✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .
⫿⸙᩠◟𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 𝖁𝖊𝖎𝖓𝖙𝖎𝖘𝖎𝖊𝖙𝖊
ʟᴀ ᴄᴀʟᴍᴀ ᴛʀᴀs ʟᴀ ᴛᴏʀᴍᴇɴᴛᴀ.
─────────────────
ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ, ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴛᴇᴍᴘᴇsᴛᴀᴅ ᴘᴀʀᴇᴄíᴀ ʜᴀʙᴇʀ ᴄᴇsᴀᴅᴏ, ᴅɪʟᴜᴠɪᴏs ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴏs ᴇɴ ʟᴏs ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴄɪᴇʟᴏ ʙʀᴇᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴏsᴄᴜʀᴇᴄɪᴅᴏ ʏ ᴄᴏɴᴠᴇʀᴛɪᴅᴏ ᴇɴ ᴜɴᴀ ғᴇʀɪᴀ ᴛᴏʀᴍᴇɴᴛᴀ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴇʀᴏɴ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴍᴀs ᴘᴀᴄɪғɪᴄᴀ, ᴅᴇ ᴘʀᴏɴᴛᴏ ʟᴀs ɴᴜʙᴇs ᴅᴇsᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴇʀᴏɴ ʏ ᴇʟ sᴏʟ ᴄᴏᴍᴇɴᴢó ᴀ ᴀsᴏᴍᴀʀ, ʀᴇɢᴀʟᴀɴᴅᴏ sᴜs sᴜᴀᴠᴇs ʏ ᴛᴇɴᴜᴇs ʀᴀʏᴏs ᴅᴇ ʟᴜᴢ ᴀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ǫᴜᴇ ᴘᴜᴅɪᴇʀᴀɴ sᴇɴᴛɪʀ sᴜ ᴄᴀʟᴏʀ, ᴇʟ ғʀíᴏ ǫᴜᴇ ᴀʙʀᴀᴢᴀʙᴀ ᴄᴏɴ ғᴜᴇʀᴢᴀ ᴀʟ ʙᴏsǫᴜᴇ ᴅᴇ ᴘʀᴏɴᴛᴏ sᴇ ᴠᴏʟᴠɪó ᴇɴ ᴜɴᴀ ʙʀɪsᴀ ғʀᴇsᴄᴀ, ʟᴀs ɢᴏᴛᴀs ᴅᴇ ʀᴏᴄíᴏ ᴄᴀíᴀɴ ᴇɴᴛʀᴇ ʟᴀs ʜᴏᴊᴀs, ᴀsɪ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴀs ʟáɢʀɪᴍᴀs ᴅᴇ ᴛʀɪsᴛᴇᴢᴀ ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ǫᴜᴇ sᴜғʀɪó ʟᴀ ᴛᴇᴍᴘᴇsᴛᴀᴅ ᴄᴏɴ ᴛᴏᴅᴀ sᴜ ғᴜᴇʀᴢᴀ.ʟᴀ ᴄᴀʟᴍᴀ ᴛʀᴀs ʟᴀ ᴛᴏʀᴍᴇɴᴛᴀ ᴇʀᴀ ǫᴜɪᴢá ᴇʟ úɴɪᴄᴏ ᴄᴏɴsᴜᴇʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀs, ᴅɪɢɴᴀs ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀs sᴜs ɪᴍᴘᴜʀᴇᴢᴀs, ᴀǫᴜᴇʟʟᴀs ᴠíᴄᴛɪᴍᴀs ǫᴜᴇ ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄíᴀɴ ʙᴀᴊᴏ sᴜ ᴄᴀᴏs ᴇɴᴛʀᴇ ʟᴏs ʀᴀʏᴏs ʏ ʟᴀ ʟʟᴜᴠɪᴀ, ᴠíᴄᴛɪᴍᴀs ǫᴜᴇ ᴍᴜᴄʜᴀs ᴠᴇᴄᴇs ᴠᴇíᴀɴ ᴄᴏɴ ᴛʀɪsᴛᴇᴢᴀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ʟʟᴜᴠɪᴀ ǫᴜᴇ ᴍᴇʀᴇᴄíᴀɴ ʀᴇᴄɪʙɪʀ, ᴜɴᴀ ʟʟᴜᴠɪᴀ ǫᴜᴇ ʟᴀs sᴀʟᴜᴅᴀʙᴀ ᴄᴏɴ ᴛᴏᴅᴀ sᴜ ғᴜᴇʀᴢᴀ, ᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴀʟʙᴇʀɢᴀʙᴀ ᴜɴᴀ ɢʀᴀɴ ᴛʀɪsᴛᴇᴢᴀ.
ᴜɴᴀ ʟʟᴜᴠɪᴀ ǫᴜᴇ ᴊᴀᴍás ᴘᴀʀᴇᴄɪó ᴅᴇᴛᴇɴᴇʀsᴇ ᴅᴇsᴅᴇ ᴇsᴇ ᴅíᴀ, ᴘᴜᴇs ᴅᴇsᴅᴇ ᴇsᴇ ᴇɴᴛᴏɴᴄᴇs, ᴇʟ ᴍᴜɴᴅᴏ ʟᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴏᴍᴇɴᴢó ᴀ ᴛᴏʀɴᴀʀsᴇ ɢʀɪs, ᴏsᴄᴜʀᴏ ʏ ᴅᴇᴘʀɪᴍᴇɴᴛᴇ.. ᴅᴇ ᴘʀᴏɴᴛᴏ, ᴇsᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ǫᴜᴇ ᴊᴜʀó ᴍᴀɴᴛᴇɴᴇʀ sᴇ ᴠᴏʟᴠɪó ᴠᴀᴄɪᴀ, ғᴀʟsᴀ ᴇ ɪɴsɪɢɴɪғɪᴄᴀɴᴛᴇ, ʟᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ᴅᴇ ᴜɴ ᴠɪʟ ғᴀʀsᴀɴᴛᴇ.
ǫᴜɪᴢá ʟᴏ úɴɪᴄᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀíᴀ ᴇɴ ᴇsᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴇs ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴀʀᴀ sᴜ ᴇᴛᴇʀɴᴀ ᴛᴇᴍᴘᴇsᴛᴀᴅ, ǫᴜᴇ sᴇ ʟʟᴇɴᴀʀᴀ sᴜ ɪɴғɪɴɪᴛᴀ sᴏʟᴇᴅᴀᴅ, ǫᴜᴇ ǫᴜɪᴢá, ᴀʟɢᴏ ʟᴇ ᴀʏᴜᴅᴀʀá ᴀ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇʀ ᴀᴜɴ ᴍᴀs ᴇsᴏ ǫᴜᴇ ʏᴀ ɴᴏ ᴘᴏᴅíᴀ ᴛᴀᴘᴀʀ, ʏ ᴇʀᴀ ᴇsᴀ ᴅᴇsᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴀ ʙúsǫᴜᴇᴅᴀ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴄᴀʟᴍᴀ ᴛʀᴀs ᴇsᴛᴀ ᴛᴏʀᴍᴇɴᴛᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴛᴇɴíᴀ ғɪɴᴀʟ, sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ, ɴᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴅᴇsᴇɴʟᴀᴄᴇ, ɴᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴍᴀʀᴄʜᴀ ᴀᴛʀás, ᴇʟʟᴀ ɴᴏ ʀᴇɢʀᴇsᴀʀíᴀ, ʏ ɴᴏ ʟᴏ ʜᴀʀɪᴀ ᴊᴀᴍás, ᴀᴜɴ sɪ ʟᴇ ʀᴏɢᴀʀᴀ ᴀ ʟᴏs ᴀsᴛʀᴏs ʏ ᴀ ᴜɴ ɪɴᴇxɪsᴛᴇɴᴛᴇ ᴅɪᴏs ᴄᴏᴍᴘᴀsɪᴠᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀᴀ sᴜs ᴘʟᴇɢᴀʀɪᴀs, sᴜs sᴜᴘʟɪᴄᴀs ʏ ᴀɢᴏɴíᴀ ǫᴜᴇ ᴠɪᴠíᴀ ᴇɴ sᴏʟɪᴛᴀʀɪᴏ, ᴘᴜᴇs ɴᴀᴅɪᴇ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇʀᴀ ᴛᴇsᴛɪɢᴏ ᴅᴇ sᴜ ʟʟᴀɴᴛᴏ.
ᴘᴏʀǫᴜᴇ ʟᴏ ʏᴀ ᴇᴄʜᴏ, ᴇᴄʜᴏ ʏᴀ ᴇsᴛᴀ, ᴘᴏʀ sᴜ ᴄᴜʟᴘᴀ, sᴜ ᴇᴛᴇʀɴᴀ ᴄᴜʟᴘᴀ, ʜᴀʙɪᴀ ᴘᴇʀᴅɪᴅᴏ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ᴊᴀᴍás ʀᴇɢʀᴇsᴀʀᴀ.
ESTÁS LEYENDO
𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌
Fanfiction𖧹֥ᘡ̤᪳⿴⃟ꦿ⃟˖✎﹏Atrapado en una noción falsa del tiempo, en un lugar y momento en el que todo lo que vivió ya no existía, sus recuerdos chocaban con otros que sentía jamas haber vivido, la paradoja fue la madre quien a luz dio a la tercera línea tempor...