•Capitulo 25•

227 21 71
                                    

✧ │.⸙͎ ˎˊ- .;─────────╮ . . . .

‎⫿⸙᩠◟𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖚𝖑𝖔 𝖁𝖊𝖎𝖓𝖙𝖎𝖈𝖎𝖓𝖈𝖔
ᴇʟ ʀᴇsᴘʟᴀɴᴅᴏʀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴀᴅʀᴜɢᴀᴅᴀ
─────────────────

sᴇʀᴇɴᴀ ᴍᴀᴅʀᴜɢᴀᴅᴀ ᴄᴜʏᴏs ᴏᴊᴏs ɢʀɪsᴇs, sᴇ ᴇɴᴄᴇɴᴅɪᴇʀᴏɴ ʙʀᴇᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴ ᴜɴ ғᴜʟɢᴏʀ ᴅᴏʀᴀᴅᴏ ʏ sᴇ ᴀᴘᴀɢᴀʀᴏɴ ɴᴜᴇᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ɴᴜɴᴄᴀ ᴍᴀs ᴠᴏʟᴠᴇʀ ᴀ ᴇɴᴄᴇɴᴅᴇʀsᴇ, sᴇʀᴇɴᴏs ᴅíᴀs ᴄᴜʏᴀ ʟᴜᴢ ɪɴᴄᴀɴᴅᴇsᴄᴇɴᴛᴇ, sᴇ ɪʙᴀ ᴇɴᴄᴇɴᴅɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴇ ᴀᴍᴀɴᴇᴄíᴀ ʏ ᴇʟ sᴏʟ sᴀʟɪᴀ ɪᴍᴘᴏɴᴇɴᴛᴇ, sᴇʀᴇɴᴀs ɴᴏᴄʜᴇs ᴄᴜʏᴏ ᴍᴀɴᴛᴏ ᴏsᴄᴜʀᴏ ᴄᴜʙʀíᴀ sᴜ ʟʟᴀɴᴛᴏ ʏ ʟᴏ ᴄᴏɴᴠᴇʀᴛíᴀ ᴇɴ ᴜɴ ᴀᴜʟʟɪᴅᴏ ᴅᴇʟ ᴠɪᴇɴᴛᴏ, ᴘᴇʀᴅɪéɴᴅᴏsᴇ ᴇɴᴛʀᴇ ᴘʀᴀᴅᴇʀᴀs, ᴠᴏʟᴠɪéɴᴅᴏsᴇ ɴᴀᴅᴀ, sᴏʟᴏ ᴜɴ ғɪɴᴏ sᴏɴɪᴅᴏ ᴅᴇʟ ᴄᴜᴀʟ ɴᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴛᴇsᴛɪɢᴏ ǫᴜᴇ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀsᴇ sᴜ ᴀɢᴏɴíᴀ.

ʟᴀ ʟᴜᴢ ᴀsᴄᴇɴᴅíᴀ ᴛᴀɴ ʟᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴀᴍᴀɴᴇᴄᴇʀ sᴇ ᴠᴏʟᴠíᴀ ᴜɴᴀ ᴇsᴘᴇʀᴀ ᴇᴛᴇʀɴᴀ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇʟ sᴏʟ sᴀʟɪᴇsᴇ, ɪᴍᴘᴏᴛᴇɴᴛᴇ, ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ǫᴜᴇ ǫᴜɪᴢá ᴇʟ ᴅíᴀ ʟᴇ ᴅɪᴇsᴇ ʀᴇsᴘᴜᴇsᴛᴀs, ᴀɴᴛᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴍᴀᴅʀᴜɢᴀᴅᴀ ᴛᴀɴ sᴏʟᴇᴍɴᴇ, ᴛᴀɴ ᴅᴇᴄᴀᴅᴇɴᴛᴇ, ǫᴜᴇ ᴛᴀɴ ᴘᴇsᴀᴅᴀ ᴀʀʀᴀɪɢᴀʙᴀ ʟᴏ ᴍás ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴏ ᴅᴇ sᴜs ᴇɴᴛʀᴀñᴀs, ʀᴀsɢᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ᴄᴜʟᴘᴀs, ʙᴜsᴄᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴅᴇsᴇsᴘᴇʀᴏ ʟᴀ úʟᴛɪᴍᴀ ɢᴏᴛᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴢᴀ, ᴀʜí ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴜᴍᴜʟᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ᴘᴇᴄᴀᴅᴏʀᴇs sᴏʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴏᴅíᴀ ᴀᴄᴇᴘᴛᴀʀ ǫᴜᴇ ʏᴀ ɴᴏ ᴛᴇɴɪᴀ ʀᴇᴅᴇɴᴄɪóɴ ɴɪ ɢʀᴀᴄɪᴀ.

ᴜɴ ᴄᴀᴍɪɴᴏ ᴅᴇ ᴘᴀsᴏs ᴘʀᴇᴄᴀᴠɪᴅᴏs ǫᴜᴇ ᴇᴍᴇʀɢíᴀɴ ᴅᴇʟ ʙᴀʀʀᴏ, ᴜɴᴏs ᴘɪᴇs ᴅᴇsᴄᴀʟᴢᴏs ǫᴜᴇ ᴍᴀʀᴄᴀʙᴀɴ ᴇʟ ᴄᴀᴍɪɴᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴍᴀʙᴀ ᴇɴᴛʀᴇ ʟᴏs ɪɴᴍᴇɴsᴏs ᴀʀʙᴏʟᴇs ᴅᴇ ᴜɴ ʙᴏsǫᴜᴇ ᴛᴀɴ ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴇsᴄᴀsᴏ, ᴄᴀᴍɪɴᴏs ᴇɴᴛᴇʀᴏs ᴄᴜʙɪᴇʀᴛᴏs ᴘᴏʀ ɴᴇʙʟɪɴᴀ ʏ ᴜɴᴀ sᴏʟᴇᴅᴀᴅ ᴛᴀɴ ᴀʙsᴏʟᴜᴛᴀ ʏ ᴅɪᴠɪɴᴀ, ǫᴜᴇ ʜᴀʙíᴀɴ ɪɴsᴛᴀɴᴛᴇs ᴇɴ ʟᴏs ǫᴜᴇ ᴇʟ sɪʟᴇɴᴄɪᴏ ᴇʀᴀ ᴛᴀɴ ᴘᴜʀᴏ ᴇ ɪɴǫᴜᴇʙʀᴀɴᴛᴀʙʟᴇ ǫᴜᴇ sᴇ ᴄᴏɴᴠᴇʀᴛíᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴀs ᴠɪᴠɪᴅᴀ ᴛᴏʀᴛᴜʀᴀ ᴘᴀʀᴀ sᴜ ᴘᴏʙʀᴇ ᴄᴏɴsᴄɪᴇɴᴄɪᴀ, ᴏʜ, ᴘᴏʙʀᴇ ᴄᴏɴsᴄɪᴇɴᴄɪᴀ, ǫᴜᴇ ʙᴀᴛᴀʟʟᴀ ᴇɴᴛʀᴇ ᴘᴇɴsᴀᴍɪᴇɴᴛᴏs ᴅᴇ ʟᴏᴄᴜʀᴀ ʏ ᴇsᴀ ᴄᴜʟᴘᴀ ᴛᴀɴ ɪɴᴍᴇɴsᴀ.

ǫᴜɪᴢá ᴇʀᴀ ᴜɴ ᴅᴇsᴏʀᴅᴇɴ ǫᴜᴇ ɪɴᴄᴏɴᴄᴇʙɪʙʟᴇ ɴᴏ ᴛᴇɴɪᴀ ᴜɴ sᴇɴᴛɪᴅᴏ, ᴍɪʀᴀsᴇs ᴘᴏʀ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴍɪʀᴀsᴇs ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴏʙʀᴀ ᴇʀᴀ ᴜɴ ʙɪᴢᴀʀʀᴏ ᴄᴜᴀᴅʀᴏ ᴅᴇ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴇs ɪɴᴠᴇʀᴛɪᴅᴏ, ¿ʜᴀʙɪᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀ ᴀǫᴜᴇʟ ʀᴏᴍᴘᴇᴄᴀʙᴇᴢᴀs ᴅᴇ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏs, ᴅᴇsᴇᴀɴᴅᴏ ʜᴜɴᴅɪʀʟᴏs ᴇɴ ᴇʟ ᴏʟᴠɪᴅᴏ?, sɪ ᴇs ǫᴜᴇ ᴀᴄᴀsᴏ ʜᴀʙɪᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴘʀᴇɴᴅᴇʀ ᴀ ᴇsᴛᴇ ʀᴇsǫᴜᴇᴍᴏʀ ᴛᴀɴ ᴅᴏʟɪᴅᴏ ʏ ᴀғʟɪɢɪᴅᴏ, ¿ᴀ ᴇsᴛᴀs ᴀʟᴛᴜʀᴀs, ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ?, ¿ǫᴜᴇ ᴅᴇʙíᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ᴏ ᴀ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴅᴇʙíᴀ ɪʀ?, ɴᴏ ᴛᴇɴɪᴀ ᴜɴ ᴄᴀᴍɪɴᴏ.

𖧹֥˖✎𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂𝒓 𝑻𝒓𝒂𝒗𝒆𝒍𝒆𝒓;;𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒂𝒅𝒐𝒙˚ ͙۪۪◌ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora