Talán még akkor sem fogom fel rendesen, hogy mi folyik körülöttem, mikor elérjük az úti célunk és tanítványtestvéreimmel az oldalamon követem a shizununk valami nemesnek a kúriájába. Na, nem mintha amúgy nagyon érdekelne, hogy miről van szó, de még mindig le vagyok teljesen blokkolva és az agyam nem akarja elengedni azt az egy pillanatot ott a kocsiban.
Mégis mi a fene üthetett Shen Qingqiube, hogy elmosolyodott? Ráadásul olyan gyönyörű könnyed mosollyal, mintha természetes lenne neki, mintha nem tartana engem a világ legalávalóbb személyének, mintha számítanék neki. Majdnem olyan mosoly volt az, mint amivel az a másik shizun nézett a nyámnyila énemre.
Gondolataimból csak egy érdekes mondat tudott egy kicsit kirántani. Mintha azt hallottam volna, hogy az a disznónak is beillő nemes valami arcevő szellemről beszélt volna, aki csak szép nőket támad meg. A nyávogó hangon elmondott információ hallatán csak pislogok magam elé.
"Miért van olyan érzésem, hogy ez nem egyszerű szellem?" Teszem fel magamban a kérdést, de most még a kurva rendszertől sem kapok választ. Ami egy kicsit meg is lep, de annyira nem zavar, hogy békén hagy, hogy elkezdjek miatta hisztizni.
Meglepetésemre, még shizunon is látom, hogy legszívesebben itt se lenne és nem hallgatná a disznó nemes beszédét. Egyértelmű a testbeszédéből, hogy legszívesebben felállna a székéből és olyan gyorsan elhúzná innen a csíkot, hogy még a nyomát se találja meg senki. Mások talán észre se vennék, de én innen oldalról látom hogyan villannak meg azok a mély fekete szemek és hogyan rándul meg a szája sarka a legyezője mögött.
- Bízza ezt a problémát ránk. A tanoncaim seperc alatt elintézik. - Mondja végül shizun és áll fel, majd elhagyja a termet, mi pedig hátra maradunk. Természetesen a csapat ügyeletes talpnyalója Ming Fan azonnal elvállalja, hogy elvégzi a feladatot, így mi többiek dolog nélkül maradunk.
- A-Luo! A-Luo! - Még a hideg is kiráz, mikor meghallom a vinnyogó hangot magam mögött és a kezeim akaratlanul is ökölbe szorulnak, de az arcomra erőltetek egy kedvesnek szánt mosolyt, ahogy visszanézek rá.
- Igen? - Kérdezek ennyit, de a kérdést csak a fejemben fejezem be.
"Mi a halált akarsz már megint asszony?!" Morgom, de igyekszem nem kimutatni nemtetszésem.
- Kísérj el a vásárba. - Kapja el a karomat és rebegteti meg a pilláit, amit az eredeti világomban emlékszem, hogy édesnek találtam, de most legszívesebben egyesével húzogatnám ki a szempilláit.
- Ahogy szeretnéd shijie. - Biccentek egyet végül engedve az elkerülhetetlennek. Legalább lesz mit csinálnom és nem volt teljesen felesleges eljönni ide. Úgyhogy hagyom, hogy a lány a karomnál fogva elrángasson a vásárba. Számomra kicsit sem érdekes ez a hely, de ő úgy tűnik, hogy nagyon élvezi. Ezzel még nem is lenne baj, ha nem kezdene el beszélgetni velem és a beszélgetés nem venne kellemetlen fordulatot.
- De komolyan A-Luo, olyan szerencsés vagy Shizun még nekem se engedte meg soha, hogy beüljek a kocsijába. Mondd el milyen belül! - Könyörög a lány, ahogy elém siet összeteszi háta mögött a kezeit, előre hajol egy kicsit és oldalra biccentett fejjel sétál hátrafelé. Én csak megforgatom a szemem a kérdésre.
- Milyen lenne? Olyan, mint minden másik kocsi. - Sóhajtok fel.
【Küldetés! Ning Yingying elrablása】Sikolt a fejemben a kurva rendszer, nekem meg kitágulnak a szemeim.
- A-Luo? Minden rendben? Úgy nézel ki, mint aki... - Kezd bele, de nem tudja befejezni, mert hirtelen fekete köd veszi körbe, ami azonnal el is tűnik.
- Shijie! - Kiáltom el magam.
- A-Luo! Segíts! - Hallom meg a nő hangját és fordulok azonnal felé, a lány egy tetőn áll, a fekete füst pedig emberi alakot vesz fel és a nyakát szorítja.
- Engedd el! - Ugrok fel a tetőre és rántom elő a kardomat, de amint megpróbálok a füst alak felé vágni rá kell jönnöm, hogy nem a megbízható Xin Mom van a kezemben, hanem egy egyszerű kard, amit még irányítani se lehet.
"A rohadt életbe! Hogy az anyámba harcoljak így?" Morgom magamban, de azért megpróbálom a legtöbbet kihozni a helyzetemből. "Kurva rendszer!" Kiáltom a fejemben. "Mi a fenét csináljak?" Kérdezem, mire a kék téglalap megjelenik a fejem mellett és meghallom a hangot is.
【Küldetés! Ning Yingying elrablása. Kérjük ne akadályozza a történetszálat!】Kapom meg a választ.
- Az anyádat! - Ordítom hangosan, mind a kurva rendszernek, mind a füstalaknak, ahogy egy újabbat vágok a levegőbe, de a füstalak a lánnyal egyetemben eltűnik, mire én belevágom az öklöm a tetőcserépbe. - A kibaszott kurva életbe! Asszony, mindig csak a baj van veled! - Szorítom össze a szemem.
【Szabályszegés: Káromkodás fennhangon. -6 pont. A pontlevonás után fenn madadt pontok: 122 pont.】Kapom meg a felvilágosítást a kurva rendszertől.
- Inkább azt mondd meg most mit csináljak! - Túrok a hajamba, majd hatalmasat nyögök. - Muszáj lesz azt, igaz? - Kérdezem, de nem is várok semmi választ, ahogy feltápászkodom a tetőcserepekről, majd elkezdek visszarohanni a disznó nemes házába, hogy megkeressem shizunt. Jó pár tanonctestvérembe belefutok az úton, de így legalább hamar meg tudom találni a szobát, ahol a shizunom pihen.
Minden teketóriázás nélkül szinte betöröm az ajtót és mint valami jó kiskutya azonnal a földre rogyok. Meg se lepődöm, hogy Ming Fan a shizunommal van, azt a gyereket szinte lehetetlen levakarni shizunról, rosszabb, mint a sár, ami a hajadba ragad.
- Shizun! Shizun! A szellem elrabolta Ning-shijiet! - Mondom és szorítom össze a szemeimet felkészülve a legrosszabbra. Ha valami hasonló a saját világomban történt volna, akkor most biztosan egy rendes verést, vagy egy hatalmas sárga földig alázást kapnék. Azonban shizun meg se szólal és csak Ming Fan kezd el ordítani velem.
- Elég! Nincs erre időnk! Most az a legfontosabb, hogy megtaláljuk a shijieteket! Ming Fan, szólj a többieknek! Átkutatjuk az egész várost. - Adja ki shizun a parancsot, én pedig pislogni kezdek a padlóra.
"Most komolyan jól hallottam?" Kérdezem magamtól. Hallom ahogy Ming Fan kisiet a szobából, ahogy azt is, amint shizun elmegy mellettem.
- Ez az egész az én hibám. Kérlek shizun büntesd meg a tanítványod. - Préselem ki magamból a szavakat, abban a pillanatban, mikor észreveszem a kék téglalapot a szemem sarkában.
【100% egyezés a karakterrel. Lelkiismeret furdalásos tanítvány könyörgése. +10 pont. Jelenlegi pontok száma: 132 pont.】Hallom meg a kurva rendszer hangját, mire elfintorodok.
"Pofa be!" Morgom magamban, de mielőtt el tudnék kezdeni veszekedni a kurva rendszerrel shizun megszólal.
- Erre most nincs időnk! Ha nem cselekszünk gyorsan veszélybe kerül. Mutasd meg hol láttad utoljára! - Adja ki a parancsot, én pedig azonnal talpra ugrom és elindulok az ajtó felé.
- Igenis, shizun. - Vágom rá.
"Ajánlom, hogy életben maradj asszony, mert ezért én akarlak megnyúzni!"
YOU ARE READING
Önpusztító Rendszer
Fanfiction"【A rendszer sikeresen aktiválódott. Rögzítettük a karaktered, a szereped: az Égig Érő Hegység klánjának, Tiszta Nyugalom Csúcsának tanítványa, Lou Binghe. Főszereplő. Pontok: 100】 - Mi? - Pislogok a lebegő valamire, amin az előbb elhangzottak leírv...