•Oczywiście•

103 7 1
                                    

Pov George
Obudziłem się rano z strasznym bólem gardła prawie nie mogłem przełykać śliny.Chyba załatwiłem się wczorajszą zabawą w morzu.Zawsze byłem chorowitym dzieckiem ale dawno nie chorowałem i myślałem że  przeszło mi z wiekiem,ale jednak nie.Chyba miałem też gorączkę gdyż strasznie piekły mnie oczy.Powoli wstałem z łóżka i zwlokłem się z schodów by zrobić sobie jakąś herbatę żeby chociaż trochę rozgrzać swoje gardło.
Gdyż byliśmy tutaj od wczorajszego wieczoru nie miałem tutaj żadnych leków a nie byłem wstanie po nie pojechać bo po pierwsze nie posiadam prawka a po drugie źle się czuję a dzisiaj widzę że nie ma słońca i niektórzy chodzą nawet w cienkich kurtkach.To było bardzo dziwne że pogoda była wstanie się aż tak szybko zmienić przecież wczoraj jeszcze było cieplutko a była już noc dzisiaj za to jest zimno i nie ma słońca masakra.
Przez chwilę myślałem żeby może obudzić Claya żeby to on pojechał mi po te leki ale gdy udało mi się wejść po schodach i zobaczyłem jak on słodko śpi nie miałem serca go obudzić więc po prostu wróciłem do łóżka ze swoją herbatą i próbowałem zasnąć.
Pov Dream
Obudziłem się gdyż poczułem czyiś wzrok na sobie był to nikt inny niż nasz kochany Gogy od razu gdy otworzyłem oczy on się zarumienił i odwrócił wzrok:
-Hej Skarbie ! Dlaczego nie śpisz ?-zapytałem z uśmiechem na twarzy
-Dream...-ledwo co usłyszałem co mówi gdyż powiedział to szeptem
-A co ty głośniej mówić nie potrafisz ?-powiedziałem żartobliwie
On tylko mruknoł z nie zadowolenia i wyciągnoł swój telefon.Zaczoł coś na nim pisać a ja czekałem co takiego on tam robi.Po chwili pokazał mi wiadomość na telefonie "Clay nie mogę mówić chyba się przeziębiłem tym wczorajszym.Mógłbyś mi pojechać po leki proszę?" O boże było mi strasznie głupio on był chory a ja się z niego nabijałem  mam nadzieję że Georgi się za to na mnie nie obrazi:
-Przepraszam Gogy nie wiedziałem że jesteś chory...I jasne już się ubieram i jadę ci po te leki-on tylko do mnie lekko uśmiechnoł co miała oznaczać że się na mnie nie gniewa ja go tylko pocałowałem w czułko i dodałem:
-Ani mi się waż wychodzić dzisiaj z łóżka masz odpoczywać zrozumiano ?-on tylko kiwnoł głową na tak i oboje się do siebie uśmiechneliśmy.Podeszłem wtedy tylko szybko do walizki gdyż wczoraj nie zdażyliśmy się jeszcze rozpakować.Wyciągnołem pierwsze lepsze dresy i koszulkę i w pośpiechu ubrałem je na siebie.Przebierałem się przy George'u przez co on się cały czerwienij.Przyznam robiłem to trochę specialnie ale jednak jesteśmy parą czyli możemy się przy sobie przebierać tak ?
Pospiesznie wyszedłem z domu i wsiadłem do mojego auta.Że nie znałem do końca tego miasta odpaliłem szybko nawigację w telefonie by zobaczyć gdzie jest najbliższa apteka.Okazało się że nie mam nawet do niej tak daleko przez co po dziesięciu minutach byłem już na miejscu wyszedłem z auta nie było jakoś lodowato ale jak na pogodę w lato to było naprawdę zimno.Wszedłem szybko do apteki dzięki bogu nie było kolejki dlatego od razu podszedłem do okienka.Kobieta była bardzo ogarnięta i po chwili wyszłem ze sklepu z wszystkimi potrzebnymi mi lekami.
Pov Georgi
Spałem sobie spokojnie gdy nagle ktoś mnie obudził był to nikt inny niż mój kochany blondyn z siatką pełną leków.Poczekaj co ! Pomyślałem sobie czy on zwariował rozumiem że się martwi ale bez przesady przecież ja nie umieram tylko złapałem zwykłe prziębienie.Pokłóciłem się z nim chwilę o to że poco mam brać te wszystkie leki znaczy wyglądało to tak on mówił a ja pisałem ale i tak przegrałem tą kłótnię i musiałem wziąść te wszystkie nie dobre leki.Byłem strasznie zmęczony chorabą i oczy same mi się zamykały dlatego kazałem się Dream'owi położyć koło mnie w łóżku i przytulić.Może nie było to najmądrzejsze ale po pierwsze było mi zimno a Clay jest ciepły a po drugie jak mamy umrzeć to chociaż wspólnie.

Hej wiem że troszkę czasu nie było rozdziałów ale byłam na krótkim wyjeździe a nie byłam tam wstanie pisać.Ale postaram się wrócić z legularnością.
Rozdział ma 656 słów.

•Obydwoje się Kochają...ale czy to wystarczy ?•DNF <3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz