.Pierwsza noc razem.

204 11 14
                                    

Pov George

Gdy wszedłem na lotnisko szukałem wysokiego chłopaka z blond włosami ale najgorsze było że było ich kilku więc poczekałem chwile aż dream sam mnie rozpozna.I nagle zobaczyłem że jeden z nich biegnie w moją stronę.To był clay.Gdy tylko do mnie podbiegł przytulił mnie.Byłem tym trochę zdziwiony ale po chwili odwzajemniłem przytulasa.Gdy Dream był tak blisko czułem się wkońcu bezpiecznie.Kiedy przestalismy się przytulać przywitaliśmy się clay zabrał moje walizki choć upierałem się że dam radę ale nic z tego pewnie jak by mógł to wziął by na ręce i mnie ale nie miał już rąk.Wyszliśmy na parking Dream wpakował do auta walizki i pojechaliśmy do domu claya.Nie był on może daleko ale 40 minut jazdy było a ja byłem strasznie zmęczony nie chciałem tego pokazać ale oczy same mi się zamykały po 10 minutach gdy clay myślał że już spałem powiedział: "Kocham cię Georgi".Wtedy nie wiedziałem co powiedzieć czy udawać że jednak nic nie słyszałem i spałem wybrałem drugą opcje.Przez następną połowę drogi myślałem czy powiedział to na serio czy nie lecz zasnołem przed przyjazdem na miejsce.

Pov Dream

Kochałem Georga ale balem się że on mnie nie kocha i przez to zrujnuje naszą przyjaźń.Ale on był taki słodki jak spał.Próbował em go przenieść z auta do domu tak żeby się nie obudził lecz tylko gdy go wziąłem na ręce obudził się i zrobił się cały czerwony.

Pov Georgi

Gdy obudziłem się na rękach Claya zrobiłem się cały czerwony kochałem go ale on mnie raczej nie chociaż ten tekst w aucie...Nie to raczej nie powiedział to tak bo mnie kocha po przyjacielsku prónowałem to sobie w muwić choć i tak nie chciałem w to wierzyć.Gdy dream zaniusł mnie już do domu chciałem żeby mnie puścił i próbował em się wyrwać ale clay był zasilny zaniusł mnie do kuchni i posadził na krześle było bardzo gorąco choć było już po 22 zapytał się mnie czy nie chciał bym szklanki wody powiedziałem że może mi dać po chwili powiedział :
Rozmowa Georgiego i Claya:

-No bo wiesz Georgi ja mam tylko jedno łóżko i albo będziemy spać razem albo ja spię na kanapie
-Oj nie na to się nie zgadzam śpimy razem- chciałem żeby dream spał ze mną bo czułem się wtedy bezpieczniej.Gdy przebraliśmy się w pizamy polozyliśmy się do łóżka po jego dwóch rogach tak żeby nikt nikogo nie dotykał lecz ja po chwili zasnołem.

Pov Dream

Na początku leżeliśmy każdy na innym rogu łóżka ale George po chwili zasnoł i zaczął się do mnie przytulać kochałem to więc zostawiłem go tak i też się do niego przytuliłem pobawiłem się chwile jego włosami i także zasnołem.

Sorka że w tym rozdziale skakałam trochę po perspektywach ale przez to rozdział ma większy sens.
Ten rozdział ma 458 słów.

•Obydwoje się Kochają...ale czy to wystarczy ?•DNF <3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz