✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .
⫿⸙᩠◟𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 𝖁𝖊𝖎𝖓𝖙𝖎𝖚𝖓𝖔
ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴍᴀɢᴏ ᴅᴇsᴄᴏɴᴏᴄᴇ sᴜs ᴛʀᴜᴄᴏs
[Parte 2]─────────────────
ᴀ ғɪɴᴀʟ, ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴀʟʟí, ʀᴏᴅᴇᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ᴍɪʟʟᴀʀ ᴅᴇ ᴇsᴛʀᴇʟʟᴀs, ɴᴀᴠᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ᴍᴀʀ ᴅᴇ ᴄᴜʏᴀs ɪsʟᴀs ᴇʀᴀɴ ʟᴏs ᴍɪsᴍísɪᴍᴏs ᴘʟᴀɴᴇᴛᴀs, sᴜʀᴄᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴠíᴀ ʟáᴄᴛᴇᴀ ʜᴀᴄɪᴀ sᴜs ғʀᴏɴᴛᴇʀᴀs, ᴛᴏᴍᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴍásᴛɪʟ ᴘᴀʀᴀ ғɪᴊᴀʀ ᴜɴ ʀᴜᴍʙᴏ, ᴀʟ ғɪɴᴀʟ, ɴᴜᴇᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴇɴ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ɢʀᴀɴ ʏ ᴅᴇsᴄᴏɴᴄᴇʀᴛᴀɴᴛᴇ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ
ᴜɴᴀ ɪɴғɪɴɪᴛᴀ ᴏsᴄᴜʀɪᴅᴀᴅ ǫᴜᴇ ʟᴇ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀʙᴀ ᴛᴏᴅᴏ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴠɪᴠɪᴅᴏ.. ᴇʟ ʜᴏɢᴀʀ ᴅᴇ sᴜs ᴍᴀs ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴀs ᴘᴇsᴀᴅɪʟʟᴀs, ᴇʟ ɢɪɢᴀɴᴛᴇsᴄᴏ ᴍᴀʀ ᴇɴ ᴇʟ ǫᴜᴇ ᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ sᴇ ᴀʜᴏɢᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ʟᴀ ᴅᴇsᴇsᴘᴇʀᴀᴄɪóɴ ʏ ʟᴀ ɪᴍᴘᴏᴛᴇɴᴄɪᴀ.
ʏ ᴀǫᴜᴇʟ ɪɴғɪɴɪᴛᴏ ᴠᴀᴄíᴏ ɴᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴄᴀᴍʙɪᴀᴅᴏ ᴇɴ ʟᴏ ᴀʙsᴏʟᴜᴛᴏ.. ᴄᴀʀᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴏxɪɢᴇɴᴏ, sᴏʟᴏ ᴜɴ ғʀíᴏ ᴀʙsᴏʟᴜᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴɢᴇʟᴀʀíᴀ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀ ᴍᴀs ᴍíɴɪᴍᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ ᴠɪᴅᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴘᴜᴅɪᴇʀᴀ sᴏᴘᴏʀᴛᴀʀ sᴜ ᴇxᴘᴏsɪᴄɪóɴ, ᴜɴ ʟᴜɢᴀʀ ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴇ ʜᴀʏᴀʙᴀ ᴇɴ ɴɪɴɢᴜɴᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ʏ ᴀ ʟᴀ ᴠᴇᴢ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ᴛᴏᴅᴏs ʟᴀᴅᴏs, ɴᴏ ᴛᴇɴɪᴀ ᴘʀɪɴᴄɪᴘɪᴏ ɴɪ ғɪɴ, ᴜɴ ᴍɪsᴛᴇʀɪᴏ ᴛᴀɴ ɢʀᴀɴᴅᴇ ǫᴜᴇ ɴɪ sɪǫᴜɪᴇʀᴀ ᴄᴏɴ ᴛᴏᴅᴀ sᴜ ᴠɪᴅᴀ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀíᴀ ᴅᴇ ᴅᴇsᴘᴏᴊᴀʀ sᴜs sᴇᴄʀᴇᴛᴏs ʏ ʀᴇsᴏʟᴠᴇʀ sᴜs ᴍɪsᴛᴇʀɪᴏs..
ᴜɴ ʟᴜɢᴀʀ ᴇɴ ᴇʟ ǫᴜᴇ ᴀʙᴜɴᴅᴀʙᴀɴ ᴇsᴛʀᴇʟʟᴀs, ᴄᴏᴍᴇᴛᴀs, ᴘʟᴀɴᴇᴛᴀs, ʏ ᴜɴ ᴄᴇɴᴛᴇɴᴀʀ ʀᴜɪɴᴀs ᴅᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴜᴅɪᴇʀᴏɴ sᴇʀ ᴄᴏʟᴏɴɪᴀs ᴏ ɴᴀᴠᴇs, ɪɴғɪɴɪᴅᴀᴅᴇs ᴅᴇ ᴠᴇsᴛɪɢɪᴏs ᴅᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ғᴜᴇ ʟᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ, ᴅᴇᴊᴀᴅᴏs ᴘᴏʀ ᴀʜí ᴛʀᴀs ᴇʟ ғɪɴ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ɢᴜᴇʀʀᴀ, ʟᴏ ᴄɪᴇʀᴛᴏ ᴇs ǫᴜᴇ ᴀ ᴇsᴛᴀ ɢᴀʟᴀxɪᴀ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʟᴇ ʜᴀɴ ғᴀʟᴛᴀᴅᴏ ᴘʟᴀɴᴇᴛᴀs.. ᴍᴜᴄʜᴏs ᴘʟᴀɴᴇᴛᴀs.
ᴍᴜᴄʜᴀs ᴇsᴘᴇᴄɪᴇs ʜᴀʙíᴀɴ ᴅᴇsᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴅᴏ ᴇɴ sᴜ ᴛᴏᴛᴀʟɪᴅᴀᴅ, ᴘʟᴀɴᴇᴛᴀs, ᴄɪᴠɪʟɪᴢᴀᴄɪᴏɴᴇs ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀs, ᴄᴜʟᴛᴜʀᴀs, sᴏʟᴏ ǫᴜᴇᴅᴀʙᴀ ᴄᴇɴɪᴢᴀ ʏ sɪ ᴀᴄᴀsᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴍᴀs, ʜᴀʙíᴀɴ ᴍɪʟᴇs ᴅᴇ ʀᴜɪɴᴀs ᴇsᴘᴀʀᴄɪᴅᴀs ᴘᴏʀ ᴀʜí ᴇɴ ʟᴏ ʙᴀsᴛᴏ ᴅᴇʟ ᴇsᴘᴀᴄɪᴏ sɪᴅᴇʀᴀʟ, ᴀǫᴜᴇʟʟᴏ ɴᴏ ᴇʀᴀ ɴᴏᴠᴇᴅᴀᴅ, ᴍᴜʏ ᴀ ᴘᴇsᴀʀ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴍᴜᴄʜᴏs ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀs ǫᴜᴇᴅᴀʀᴏɴ ʙᴀᴊᴏ ᴜɴᴀ ɢʀᴜᴇsᴀ ᴄᴀᴘᴀ ᴅᴇ ᴘᴏʟᴠᴏ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴀ "ᴏʟᴠɪᴅᴏ"
ᴀʟ ғɪɴᴀʟ, ɴᴜᴇᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀʟʟí, ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ɪɴғɪɴɪᴛᴏ ᴠᴀᴄíᴏ ᴇsᴛᴇʟᴀʀ, ᴄᴏɴ ʟᴀ sᴇɴsᴀᴄɪóɴ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴀᴜɴ ᴘᴏᴅíᴀ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀ ʟᴏs ᴇᴄᴏs ᴅᴇʟ ᴅᴏʟᴏʀ ʏ ᴇʟ sᴜғʀɪᴍɪᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ sᴜ ɢᴇɴᴛᴇ.. ᴀᴜɴ, ᴇsᴄᴜᴄʜᴀɴᴅᴏ ʟᴏs ɢʀɪᴛᴏs ᴀ ʟᴏ ʟᴇᴊᴏs, ᴄᴏᴍᴏ sɪ ᴇʟ sᴏɴɪᴅᴏ sɪɢᴜɪᴇʀᴀ ᴠɪᴀᴊᴀɴᴅᴏ ᴇᴛᴇʀɴᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴏʀ ᴛᴏᴅᴏ ᴇʟ ᴇsᴘᴀᴄɪᴏ, sɪɴ ᴅᴇᴛᴇɴᴇʀsᴇ, ᴘᴇʀᴏ ᴇʟ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴏ ᴇʀᴀ sᴏʟᴏ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴛᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴍᴇɴᴛᴇ.
ESTÁS LEYENDO
𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌
Fanfiction𖧹֥ᘡ̤᪳⿴⃟ꦿ⃟˖✎﹏Atrapado en una noción falsa del tiempo, en un lugar y momento en el que todo lo que vivió ya no existía, sus recuerdos chocaban con otros que sentía jamas haber vivido, la paradoja fue la madre quien a luz dio a la tercera línea tempor...