʟʟᴀᴅᴀ sᴇ ᴛᴇñíᴀ ᴅᴇ ʀᴏᴊᴏ ᴀɴᴛᴇ ᴇʟ sᴏʟᴏ ʀᴏᴄᴇ ᴅᴇ sᴜs ᴍᴀɴᴏs, ʟᴀs ᴍᴀɴᴏs ᴅᴇ sᴜ ᴄᴀᴘᴛᴏʀ

¿ᴄᴜᴀʟ ᴇs ʟᴀ ʙᴇʟʟᴇᴢᴀ ǫᴜᴇ ᴠᴇᴢ ᴇɴ ᴍɪ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ?, ¿ᴄᴜᴀʟ ᴇs ᴇʟ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴇᴢ ᴇɴ ᴍɪs ᴏᴊᴏs?, ᴏᴊᴏs, ᴛᴀɴ ɢʀᴀɴᴅᴇs ʏ ᴇxᴘʀᴇsɪᴠᴏs, ǫᴜᴇ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴅᴜʟᴢᴜʀᴀ ʏ ғᴇʟɪᴄɪᴅᴀᴅ ᴘᴀsᴀʀᴏɴ ᴀ ғᴀʟʟᴇᴄᴇʀ ᴇxᴘʀᴇsᴀɴᴅᴏ ᴍɪᴇᴅᴏ, ɪɴᴄᴇʀᴛɪᴅᴜᴍʙʀᴇ, ʜᴏʀʀᴏʀ. ᴇsᴏ ғᴜᴇ ʟᴏ úʟᴛɪᴍᴏ ǫᴜᴇ sᴇɴᴛɪ, ɢʀᴀᴄɪᴀs ᴀ ᴛɪ.

ᴀʟʟí, ᴄᴏɴ sᴜᴛɪʟᴇᴢᴀ ғᴜᴇ ᴀᴘᴀʀᴛᴀɴᴅᴏ sᴜs ᴅᴇʟɪᴄᴀᴅᴏs ᴄᴀʙᴇʟʟᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴏʙsᴇʀᴠᴀʀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴇᴊᴏʀ ғᴏʀᴍᴀ sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ, ᴘᴀʀᴀ ᴀᴅᴍɪʀᴀʀ ᴇsᴀ ᴇxᴘʀᴇsɪᴏɴ ᴠᴀᴄɪᴀ, ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ʀᴀsɢᴏs ᴛᴀɴ ɪɴᴏᴄᴇɴᴛᴇs ғᴏʀᴍᴀɴᴅᴏ ᴘᴏʀ úʟᴛɪᴍᴀ ᴠᴇᴢ ᴇʟ ᴛᴇʀʀᴏʀ.. sᴜs ᴏᴊᴏs ᴄᴇʀʀáɴᴅᴏsᴇ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ, sᴜsᴘɪʀᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ sᴜᴀᴠɪᴅᴀᴅ, ʟᴀ ʙᴇʟʟᴀ ʀᴇsɪɢɴáɴᴅᴏsᴇ ᴀ sᴇʀ ᴅᴇᴠᴏʀᴀᴅᴀ ᴇɴ sᴜ ᴛᴏᴛᴀʟɪᴅᴀᴅ, ᴘᴏʀ ᴜɴᴀ ʙᴇsᴛɪᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴀsᴇɢᴜʀó ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏ sᴜ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ʏᴀᴄɪᴇʀᴀ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ɢʀɪᴇᴛᴀs.

ᴇsᴛᴀʙᴀ ʀᴏᴛᴀ.

ᴛᴏᴍᴏ sᴜs ᴘɪᴇᴢᴀs ʏ ʟᴀs ᴘʀᴇsᴜᴍɪó ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴ ᴛʀᴏғᴇᴏ, ᴘʀᴏғᴀɴᴏ ʟᴀ ᴘᴜʀᴇᴢᴀ ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ ʟᴇ ᴘᴇʀᴛᴇɴᴇᴄɪó ᴀ ᴜɴ ᴀɴɢᴇʟ, ʏ ʟᴏ ᴄᴏɴᴠɪʀᴛɪó ᴇɴ ᴇʟ ᴛʀɪsᴛᴇ ᴠᴇsᴛɪɢɪᴏ ᴅᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ғᴜᴇ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ, ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ᴏᴊᴏs ᴛᴀɴ ɢʀᴀɴᴅᴇs, ᴛᴀɴ ʙʀɪʟʟᴀɴᴛᴇs, sᴇ ғᴜᴇʀᴏɴ ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏ ᴅᴏs ᴀɢᴜᴊᴇʀᴏs ʀᴏᴊɪᴢᴏs, ᴏsᴄᴜʀᴏs, ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴇxᴘʀᴇsᴀʙᴀɴ ᴍᴀs ǫᴜᴇ ᴜɴ ᴇᴛᴇʀɴᴏ ᴠᴀᴄíᴏ, ʟᴀ ᴄᴀʀᴇɴᴄɪᴀ ᴅᴇ ᴀʟɢᴏ, ʟᴀ ғᴀʟᴛᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴘʀᴇsᴇɴᴄɪᴀ, ᴇʀᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴇʀ ʟᴀ ғɪʀᴍᴀ ᴅᴇ ᴜɴ ᴀsᴇsɪɴᴏ, ᴇɴ ᴜɴ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ sɪɴ ʙʀᴀᴢᴏs ɴɪ ᴘɪᴇʀɴᴀs, sɪɴ ᴍᴀɴᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴏғʀᴇᴄᴇʀ sᴜ ɢᴇɴᴛɪʟᴇᴢᴀ, sɪɴ ᴘɪᴇs ᴘᴀʀᴀ ᴅᴀʀ ᴜɴ sᴏʟᴏ ᴘᴀsᴏ ᴍᴀs, ᴀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴅᴏɴᴄᴇʟʟᴀ sᴇ ʟᴇ ᴀʀʀᴇʙᴀᴛᴏ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴏ úʟᴛɪᴍᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ʟᴇ ᴘᴜᴅᴏ ǫᴜɪᴛᴀʀ, sᴜ ᴠɪᴅᴀ, sᴜ ᴘᴜʀᴇᴢᴀ, sᴜ ᴀʟᴇɢʀíᴀ ʏ sᴜ ᴛʀɪsᴛᴇᴢᴀ.

𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora