•Capitulo 7•

243 27 74
                                    

✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .

‎⫿⸙᩠◟𝕾𝖊𝖕𝖙𝖎𝖒𝖔 𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔
ᴇʟ áᴍʙᴀʀ ᴅᴇʟ ᴏᴄᴀsᴏ
─────────────────

ᴀʟʟí ᴇxᴘʟᴏʀᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴅᴏʀᴀᴅᴏ ᴏᴄᴀsᴏ, ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ sᴜᴀᴠᴇ ʏ ᴀ sᴜ ᴠᴇᴢ ɪɴᴛᴇɴsᴀ ᴄᴏᴍʙɪɴᴀᴄɪóɴ ᴅᴇ ᴄᴏʟᴏʀᴇs ᴠɪᴠᴏs, ᴇʟ ᴄɪᴇʟᴏ ᴛᴏʀɴáɴᴅᴏsᴇ ʀᴏᴊᴏ ʏ ᴀᴢᴜʟ ᴀʟ ᴍɪsᴍᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ, ᴇʟ ᴀᴛᴀʀᴅᴇᴄᴇʀ ᴄᴀʏó sᴜᴀᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ sᴏʙʀᴇ ᴇʟ ᴄɪᴇʟᴏ, ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴀɴᴅᴏ ᴘᴏᴄᴏ ᴀ ᴘᴏᴄᴏ sᴜs ᴘɪᴇʟᴇs ʏ ᴛɪñɪᴇɴᴅᴏʟᴀs ᴅᴇ sᴜ ʜᴇʀᴍᴏsᴏ ᴇsᴘᴇᴄᴛʀᴏ, ᴇʟ ғᴜʟɢᴏʀ ᴅᴇʟ sᴏʟ ᴘᴏᴄᴏ ᴀ ᴘᴏᴄᴏ ғᴜᴇ ᴀᴅᴏʀᴍᴇᴄɪᴅᴏ ᴘᴏʀ ʟᴀ ʟᴜɴᴀ, ǫᴜɪᴇɴ ᴅɪᴄʜᴏsᴀ sᴇ ᴀsᴏᴍᴀʙᴀ ᴄᴀɴᴛᴀɴᴅᴏ sᴜ ᴄᴀɴᴄɪóɴ ᴅᴇ ᴄᴜɴᴀ, ʟᴀ ʙʀɪsᴀ sᴀʟɪɴᴀ ʏ ʟᴀ ɴᴇʙʟɪɴᴀ ǫᴜᴇ ᴀʀʀᴏᴘᴀʙᴀɴ ɴᴜᴇsᴛʀᴀ ᴠɪᴅᴀ.

ᴇʟ ᴀɢᴜᴀ ʜᴀʙɪᴀ ᴛᴏᴍᴀᴅᴏ ᴜɴ sᴜᴀᴠᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ᴅᴏʀᴀᴅᴏ ᴀʟ ʀᴇғʟᴇᴊᴀʀ ᴇʟ sᴏʟ ʏ ᴇʟ ᴄɪᴇʟᴏ, ǫᴜᴇ ᴀʟʟá ᴇɴ ᴇʟ ʙᴏʀᴅᴇ ᴅᴇʟ ʜᴏʀɪᴢᴏɴᴛᴇ ᴏᴄᴜʟᴛᴀʙᴀ sᴜ ʙᴇʟʟᴇᴢᴀ ᴄᴏɴ ʀᴇᴄᴇʟᴏ, sᴜᴀᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ sᴜs ᴀᴍʙᴀʀɪɴᴀs ᴏʟᴀs ʟᴏs ɢʀᴀɴᴏs ᴅᴇ ᴏʀᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴀʙᴀɴ ʟᴀ ᴀʀᴇɴᴀ, ᴀǫᴜᴇʟ ᴠᴀɪᴠéɴ ǫᴜᴇ ғᴏʀᴍᴜʟᴀʙᴀ ᴜɴᴀ ᴍúsɪᴄᴀ ᴛᴀɴ ᴘᴀᴄíғɪᴄᴀ, ǫᴜᴇ ᴘᴏᴄᴏ ᴀ ᴘᴏᴄᴏ ɪʙᴀ ʟʟᴇɴᴀᴅᴏ sᴜ ᴄᴏʀᴀᴢóɴ ʏ ᴀʟᴍᴀ, ǫᴜᴇ ᴘᴏᴄᴏ ᴀ ᴘᴏᴄᴏ ɪʙᴀ ᴛɪñᴇɴᴅᴏ ᴅᴇ áᴍʙᴀʀ sᴜ ᴀʟᴍᴀ.

ʏ ᴛᴀɴ ᴠᴇʟᴏᴢ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ғᴜᴇ ᴇʟ ᴏᴄᴀsᴏ ᴀʟ ᴄᴀᴇʀ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ, sᴇ ᴀʟᴢᴏ ʟᴀ ʟᴜɴᴀ ᴇɴ sᴜ ʙᴇʟʟᴏ ᴄᴏʟᴏʀ áᴍʙᴀʀ, ᴀǫᴜᴇʟ ᴛᴏɴᴏ ǫᴜᴇ ʀᴀʀᴀ ᴠᴇᴢ ᴀᴘᴀʀᴇᴄíᴀ, sᴏʟᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴇɴ sᴜ ᴍáxɪᴍᴀ ᴍᴀɢɴɪғɪᴄᴇɴᴄɪᴀ.. ᴄᴏsᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ ʏᴀ ɴᴜɴᴄᴀ sᴜᴄᴇᴅíᴀ, ¿ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ғᴜᴇ ǫᴜᴇ ʟᴀ ʟᴜɴᴀ sᴇ ʀᴏᴍᴘɪó ʏ sᴇ ᴄᴏɴᴠɪʀᴛɪó ᴇɴ sᴏʟᴏ ᴜɴᴀ ᴍɪᴛᴀᴅ sɪɴ ᴍás?

ᴘᴏʀ sᴜᴘᴜᴇsᴛᴏ, ғᴜᴇ ʜᴀᴄᴇ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ..

¿ᴄᴜᴀɴᴛᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ʜᴀʙíᴀɴ ᴘᴀsᴀᴅᴏ ᴅᴇsᴅᴇ ᴇsᴇ ᴅíᴀ?, ᴅéᴄᴀᴅᴀs ǫᴜɪᴢá, ᴅᴇsᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇʟ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴅᴇʟ ɢᴜᴇʀʀᴇʀᴏ ᴇsᴛᴇʟᴀʀ sᴇ ᴄᴏɴᴠɪʀᴛɪó ᴇɴ ᴇʟ ᴍᴀs ᴄᴏɴsᴛᴀɴᴛᴇ ᴛɪᴛᴜʟᴀʀ, ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴀs ᴍɪʀᴀᴅᴀs sᴇ ғɪᴊᴀʀᴏɴ ᴇɴ ᴇʟ ᴘᴇǫᴜᴇñᴏ ɴɪñᴏ ǫᴜᴇ sɪɴ sᴀʙᴇʀʟᴏ sᴇ ᴄᴏɴᴅᴇɴᴏ ᴀ sɪ ᴍɪsᴍᴏ ᴀ ᴛᴇɴᴇʀ ǫᴜᴇ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴅᴀʀ ᴅᴇ sɪ ᴍᴀs.

ʟᴀs ᴇxᴘᴇᴄᴛᴀᴛɪᴠᴀs, ʟᴀs ᴇxɪɢᴇɴᴄɪᴀs, ʟᴀs ᴄʀíᴛɪᴄᴀs, ɴɪɴɢᴜɴᴀ sᴇ ʜɪᴢᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀʀ, ᴀʟ ɪɢᴜᴀʟ ǫᴜᴇ ʟᴀ ʟʟᴇɢᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴄᴀᴅᴀ ʀɪᴠᴀʟ ʏ ᴠɪʟʟᴀɴᴏ ᴀ ʟᴏs ǫᴜᴇ sᴇ ᴛᴇɴᴅʀɪᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴғʀᴇɴᴛᴀʀ.

ᴏʀɢᴜʟʟᴏsᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴍᴇᴛᴀ ᴋɴɪɢʜᴛ ʏᴀᴄɪᴀ ᴇɴ ᴇsᴀ ʟɪsᴛᴀ, ᴇɴ ᴇʟ ᴘʀɪᴍᴇʀ ʟᴜɢᴀʀ. ɴᴀᴅɪᴇ ᴄᴏɴᴏᴄíᴀ ᴀʟ ɢᴜᴇʀʀᴇʀᴏ ᴇsᴛᴇʟᴀʀ sɪɴ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀ ᴇʟ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴅᴇʟ ᴄᴀʙᴀʟʟᴇʀᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ʏ sᴜ ᴍɪʀᴀᴅᴀ áᴍʙᴀʀ, ᴀᴠᴇᴄᴇs ᴇsᴏ ɴᴏ ʜᴀᴄíᴀ ᴍᴀs ǫᴜᴇ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ ʀᴀʙɪᴀʀ.

𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora