🐉 Chapter 06. 🐉

278 91 4
                                    

මම Jorj ට ගහන්න යනකොටම ගෙදර බෙල් එක වැදුනා...

"කව්ද උදේ පාන්දර ම.. "

"අනේ මන්දා.. "

"දොර අරිනවා කවුරු හරි ගිහිං.. "

"මම යන්නං ඉතිං.. හැමදාම මමනේ දොර අරින්න ඕනේ. ශික්....... "එහෙම කියලා ලීසා බැන බැන දොර අරින්න ගියා....

"හායි..... කාවද හම්බවෙන්න ඕනේ... "

"කෝ ලිමින්... "

"ආ..... ඉන්...නවා... පො..පොඩ්ඩක්. ඉන්න.. "

"ඒයි... ජිමිනා අර කව්ද ඔයාව හොයනවා... කව්ද දන්නෑ.. සද්දේ එයාගේ.. මට දිවත් පැටලෙනවා.. "

"කෝ බලන්න... කව්ද ඒත් උදේ පාන්දර.. "

දොර භාගෙට ඇරලා තිබ්බේ ඒ හින්දා ලිමින් කව්ද කියලා හරියට දැක්කේ නෑ.. අඩු තරමේ සොෆා එකේ හිටපු මං වත් දැක්කේ නෑ... මං වැඩිය ගනන් ගත්තේ නෑ.. මොකද මට ඕන වුණේ Jorj ට ගහන්න... 😉

"ඕහෝ...... තා ...ත්තේ ඔයා... උදේ පාන්දරම... "

"ලිමින් මට මේක කියන්න මෙතන මොකක්ද වෙන්නේ කවුද මේ අලුත් ගෑණු ළමයි තුන්දෙනා... "

"තාත්තේ.... මේ මේකයි.... මේ.. මේ..." 😶🙍🏻‍♂️

"මොකද ඔලුව කහන්නේ.. "

"අන්කල් අපි ලිමින්ගේ කොලේජ් එකේ යාළුවෝ.. "

මං සොෆා එකේ ඉදගෙනම කෑගැහුවා... ඇත්තටම ඒ කව්ද කියලා මට හරියටම ඇහුනේ නෑ.. මං ඕනවට එපාවට ඒක කිව්වේ..

"Kim කට පියාගන්නවා... "

"ඉතිං ඔයාගේ කටේ මොනා හරි හිරවෙලා වගේ ලොට ලොට කතා කරන්නේ.. මෝඩයෙක් වගේ ඔලුවත් කහ කහ.. ඉතිං ඔයාට ලේසි හින්දා මං කිව්වේ... "
මං එහෙම කියලා එතනින් නැගිටලා කාමරේට ගියා..

"අන්න ළමයි... කෙළින්ම කිව්වා ..හරි හරි ඔයාලා භය උනාද අවුලක් නෑ... ඔයාලා යාළුවෝනේ... මම ලිමින්ගේ තාත්තා.. "

"ඕහෝ නෝ.... Kim ඉවරයි.... මේකිට කට තියන් ඉන්න බෑ . දැන් ඉතිං කවුරු හරි ගිහිං කියන්න මේ ලිමින්ගේ තාත්තා කියලා... "

"මං ම කියන්නම්.... එයාට තේරුම් කරන එක අමාරු වැඩක්.. "

"යන්න යන්න.. පහළට නම් ගේන්න එපා... ඕකිව ශුව නෑ. සාස් පාන අරන් දෙයිද දන්නෑ මට.. ගහන්නත් බැරි වුනානේ... ඒ හින්දා කියන්න බෑ... "

Seven Dragons (Non-fiction)✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang