56. bölüm "sonunda"

27 1 2
                                    

Bir süredir ölü taklidi yaptığım için Jerome'nin odasından çıkmıyordum. Kapı açıldı ve içeri elinde bir tabak yemekle üstü başı kan olmuş Jerome geldi.

-"iyi misin?! Bişeyin yok ya"

-"ben iyiyim ama bazıları hakkında aynı şeyi söyleyemem. Neyse boşver al bak sana yemek getirdim"

-"çok naziksin"

-"biliyorum" bu iğrenç yemeğe katlanmak gerçekten sabır istiyor. Tadı fare ve kulak pisliği gibiydi.

-"sen benimkini de ye"

-"neden?"

-"yok artık yeter bıktım ben. Gidelim artık. Hem Jay, Alice ve tabiki Jessica'yı çok özledim"

-"bana biraz vakit ver. Plan yapmalıyım" bir anda kapı çaldı. Ben hemen yatağın altına girdim. Çalışan:

-"görücün var bay Valeska"

-"kim?" Çalışan:

-"Ecco Stewen"

-"Ecco mu? Kim bilir ne isticek. Geliyorum" dışarı çıktı ve görüşme odasına gitti.

🧡Jerome'nin ağzından

Ecco panikle bana baktı ve hemen konuşmaya başladı. Off bu kızı nedense hiç sevemedim. Ecco:

-"haberlerde duydum!! Ablamı sen mi öldürdün?!😭"

-"anlatmama izin ve-" Ecco:

-"hani ne oldu o büyük aşkınız!! Ablama nasıl kıydın?! O seni çok severdi bilmez misin?! Sen her öldüğünde depresyonlar geçirdi. Intihara kalkıştı"

-"ECCO SUS VE BENİ DİNLE!" Ecco:

-"..."

-"onu öldürmedim. Ölmüş gibi gösterdim" Ecco:

-"niye?"

-"özlüyorum olamaz mı? Şunun şurasında 2 defa Arkham'a geldin. Ne anlarsın" Ecco:

-"tamam bunu öğrenmeye geldim yani çok korktum bir an. Ablami severim bilirsin. Görüşürüz"

-"hıhı" yeniden esmerimin yanına gittim. Onu bir süre izledim. Yüzünün her köşesini, vücudunda ki tüm kıvrımları ezberledim. Herkes onu öldürdüğümü düşündü. Ona nasıl kıyarım?

💫Maria'nın ağzından

Bir süredir Jerome boş boş bana bakıyordu.

-"ne?"

-"seni seviyorum"

-"bende ama neden bunu söyledin ki?"

-"hatırlatmak istedim"

-"pekii"

~sabah~

Jerome yine ortak salondaydı. Bir anda kapı açıldı. Daha saklanmaya fırsat bulmadan içeri Victor geldi. Victor:

-"selam güzelim, seni kurtarmaya geldim"

-"çok sağol ama Jerome-" Victor:

-"o kendi çağresini bakabilir. Ayrıca seni kurtaralım sonra da onu kurtarırız" bana sıkıca sarıldı.

-"ölmediğimi nerden öğrendin?" Victor:

-"hadi ama bu kadar kolay ölmezsin" kolumdan tutup dışarı çıkarttı. Arkham'dan çıktık. Victor'un evine doğru yol aldık.

-"teşekkür ederim Victor. Gerçek bir dostsun" Victor:

-"ne demek canım. Kim olsa aynısını yapardı"

-"hadi hemen Jerome'yi kurtarmak için plan yapalım" Victor:

-"şimdi mi? Önce düzgün bir yemek ye ve iyice uyu. Yarın bakarız" başımı sallayıp mutfağa geçtim. Dolabı açar açmaz sadece bozuk yemekler ve bir kutu pizza vardı.

-"ıyy bu ne be?" Victor:

-"ben bekar ve yoğun çalışan bir adamım. Ne bekliyodun? Çiçek falan mı?"

-"haklısın. Buraya bir kadının el atma zamanı gelmişte geçiyor" toz bezi, süpürge ve daha bir sürü temizlik ürününü kaptığım gibi temizliğe başladım. Ben temizlik yaparken Victor elinde pizza ile film izliyordu.

4 saat süren temizliğin ardından uyuya kaldışım.

Uyanınca direkt duşa girdim. Çıktığımda Victor odada silah temizliyordu.

-"öhöm öhöm" Victor:

-"aa pardon" tam çıkarken cam bir anda kırıldı ve içeri biri girdi.

DEVLERİN AŞKI {VALESKA'LAR}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin