✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .
⫿⸙᩠◟𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 𝖙𝖗𝖊𝖎𝖓𝖙𝖆𝖎𝖘𝖎𝖊𝖙𝖊
ᴛᴇᴍᴏʀ ʟᴀᴛᴇɴᴛᴇ
────────────────ʙᴀᴊᴏ ᴇʟ ᴀʀʀᴜʟʟᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴘʀᴏᴘɪᴏ ᴛᴇᴍᴏʀ sᴇ ᴅᴇᴅɪᴄó ᴀ ᴛʀᴀᴛᴀʀ ᴅᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀsᴇ, ɪɴᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ʜᴀᴄᴇʀ ғᴜɴᴄɪᴏɴᴀʀ sᴜs ᴘɪᴇʀɴᴀs, sɪɴᴛɪᴇɴᴅᴏ ʟᴀ ғʟᴀǫᴜᴇᴢᴀ ᴅᴇ sᴜs ʙʀᴀᴢᴏs, ᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ ᴍᴀs, sɪɴᴛɪᴇɴᴅᴏ ᴇsᴀ ᴅᴇʙɪʟɪᴅᴀᴅ ᴀ ʟᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴀɴᴛᴏ ʟᴇ ᴛᴇᴍɪᴀ, ᴇsᴀ ɪᴍᴘᴏᴛᴇɴᴄɪᴀ, ᴇsᴀ ɪɴᴄᴀᴘᴀᴄɪᴅᴀᴅ ᴅᴇ ᴅᴇғᴇɴᴅᴇʀsᴇ ɪɴᴄʟᴜsᴏ ᴀ sɪ ᴍɪsᴍᴏ, ᴅᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ ғᴜᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴀs ʟᴇ ᴛᴇᴍɪᴀ.
ғᴜᴇ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴜɴ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴀʟ ǫᴜᴇ ʏᴀ ɴᴏ ʟᴇ ᴄᴏʀʀᴇsᴘᴏɴᴅíᴀ; ᴜɴ ɴᴏᴍʙʀᴇ ǫᴜᴇ ɪɴᴄʟᴜsᴏ ʏᴀ ʜᴀʙɪᴀ ᴏʟᴠɪᴅᴀᴅᴏ, ᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ ғᴜᴇ sᴜʏᴏ.. ʏ sᴜᴘᴏ ǫᴜᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴠᴏᴢ ʟᴇ ᴘᴇʀᴛᴇɴᴇᴄíᴀ ᴀʟ ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ ғᴜᴇ ᴇʟ ʜᴏᴍʙʀᴇ ᴅᴇ sᴜs ᴘᴇsᴀᴅɪʟʟᴀs, ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴏᴛʀᴏ ɢᴀɴᴀʀᴀ ᴇsᴇ ʟᴜɢᴀʀ ᴅᴇ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ɪɴᴅɪsᴄᴜᴛɪʙʟᴇ.
ᴜɴᴏs ᴏᴊᴏs ᴀᴍʙᴀʀᴇs ʟᴇ ᴅᴇᴠᴏʟᴠíᴀɴ ʟᴀ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴏsᴄᴜʀɪᴅᴀᴅ, ᴍᴀs ᴏsᴄᴜʀᴏs ǫᴜᴇ ʟᴏs sᴜʏᴏs ᴘʀᴏᴘɪᴏs, ʙʀɪʟʟᴀʙᴀɴ ᴄᴏɴ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴛᴇɴᴜᴇ, ʏ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴘᴏᴄᴀ ʟᴜᴢ ǫᴜᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴅɪᴍɪɴᴜᴛᴀ ᴠᴇɴᴛᴀɴᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪóɴ, ᴏʙsᴇʀᴠᴀʙᴀ ᴀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ sɪʟᴜᴇᴛᴀ ǫᴜᴇ, ᴇɴ ᴘʀɪɴᴄɪᴘɪᴏ ʟᴇ ᴄᴏsᴛᴀʙᴀ ᴛᴀɴᴛᴏ ʀᴇᴄᴏɴᴏᴄᴇʀ, ᴘᴏʀǫᴜᴇ ɴᴏ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀʙᴀ sᴜ ᴀsᴘᴇᴄᴛᴏ.. ǫᴜɪᴢá ᴘᴏʀ ᴇsᴏ ʟᴇ ᴇʀᴀ ᴛᴀɴ ᴅɪғíᴄɪʟ ᴠᴇʀʟᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴏsᴄᴜʀɪᴅᴀᴅ, sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ, ᴛᴏᴅᴏ ᴇʟ ᴄᴏɴᴛᴇxᴛᴏ sᴇ ʟᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴛᴀɴ ғᴀᴍɪʟɪᴀʀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ɪᴍᴘᴏsɪʙʟᴇ ɴᴏ ᴅᴀʀsᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴅᴇ ᴄᴏɴ ǫᴜɪᴇɴ ᴛʀᴀᴛᴀʙᴀ..
ᴜɴ ᴘᴀʀ ᴅᴇ ʟáɢʀɪᴍᴀs ᴛʀᴀɪᴄɪᴏɴᴇʀᴀs sᴇ ʟᴇ ᴇsᴄᴀᴘᴀʀᴏɴ ᴇɴ ᴇsᴇ ɪɴsᴛᴀɴᴛᴇ, sᴇñᴀʟᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴛᴏᴅᴀs ʟᴜᴄᴇs ᴇʟ ᴍɪᴇᴅᴏ ǫᴜᴇ ɪɴᴠᴏʟᴜɴᴛᴀʀɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ ᴇsᴘᴀʀᴄíᴀ ᴇɴ sᴜ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ, sᴜ ʀɪᴛᴍᴏ ᴄᴀʀᴅíᴀᴄᴏ sᴇ ᴀᴄᴇʟᴇʀᴀʙᴀ, ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴘᴏʀ ғᴇʟɪᴄɪᴅᴀᴅ, ᴀʟ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴏ, ᴇʀᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟ ʜᴏʀʀᴏʀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴅᴇsᴀᴛᴀʙᴀ ᴇɴ sᴜ sᴇʀ, ʟᴀ ɪɴᴄᴇsᴀɴᴛᴇ sᴇɴsᴀᴄɪóɴ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀᴘᴜɴᴛᴏ ᴅᴇ sᴜᴄᴇᴅᴇʀ, ʏ sᴀʙíᴀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴇsᴇ ᴀʟɢᴏ, ʟᴏ sᴜᴘᴏ ᴍᴀs ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴏʙsᴇʀᴠᴏ ᴀʟ ʜᴏᴍʙʀᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀ ᴇʟ ʙʀᴀᴢᴏ, ᴍᴏsᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ʟᴜᴢ ᴜɴᴀ ʙᴀʀᴀ ᴅᴇ ᴍᴀᴅᴇʀᴀ..
ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ sᴜs ᴍᴀɴᴏs ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴇʟ, ᴄᴀsɪ ᴇɴ ᴜɴ ɪɴᴛᴇɴᴛᴏ ᴠᴀɴᴏ ᴅᴇ ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇʀsᴇ, ʏ ᴇɴ ᴇsᴇ ɪɴsᴛᴀɴᴛᴇ ᴛᴏᴅᴏ sᴇ ᴠᴏʟᴠɪó ʙᴏʀʀᴏsᴏ, ᴀʟ ᴠᴇʀ, ɴᴏ sᴜs ᴍᴀɴᴏs, sí ɴᴏ ᴜɴᴀs ᴘᴇǫᴜᴇñᴀs ʏ ғʀáɢɪʟᴇs, ʟʟᴇɴᴀs ᴅᴇ ᴍᴀɴᴄʜᴀs ᴅᴇ sᴜ ᴘʀᴏᴘɪᴀ sᴀɴɢʀᴇ, ʜᴇʀɪᴅᴀs, ᴅᴏʟɪᴇɴᴛᴇs, ʟᴀs ᴍᴀɴᴏs ᴅᴇ ᴜɴ ɴɪñᴏ ᴘᴇǫᴜᴇñᴏ, ɪɴᴅᴇғᴇɴsᴏ, ʏ sᴜᴘᴏ ᴅᴇ ɪɴᴍᴇᴅɪᴀᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴇғɪɴɪᴛɪᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ sᴏñᴀɴᴅᴏ, ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴇsᴛᴏ ɴᴏ ᴘᴏᴅíᴀ sᴇʀ ʀᴇᴀʟ, sᴇ ɴᴇɢᴀʙᴀ ᴀ ᴄʀᴇᴇʀʟᴏ ғɪʀᴍᴇᴍᴇɴᴛᴇ.
ESTÁS LEYENDO
𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌
Fanfiction𖧹֥ᘡ̤᪳⿴⃟ꦿ⃟˖✎﹏Atrapado en una noción falsa del tiempo, en un lugar y momento en el que todo lo que vivió ya no existía, sus recuerdos chocaban con otros que sentía jamas haber vivido, la paradoja fue la madre quien a luz dio a la tercera línea tempor...