•Capitulo 38•

146 16 39
                                    

✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .

‎⫿⸙᩠◟𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 𝖙𝖗𝖊𝖎𝖓𝖙𝖆𝖎𝖔𝖈𝖍𝖔
sɪᴍɪʟɪᴛᴜᴅᴇs.
─────────────────

ᴇʀᴀ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴘᴏᴅíᴀ ᴇᴠɪᴛᴀʀ.

ᴘᴇʀᴏ ᴀᴜɴ ᴀsí sᴇ ʟᴇ ʜᴀᴄíᴀ ᴛᴀɴ ᴛᴏʀᴛᴜᴏsᴀ ʟᴀ ɪᴅᴇᴀ, ᴅᴇ ᴀsᴇᴍᴇᴊᴀʀsᴇ, sɪ ǫᴜɪᴇʀᴀ ᴀᴄᴇʀᴄᴀʀsᴇ, ᴀ ᴘᴀʀᴇᴄᴇʀsᴇ ᴀ ᴀǫᴜᴇʟ ǫᴜᴇ ᴘʀᴏᴛᴀɢᴏɴɪᴢᴀʙᴀ sᴜs ᴘᴇsᴀᴅɪʟʟᴀs.

ʟᴀs sᴜʏᴀs, ʏ ʟᴀs ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀ ᴅʀᴇᴀᴍʟᴀɴᴅ, ᴅᴇ ɴᴏ sᴇʀ ᴘᴏʀǫᴜᴇ sᴜ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ʏᴀᴄᴇ sᴏʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴ ʟᴀs ᴍᴇᴍᴏʀɪᴀs ᴅᴇ ǫᴜɪᴇɴᴇs ᴀᴜɴ sᴜғʀíᴀɴ ᴘᴏʀ sᴜ ᴘʀᴇsᴇɴᴄɪᴀ.

ʏ ᴇs ǫᴜᴇ ᴇs ᴅɪғíᴄɪʟ ɴᴏ ᴀᴅᴍɪᴛɪʀ ǫᴜᴇ ᴏᴅɪᴀʀ ᴀ ɢᴀʟᴀᴄᴛᴀ ᴋɴɪɢʜᴛ ᴇʀᴀ ᴍᴜʏ ғáᴄɪʟ... ɪɴᴄʟᴜsᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴜɴ ʜᴇʀᴏᴇ ɴᴏʙʟᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟ, ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴅɪᴄó ᴛᴏᴅᴀ sᴜ ᴠɪᴅᴀ ᴀ ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇʀ ʏ ᴀᴍᴀʀ, ᴀ ᴄᴜɪᴅᴀʀ, sɪɴ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀʀ ɴᴏᴍʙʀᴇ, ᴛᴀʟʟᴀ, ɢᴇɴᴇʀᴏ, ᴄᴏʟᴏʀ, ᴀ ᴀʏᴜᴅᴀʀ sɪɴ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀʀ ʟᴀ ɪɴᴛᴇɴᴄɪóɴ ᴏ ᴇʟ ǫᴜᴇ ʀᴇᴄɪʙɪʀíᴀ ᴅᴇsᴘᴜés, ᴀ ᴀʏᴜᴅᴀʀ ᴘᴏʀ ᴜɴᴀ ᴄᴀᴜsᴀ ɴᴏʙʟᴇ, ᴘᴏʀ ᴇʟ ʙɪᴇɴ ᴅᴇ ʟᴀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀs... ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʀᴀ ɴɪñᴏ ᴇʀᴀ ᴍᴜʏ ғáᴄɪʟ sᴇʀ ʙᴜᴇɴᴏ.

ᴘᴇʀᴏ ᴀʜᴏʀᴀ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴄíᴀ ᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴘᴇɴᴅíᴀ ᴅᴇ ᴜɴ ʜɪʟᴏ ʏ ᴛᴏᴅᴏ ᴇʟ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴄᴀʏᴇʀᴀ.

ʟᴇ ᴀᴛᴇʀʀᴀʙᴀ ʟʟᴇɢᴀʀ ᴀ ᴘᴀʀᴇᴄᴇʀsᴇ ᴀ ᴇsᴇ sᴇʀ, ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ʟʟᴇɴᴏ ᴅᴇ ᴏᴅɪᴏ ʏ ʀᴇsᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏs, ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏᴍᴜʟᴀʙᴀ ᴛᴀɴᴛᴀ ʀᴀʙɪᴀ ᴇɴ sᴜ ᴄᴏʀᴀᴢóɴ, ᴛᴀɴᴛᴀ ᴏsᴄᴜʀɪᴅᴀᴅ ᴇɴ sᴜs ᴏᴊᴏs, ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴀᴄᴛᴜᴀʙᴀ ʙᴀᴊᴏ ᴏᴛʀᴀ ᴄᴀᴜsᴀ ᴍᴀs ǫᴜᴇ sᴜ ᴘʀᴏᴘɪᴏ ᴇɢᴏísᴍᴏ, ᴜɴᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ʀᴇᴘᴜɢɴᴀɴᴛᴇ, ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴍᴇʀᴇᴄíᴀ ᴏᴛʀᴀ ᴄᴏsᴀ ᴍᴀs ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ ᴍᴀs ᴅᴏʟᴏʀᴏsᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʟᴇ ᴘᴏᴅʀíᴀ ᴘʀᴏᴘᴏʀᴄɪᴏɴᴀʀ.

ᴘᴇʀᴏ, ¿ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴏɴᴠɪʀᴛɪéɴᴅᴏsᴇ ᴇxᴀᴄᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴ ᴇsᴏ ᴀʟ ᴘᴇɴsᴀʀ ᴀsɪ?

ᴏᴅɪᴀʙᴀ ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ɢᴀʟᴀᴄᴛᴀ, ʏ ʟᴇ ɢᴜᴀʀᴅᴀʙᴀ ᴛᴀɴᴛᴏ ʀᴇsᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏ... ᴇsᴛᴀʙᴀ sɪᴇɴᴅᴏ ᴇxᴀᴄᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɪɢᴜᴀʟ ᴀ ᴇʟ, ʏ ᴇsᴏ ʟᴏ ᴀsᴜsᴛᴀʙᴀ.

¿ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴏᴅíᴀ sᴇʀ ᴇʟ ɢᴜᴇʀʀᴇʀᴏ ᴇsᴛᴇʟᴀʀ... sɪ ᴇsᴛᴀʙᴀ sᴇɢᴜʀᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴊᴀʀɪᴀ ᴍᴏʀɪʀ ᴀ ɢᴀʟᴀᴄᴛᴀ sɪ ᴛᴇɴɪᴀ ʟᴀ ᴏᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴅᴀᴅ?

ɢᴀʟᴀᴄᴛᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʟᴏᴄᴏ, ᴍᴀs ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ sᴇ ʟᴏ ʜᴀɴ ᴅɪᴄʜᴏ, ᴍᴀs ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ sᴇ ᴇɴᴛᴇʀᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴇɢᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ sᴜs ᴛʀᴀsᴛᴏʀɴᴏs, ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ᴅɪsᴄᴇʀɴɪʀ ᴇɴᴛʀᴇ ᴇʟ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇʀᴏ ʙɪᴇɴ ʏ ᴇʟ ᴍᴀʟ, ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ᴍᴀɴᴇᴊᴀʀ sᴜ ᴠɪᴅᴀ, ᴍᴜᴄʜᴏ ᴍᴇɴᴏs ᴀsɪ ᴍɪsᴍᴏ, ᴇɴᴛᴏɴᴄᴇs, sᴀʙɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴜɴ ᴘᴏʙʀᴇ ᴛɪᴘᴏ ᴘᴇʀᴅɪᴅᴏ, ¿ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴛᴀɴ ɪɴᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ sᴇɴᴛɪʀ ᴇᴍᴘᴀᴛɪᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟ?... ʟᴏ ᴏᴅɪᴀʙᴀ. ʟᴏ ᴏᴅɪᴀʙᴀ.

𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora