.Mała dziewczynka.

178 9 0
                                    

Pov George

Wyszedłem z taksówki wziełem walizkę i poszlem na lotnisko byłem prawie spóźniony więc szybko ogarnełem wszystkie sprawy i wszedłem do samolotu.Oczywiście nie mogło się obudź bez fajnego gościa obok.Była nim mama z córką wyglądała na pięcio latke.Wyglądała na aniołka i tak też przez pierwszą godzinę się zachowywała lecz potem zaczęło jej się nudzić.Na początku zaczęło się od kopania mnie i kręcenia się na fotelu.Ale byłem wyrozumiały.Zwróciłem jej tylko uwagę a ona przeprosiła i przez chwilę znowu była spokojna.Ale za chwilę znowu i teraz jak jej zwróciłem uwagę to zaczeła krzyczeć i płakać jej mama nakrzyczała na mnie że coś jej zrobiłem próbowałem się z nią kłucić żeby uspokoiła dziewczynkę ale ona się broniła:"To przecież dziecko!".Po chwili uznałem że nie ma sensu się z nią kłucić i trzeba jakoś przeżyć ten lot.

Pov Dream

Zbierałem się właśnie na lotnisko wziełem tylko telefon i wsiadłem do auta na lotnisko miałem trzydzieści minut drogi chciałem być wyjechać wcześniej bo nigdy nie wiadomo bo mógł się zrobić korek co było bardzo możliwe.Ale jednak droga przebiegła bardzo sprawnie.Zatrzymałem się na zatłaczonym parkinku i poszlem na lotnisko po Georga.Byłem tak podekscytowany wkońcu miałem go zobaczyć gdy weszlem na lotnisko zobaczyłem że jeszcze nie wylądowali więc usiadłem na ławeczce.

Dział jest krótki ponieważ jak już wiecie nie chce łączyć wydarzeń.
Ten rozdział ma 221 słów.

•Obydwoje się Kochają...ale czy to wystarczy ?•DNF <3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz