•Capítulo 32•

186 19 48
                                    

✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .

‎⫿⸙᩠◟𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 𝖙𝖗𝖊𝖎𝖓𝖙𝖆𝖎𝖉𝖔𝖘
sɪʟɪʙɪɴᴏ
[Parte 1]
─────────────────

ᴀʟʟí ᴇɴ ᴄᴜʏᴏs ᴏᴊᴏs sᴇ ᴏᴄᴜʟᴛᴀ ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ, ᴀʟʟí, ᴛʀᴀs ᴄᴜʏᴏ ᴅᴏʀᴀᴅᴏ ғᴜʟɢᴏʀ sᴇ ᴅɪsᴘᴀʀᴀɴ ᴛᴏᴅᴏs ᴍɪs sᴇɴᴛɪᴅᴏs. ᴛʀᴀs ᴄᴜʏᴏ ᴄᴏʟᴏʀ, sᴇ ᴏᴄᴜʟᴛᴀ ᴜɴ ᴍɪsᴛᴇʀɪᴏ ᴀʟ ǫᴜᴇ ᴘᴇʀsɪɢᴏ ᴀᴛʀᴀᴠᴇs ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ, ɪɴᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇsᴠᴇʟᴀʀ sᴜs sᴇᴄʀᴇᴛᴏs ʏ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀʀᴍᴇ ᴀᴜɴ ᴍás ᴅᴇ ᴇsᴇ sᴇʀ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ʟᴏs ᴛʀᴇᴄʜᴏs ᴅᴇ sᴜ ᴘʀᴏᴘɪᴀ ᴍᴇɴᴛᴇ.

ᴜɴᴀ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴀᴍʙᴀʀɪɴᴀ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴇᴄʜᴀ ᴍɪs ᴘᴇɴsᴀᴍɪᴇɴᴛᴏs, ᴜɴ ᴘᴇsᴏ ᴛᴀɴ ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴀ ᴛʀᴀᴠés ᴅᴇ ᴇsᴏs ᴏᴊᴏs ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴇʀᴀɴ ᴏᴄᴜʟᴛᴀʀ ᴄᴀᴅᴀ ᴇᴍᴏᴄɪóɴ ǫᴜᴇ ʀᴏɴᴅᴀ ᴘᴏʀ sᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ, ᴀǫᴜᴇʟʟᴀs ᴠᴇɴᴛᴀɴᴀs ᴅᴇʟ ᴀʟᴍᴀ sᴏʟᴏ ᴇxᴘʀᴇsᴀʙᴀɴ sᴇʀᴇɴɪᴅᴀᴅ, ᴍᴜʏ ᴀ ᴘᴇsᴀʀ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴛʀᴀs ᴇʟʟᴏs sᴏʟᴏ sᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅíᴀ ʀᴇsǫᴜᴇᴍᴏʀ ʏ ᴛʀɪsᴛᴇᴢᴀ.

ᴀʟʟí ᴍᴇ ᴠɪ ᴘᴀʀᴀᴅᴀ ᴇɴ ᴍᴇᴅɪᴏ ᴅᴇ ᴛᴜ sᴏʟᴇᴅᴀᴅ, ᴠɪᴇɴᴅᴏ ʟᴀs ʟáɢʀɪᴍᴀs ǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴇ ᴍᴏsᴛʀᴀsᴛᴇ ᴀ ɴᴀᴅɪᴇ ᴍás, ᴍᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ sᴜᴍᴇʀɢɪᴅᴀ ᴇɴ ᴛᴜ ᴛʀɪsᴛᴇ ᴇsᴇɴᴄɪᴀ, ᴇɴ ᴛᴜ sɪʟᴇɴᴄɪᴏsᴏ ʟʟᴀɴᴛᴏ, ᴇɴ ᴇsᴀ ᴍᴇʟᴀɴᴄᴏʟíᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴏʟɪᴀs sᴀᴄᴀʀ, ¿ᴇɴ ǫᴜᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴛᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅɪsᴛᴇ ɪɴᴄʟᴜsᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘʀᴏᴘɪᴀ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ?

ᴍᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ ᴀʟʟí, ᴇᴍʙᴇʟᴇsᴀᴅᴀ ᴄᴏɴ ᴛᴜ ᴍɪʀᴀʀ, ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴛᴜ sᴇʀ, ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴏʟᴍᴏ ᴅᴇ ᴛᴜ ʀᴇsɪʟɪᴇɴᴄɪᴀ, ᴇɴ ᴛᴜ ᴀʀᴏᴍᴀ ʏ ᴛᴜ ᴇsᴇɴᴄɪᴀ, ʏ ᴍᴇ ᴅᴇᴅɪǫᴜᴇ ᴀ ᴘʀᴏᴄʀᴀsᴛɪɴᴀʀ ᴇɴ ᴛᴜs ʙʀᴀᴢᴏs ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴏɴ ᴅᴇ ᴍɪ ᴘᴇʀᴛᴇɴᴇɴᴄɪᴀ

¿ǫᴜɪᴇɴ ɴᴏs sᴇᴘᴀʀó?
¿ғᴜᴇ ᴇʟ ᴅᴇsᴛɪɴᴏ, ᴏ ғᴜᴇ ᴍᴇʀᴀ ᴄᴏɪɴᴄɪᴅᴇɴᴄɪᴀ?

ᴍᴇ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴇ ʟᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴛᴜs ᴏᴊᴏs, ᴅᴇ ᴛᴜ ᴘɪᴇʟ, ᴅᴇ ᴛᴜ ᴠᴏᴢ, ᴅᴇ ᴛᴜ sᴇʀ, ᴅᴇ ᴄᴀᴅᴀ ᴍɪɴɪᴍᴏ ʀᴀsɢᴏ ᴇɴ ᴛᴜ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ, ᴅᴇ ᴄᴀᴅᴀ ᴍíɴɪᴍᴏ ᴄᴀʀᴀᴄᴛᴇʀísᴛɪᴄᴀ ᴅᴇ ᴛɪ, ᴅᴇ ᴛᴜ sᴇʀ sɪʟɪʙɪɴᴏ ᴇ ɪɴᴄᴏᴍᴘʀᴇɴsɪʙʟᴇ, ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ᴄᴀʙᴀʟʟᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ʜᴀᴄíᴀ ᴘᴇʀᴅᴇʀᴍᴇ ᴇɴ ᴇʟ ʟᴜᴄᴇʀᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴍɪʀᴀʀ, ᴇɴ ʟᴀ ᴇʟᴇɢᴀɴᴄɪᴀ ᴅᴇ sᴜs ᴍᴏᴠɪᴍɪᴇɴᴛᴏs, ʏ ʟᴀ sᴜᴛɪʟ ɢᴇɴᴛɪʟᴇᴢᴀ ᴇɴ sᴜ ᴠᴏᴢ ᴏᴄᴜʟᴛᴀ ʙᴀᴊᴏ ʟᴀ ғɪʀᴍᴇᴢᴀ ᴅᴇ sᴜ sᴇᴍʙʟᴀɴᴛᴇ sᴇʀɪᴏ, ʏ ᴄᴀɪ ᴀɴᴛᴇ ᴛᴜs ᴘɪᴇs ᴄᴏᴍᴏ sɪ ᴍɪ ᴍᴀʏᴏʀ ᴅᴇʙɪʟɪᴅᴀᴅ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ᴇɴ ᴛᴜ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ.

ɴᴏ ᴍᴇ ʙᴀsᴛᴀ ᴄᴏɴ sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴍɪʀᴀʀ ʏ ᴀɴʜᴇʟᴀʀᴛᴇ ᴄᴏɴ ᴅᴇsᴇᴏ, ɴᴏ ᴍᴇ ʙᴀsᴛᴀ ᴄᴏɴ sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴏʙsᴇʀᴠᴀʀ ʏ ᴠᴇʀᴛᴇ ᴄᴀᴇʀ ᴇɴ ᴇʟ ʀᴇᴍᴏʀᴅɪᴍɪᴇɴᴛᴏ, ɴᴏ ᴍᴇ ʙᴀsᴛᴀ ᴄᴀʟᴀʀᴍᴇ ᴇsᴛᴇ ᴅᴇsᴘᴇᴄʜᴏ, ɴᴏ ᴍᴇ ʙᴀsᴛᴀ, ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴛᴇ ᴀᴍᴏ ʏ ʏᴏ ɴᴏ sᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴅᴇᴊᴀʀ ᴅᴇ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ.

𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora