28. bölüm Jay'in okulu

41 3 0
                                    

Eve geldiğimizde Jay yoktu. Buna hiç şaşırmamıştık. Jay saat 21.00 olmadan gelmezdi. Bizim endişelenme saatimiz 02.00dı. Nede olsa Jay genç bir çocuktu. Birkaç ay önce 13 yaşına girmişti. Biraz daha büyüdüğünde onu daha da özgür kılacaktık. Ben hala biraz da olsa sinirliydim. Mutfağa girip birşeyler hazırlamaya başladım. Jerome kapıya dayanmış beni izliyordu. Anlaşılan bir süredir buradaydı.

-"ne bakıyosun?"

-"o geceyi hatırlıyor musun? Sen uyuyamamıştın, kendine kahve yapmak için izin alıp mutfağa çıkmıştın, bende senin arkandan gelmiştim, benim cazibemden gözünü ayıramayıp kahveyi taşırmıştın"

-"ow evet hatırlamam mı? O gece ilk defa beraber uyumuştuk. Sabahta cezasını çekmiştim. Ama bir şey söyleyeyim mi? Yine olsa yine yaparım. Zerre pişmanlık yok" ikimizde gülmeye başlamıştık. Jerome bir anda ciddi bir yüz ifadesiyle bana döndü.

-" bir sonraki gün sana işkence eden adamın gözlerini oyup öldürdüm" bunu ilk defa söylüyordu.

-"nee? Cidden mi?" Ev bizim kahkahalarımızla dolmuştu. Biz gülüşürken içeri Jay geldi. Yorgun ve bitkin gözüküyordu. Hatta ayakta zor duruyordu.

-"sen iyi misin Jay?"

-"iyiyim, iyiyimde neler oldu bilseniz"

-" neler oldu çok merak ettim?" Üstündekiler tozluydu. (Yamuk ve kalın olanlar Jay, sadece kalın olanlar Jerome, normal olanlar Maria)

-" okul vardı ya"

-" ee"

-" artık yok" Jerome kahkalarla gülüyordu. Ben ciddiyetimi zor koruyordum.

-"ne demek yok?"

-" patladı. Puff yok oldu. Sağolsun kardeşlerinizi çok sevdim. Bruce'nin yüzünü görmeliydiniz. Çocuk ayda yılda bir okula geliyor onda da okul patlıyor" Bruce ve Jay okulun iki ayrı koluydu. Bruce genelde okula gitmezdi ama onun grubu her daim okulun iyilik timsali, sevgi pıtırcığıydı. Birde Jay'in grubu vardı. Jay okulun kaba dayısıydı. (Örnek: Jay ve grubu=😎🖤🤬😈☠🤡💣
Örnek: Bruce ve grubu= 😇🤧😊🤓)

(Medya: Jay) ben yaptığım için uygulamada o kadar düzgün olmadı ama siz anladınız dundifbfubf

DEVLERİN AŞKI {VALESKA'LAR}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin