•Capítulo 28•

156 20 59
                                    

✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .

‎⫿⸙᩠◟𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 𝖁𝖊𝖎𝖓𝖙𝖎𝖔𝖈𝖍𝖔
ɪɴғʟᴇxɪʙʟᴇ.
─────────────────

"21 ᴅᴇ ᴏᴄᴛᴜʙʀᴇ. - ᴀᴜɴ ᴇɴ ᴄᴀᴍɪɴᴏ ᴀ ʟᴀ ᴍᴀᴛᴇʀɪᴀʟɪᴢᴀᴄɪóɴ ᴅᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ."

"ᴇʟ ᴠɪᴀᴊᴇ ʜᴀ sɪᴅᴏ ʟᴀʀɢᴏ, ʜᴀsᴛᴀ ᴀʜᴏʀᴀ, ʜᴇᴍᴏs ᴛᴇɴɪᴅᴏ ᴍᴜᴄʜᴀs ᴄᴏᴍᴘʟɪᴄᴀᴄɪᴏɴᴇs.. ᴍᴜᴄʜᴏs ɪɴᴄɪᴅᴇɴᴛᴇs ɪɴᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏs ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀᴏɴ ᴘʀᴏᴠᴏᴄᴀɴᴅᴏɴᴏs ᴍᴜᴄʜᴏs ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs, ᴀᴄᴛᴜᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛᴀᴍᴏs ʙɪᴇɴ.. ᴇsᴘᴇʀᴏ, ǫᴜᴇ ʟᴀs ᴄᴏsᴀs ɴᴏ ᴘᴀsᴇɴ ᴀ ᴍᴀʏᴏʀᴇs ʏ ᴘᴏᴅᴀᴍᴏs sᴇɢᴜɪʀ sɪɴ ᴍᴀʏᴏʀ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ.

ᴇʟ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴅᴇʟ ɢʀᴜᴘᴏ ᴇs ɴᴇᴜᴛʀᴀʟ, ᴛᴀʀᴀɴᴢᴀ sᴇ ᴇɴᴄᴜᴇɴᴛʀᴀ ᴍᴀʟ ᴅᴇ sᴀʟᴜᴅ, ᴀᴜɴǫᴜᴇ ᴇs ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʜᴀ ǫᴜᴇʀɪᴅᴏ ᴄᴏɴғᴇsᴀʀᴍᴇ, ᴄᴏᴍᴇɴᴄé ᴀ ɴᴏᴛᴀʀʟᴏ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀ, ʏ ᴇsᴛᴀ ᴍᴀñᴀɴᴀ sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʜᴀ ᴀᴍᴀɴᴇᴄɪᴅᴏ ᴘᴇᴏʀ.. sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ, sᴇ ʜᴀ ᴅᴇᴅɪᴄᴀᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴇʟ ᴅíᴀ ᴀ ᴀᴄᴛᴜᴀʀ ᴄᴏᴍᴏ sɪ ɴᴀᴅᴀ ᴏᴄᴜʀʀɪᴇʀᴀ, ɴᴏ ᴅᴇsᴇᴏ ɪɴᴛᴇʀᴠᴇɴɪʀ sɪɴ sᴜ ᴘᴇʀᴍɪsᴏ, sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ, ʏᴀ ᴇsᴛᴏʏ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴛᴇɴᴅᴇʀʟᴏ sɪ sᴜ ᴇɴғᴇʀᴍᴇᴅᴀᴅ ᴇᴍᴘᴇᴏʀᴀ.. ɴᴏ sᴇ ᴄᴏɴ ᴇxᴀᴄᴛɪᴛᴜᴅ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴛɪᴇɴᴇ, úɴɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴀᴘʟɪᴄᴀʀ ᴀɴᴛɪʙɪóᴛɪᴄᴏs ᴇɴ ᴄᴀsᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ sᴇᴀ ɢʀᴀᴠᴇ, ᴇʟ sᴇ ᴠᴇ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ, ᴇsᴛᴜᴠᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛáɴᴅᴏʟᴇ ᴜɴ ᴘᴀʀ ᴅᴇ ᴠᴇᴄᴇs, sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʀᴇsᴘᴏɴᴅᴇ ǫᴜᴇ sᴏʟᴏ ʟᴇ ᴅᴜᴇʟᴇ ʟᴀ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ.

ʏᴏ ᴇsᴛᴏʏ ʙɪᴇɴ, ᴘᴏʀ sᴜᴘᴜᴇsᴛᴏ, ʟᴀs ʜᴇʀɪᴅᴀs ɴᴏ sᴇ ᴄᴜʀᴀɴ ᴅᴇ ɪɴᴍᴇᴅɪᴀᴛᴏ, sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ ʏᴀ ɴᴏ ᴍᴇ ɢᴇɴᴇʀᴀɴ ɴɪɴɢúɴ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ ᴏ ᴅɪғɪᴄᴜʟᴛᴀᴅ, ᴘʀᴏɴᴛᴏ ᴘᴏᴅʀᴇ ʀᴇᴛɪʀᴀʀ ᴀʟɢᴜɴᴏs ᴠᴇɴᴅᴀᴊᴇs, ʏ ᴇsᴛᴏʏ ᴛʀᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴀᴠᴀɴᴢᴀʀ ᴘʀᴀᴄᴛɪᴄᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ʜᴇᴄʜɪᴢᴏ ᴘᴇǫᴜᴇñᴏ ʏ sɪᴍᴘʟᴇ.. ᴇsᴛᴏʏ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴᴛᴇɴᴇʀ ᴜɴᴀ ᴘᴇǫᴜᴇñᴀ ᴇsғᴇʀᴀ ᴅᴇ ᴇɴᴇʀɢíᴀ ᴇsᴛᴀʙʟᴇ, ᴘᴏʀ sᴜᴘᴜᴇsᴛᴏ, ᴄᴏɴsᴛᴀɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴛᴇɴɢᴏ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs ᴘᴀʀᴀ sɪǫᴜɪᴇʀᴀ ʟᴏɢʀᴀʀ ɢᴇɴᴇʀᴀʀ ᴜɴᴀ ᴘᴇǫᴜᴇñᴀ ᴍᴜᴇsᴛʀᴀ ᴅᴇ ᴍɪ ᴇɴᴇʀɢíᴀ, ʏ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴍᴇɴᴏs ʟᴏɢʀᴏ ᴍᴀɴᴛᴇɴᴇʀʟᴀ ᴇsᴛᴀʙʟᴇ, sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ ᴛᴀʀᴀɴᴢᴀ ɴᴏ ᴅᴇᴊᴀ ᴅᴇ ᴀʟᴇɴᴛᴀʀᴍᴇ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇs ᴜɴ ɢʀᴀɴ ᴀᴠᴀɴᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴀʟ ᴍᴇɴᴏs ʟᴏɢʀᴇ ɪɴᴠᴏᴄᴀʀ ᴍɪ ᴍᴀɢɪᴀ.

ᴍᴀʀx ᴇsᴛᴀ ʙɪᴇɴ, ғísɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛá ᴘᴇʀғᴇᴄᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴀɴᴏᴄʜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴍᴜʏ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ, ᴘᴇʀᴏ ʜᴏʏ sᴇ ʜᴀ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀᴅᴏ ᴍᴜʏ ᴀʟᴇɢʀᴇ, ᴠᴏʟᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴀ sᴇʀ ᴇʟ ᴍɪsᴍᴏ ᴅᴇ sɪᴇᴍᴘʀᴇ.. ʏ ᴀ ᴘᴇsᴀʀ ᴅᴇ ᴇsᴏ, ᴇʟ ᴇs ǫᴜɪᴇɴ ᴍᴀs ᴍᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀ.

𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora