19. bölüm yeniden Arkham

69 6 0
                                    

Aile evinde kalmaya başlayalı 1 hafta olmuştu. Jeremiah artık bize alışmıştı. Meyva alışverişi için dışarı çıktık. Ecco ve ben gidicektik sadece ama Jerome ve Jeremiah'ı evde bırakmak istemedik. 4 aranan suçlu meyve almaya çıkmıştı bu çok komikti. GCPD şuan Penguen'nin işleriyle uğraşıyordu. Biz daha rahat ve serbesttik.

Elimizde poşetlerle geri dönerken bir anda etrafımızı polis sardı. Meyveleri bıraktık ve ellerimizi kaldırdık. Jerome:

-"Jimboo seni çok özledim dostum" bizi kelepçeleyip özel güvenlikli araçlara bindirdiler. Arkham benim için güvenli miydi? Emin değilim. Önemli olan ben değildim, önemli olan benim tatlı katliamımdı yani bebeğimdi. Neyse ki oradakilerle iyi anlaşırdım bizi koruyabilirlerdi. Yol boyunca bunu düşünmüştüm. Jeremiah mahkeme duvarı gibiydi, yine(!). Ecco korkuyordu. İlk defa Arkham'a gelmişti. Ben düşünceliydim. Jerome neşeliydi. Ayaklarını sallıyor ve ıslık çalıyordu. Bu hallerine bayılıyordum. Çok tatlıydı.

Arkhamdan içeri girdik. Koğuşlarımızdan önce yemekhaneye gittik. Yine tüm arkadaşlarıma selam verdim ve bir doktor istedim. Doktorun adı Martha'ydı. Martha'ya durumu anlattım. Bana yardımcı oluyordu. Oldukça iyi ve merhametliydi. Yemekhaneye geri döndüğümde o da kimdi? Gözlerimi kısıp baktığımda parmaklıkları tutan Ed'i gördüm. Yanına gidip burada ne işi olduğunu sordum.

-"neden burdasın Ed?"

-"sence keyfimden mi burdayım? Hem bana Ed deme. Benim adım bilmececi"

-"bla bla bla hep aynı sözler bunlar. Yeter. Bana karşı biraz daha saygılı ol yoksa..."

-"yoksa ne maria? Beni sevgiline şikayet mi edersin?" Beni kızdırmak istediği belliydi ve başarılıydı da.

Edward'ın ağzından

-" yoksa ne maria? Beni sevgiline şikayet mi edersin?" Onu sinirlendiricek ve kavga çıkartıcaktım. Kavganın kaosuyla burdan rahatlıkla çıkardım. Bu plan kesinlikle başarılı olucaktı. Benim planlarım hep başarılü olur.

💫Maria'nın ağzından

-" sen kaşınıyorsun galiba. Hemen yardım edelim" bizi gören Jerome sekerek ve ıslık çalarak yanımıza geldi.

 Hemen yardım edelim" bizi gören Jerome sekerek ve ıslık çalarak yanımıza geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dalga geçtiği belliydi. Jerome:

-"kavga etmeyin çocuklaar....🤔 yada düşündümde edin" sonra kahkaha atmıştı. Ona sinirlenmiştim ve benim sinirlendiğimi görünce Ed'de gülmeye başlamıştı. İyice öfkelendim ve bir anda Ed'e kafa attım. Yere düşmüştü. O burnunu tutarken ben önüme gelen saçımı üfledim. Jerome'nin gülüşü iyice artmıştı ama artık sinirlenmiyordum. Ben masaya doğru ilerlerken Edward'ı doktorlar alıp götürdü. Umursamazca yemeğimi (!) Yemeğe başladım. Jerome yanıma oturup saçımı kulağımın arkasına attı. Sinirlendirdiği için onu görmemezlikten geldim. Jeremiah ve Ecco karşımızda oturuyorlardı. Jerome onlara bakıp başıyla beni işaret etti sonrada güldü.

Biraz geç attığım için özür dilerim. WUUSBDIDBDUD yavaş yavaş ölüyorum galiba. İnanılmaz sakar olan admininiz ayağını kırıyordu. Şuan alçıda dhudbdudhdh çok iyiyim şimdiden geçmiş olsun dilekleriniz için sağolun. Aaay çok güldüm nedense bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın kendinize iyi bakın💝💗 ve şunu unutmayın her zaman gülümseyin😉💗

DEVLERİN AŞKI {VALESKA'LAR}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin