Kelemesen fújt a szél ami néha belekapott festett barna hajamba aminek a végei világos kékben pompáznak. Az idő is kelemes volt és pontosan illeszkedett a hangulatomhoz. Nyári szellő fújt hiszen javában benne vagyunk a nyári időben. Ezért reménykedek is hogy fel melegszik az idő ugyan is két hétel ezelőtt még havazott, májusban havazott. Mondanom sem kell mennyire meglepett ez a hirtelen időjárás változás. Ahogy az embereket is. De itt amerikában ez normálisnak mondanám. Los angelesben ahol éltem ott ritkán havazott talán soha. Így a karácsonyt sokszor harminc fokban ünnepeltük, fagyival megpakolt hütőkel. A nyár a kedvenc évszakom. Imádok lemenni napozni, vagy megmártozni a medencében. Jégkrémet enni. Vagy nézni a naplementét a teraszról vagy épp a tengerpartról. Alkoholmentes sörel lehűsiteni magamat és gördeszkázni. Sétálni este ami mindig kiszelőzteti a fejemet. Olyankor minden problémám elszáll és sokkal vidámabb leszek mind voltam. Édesanyámal sokszor sétáltunk a szabadban a kishúgomal együtt de ezeknek a napokban akkor szakadt vége mikor elhatároztam újra kezdem az életemet egy hatalmas mély pont után.Mivel szeretek fotozni ezért imádom fótozni a tájat, az embereket vagy épp a csillagos eget amit minden este nézek egy hulló csillagra várva hogy kivánhasak valamit. Eddig egyet sem láttam de a remény hal meg utoljára.
Teraszomról bámultam a tiszta kék eget egy pohár jéghideg sörel a kezemben amikor kopogtak az ajtómon. Káromkodva pár sort tetem le a poharat utközben a dohányzó asztalra majd nyitottam ki az ajtót. Egy ismeretlen férfi állt az ajtómban olyan húsz évesnek tipelném. Cuki kerek szemüveget viselt és a szemei mosolyogtak.
-Segithetek valamiben? -döltem a ajtó félfának felvont szemökdökel méregetve a férfit. A cuki szemüveges fiú csak bolintot egyet majd szólásra nyitota ajkait.
-Megkért a hotel tulajdonosa hogy értesitsem arról hogy sürgösen beszélni akar magával-mondta mosolyogva, szőke haját kiseperte a szeméből majd ki vilantota fogait.
-Majd később felkeresem-válaszoltam de ő hevesen elkezdte rázni a fejét mikor már azt hittem valami rohama van megszólalt
-Nagyon sürgös a dolog kisasszony
Sóhajtva egyet forgatam meg szemeimet unottan hiszen ennyi erővel ő is felkereshetne nem hogy én. Bolintotam egyet majd becsuktam az ajtót. Megittam a maradék italomat majd elindultam a hotel tulajdonos irodája felé ha már ő lusta volt hogy maga keresen fel engem. Liftel fel lifteztem odáig mivel én és a lépcső nem vagyunk tulságosan is közeli viszonyban majd kopogtam és egy gyere után meg be is nyitottam. Fiatal a hotel tulajdonosa és még tapasztalatlan de legalább kedves az emberekkel és nem mogorva sokal inkább élet vidám és egoista a gyerek. De mindig udvarias a vendégekel. E-cigi füstje töltötte be az irodáját aminek dinnye illata volt. A rendes cigi zavarna de az e-cigi nem.
-Oh Haeri -tete le az asztalára az e-cigit majd mosolyogva felállt hogy üdvözöljön -Rég dumáltunk szívecském, gyere beljebb
-És azért hívtál ide hogy beszélgesünk?-emeltem fel az egyik szemöldökömet lehuppanva a bőr székére.
-Nem-vágta rá azonnal-Azért mert fontos bejelenteni valóm van-tapsikolt vidáman, felnevetem viselkedésén majd keresztbe ragtam lábbaimat.
-Mit szívtál megint? -nevetem el magamat, mondatomra meg duzzogva mint egy kis gyerek karba fonta kezeit mellkasa előtt.
-Ezt úgy mondod mintha drogoznék-vágot vissza morcosan mire felkuncogtam
-Nem tudhatom miket szoktál csinálni titokban-vontam válat nevetve amire sóhajtva egyet megforgata szemeit.
-Nőket rabolok és erőszakolok -jegyezte meg cinikusan majd megköszörülte a torkát komolyra váltva -Szóval le darálom az itt léted okát-köszörülte meg torkát, állát megtámasztva kezén mire én bicentetem neki egyet-Nem rég debütált egy koreai banda-kezdte-Jelenleg ebben az országban vannak és......
YOU ARE READING
I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETT
Fanfiction" Érted teszem" Figyelem!! Trágár szavak és 16+-18+-os jelenetek előfordulhatnak. ( Mielőtt valaki jelentené a könyvem, nem nikivel van a 18+-os jelenet) Legjobb helyezések: #1- Niki #1- sunoo #1- jake #1- riki #1- engene #1- seoul #2- enhypen #...