Sorup durduğunuz İşTol adlı shipim buradan gelmekte.. 😅İyi okumalar.
*****************
Aybike'den...
Son teneffüsün zili çaldığında sabahtandır yaz yaz bitiremediğimiz notları yazdığım defteri hızlıca kapatıp rahatça arkama yaslandım.
-"Geçen sene her hafta sonu sinemaya giderdik.Bu sene yaşlandık mı ne oldu anlamadım,evden çıkamıyoruz."diyen Oğulcan'a döndük Asiye ile beraber.
-"Evet ya haklı aslında,bu akşam gitsek güzel olur."dedim hızlıca.
-"Sen ne dersin Asiye?Bence plan on numara."diyen Ömer'i kafasını sallayıp tebessüm ederek onayladı Asiye.
Mutluluk içerisinde önüme dönerken Berk salağının bize daha doğrusu bana baktığını fark ettim.Benim fark ettiğimi görünce rahatsızca yerinde kıpırdanıp yanında oturan Doruk'a döndü.
Gözlerimi devirip önüme döndüğümde teneffüs çoktan bitmişti.
.......
Okuldan döndükten sonra hazırlanmaya başlamıştım ama galiba biraz abartmıştım.Çünkü hava kararmış,akşam olmuş ve Oğulcan son yarım saattir anons veriyordu.
-"Aybike hadi geç kalacağız bitir hadi şu hazırlanmanı!"diye bağrına basılan iguana gibi bağıran Oğulcan'ı daha fazla sinirlendirmemek adına çantamı ve ceketimi alıp dışarı çıktım.
-"Ay geldim işte keyfimden bekletiyorum sanki Oğulcan!"derken bir yandan da ayakkabılarımı giyiniyordum.
Gideceğimiz sinema salonu yürüme mesafesindeydi.Ömer ve Asiye de bahçeye geldiğinde ilerlemeye başladık.Bir yandan da havadan sudan,okuldan bahsediyorduk.
-"Bize 4 bilet,bütün koltuklar yan yana olacak."dedi Oğulcan kapıdaki görevliye.
-"4 bilet var ancak 3 tanesi orta sırada yan yana diğeri en arkada."dedi.
-"Bu ne film sevdası arkadaş.Akşamın bu saatinde bütün koltukları doldurmuş millet."diye söylenen Oğulcan'a bezmiş bir edayla bakarken ben konuştum.
"Tamam sorun değil.Ben orta sıraya oturduğumda gözlerim ağrıyor zaten.Alalım biz o biletleri,en arkaya ben geçerim."dedim.
Biletleri aldıktan sonra gişeden patlamış mısır ve içeceklerimizi alıp içeri girdik.
"Filmin başlamasına saniyeler var hala bileti alanların hiçbiri gelmemiş.Koskacaman salonda dört kişiyiz."dedi Ömer.
"Ben gidiyorum arkaya."deyip ilerledim.
Onlarda oturduğunda ışıklar kapanmış ve film başlamıştı.Birkaç dakika sonra ben filme dalmışken yanıma biri oturdu.
Kim olduğuna bakmadan bir yandan mısırımı yiyordum ki elimden mısır paketim alınana kadar.Şaşkınlıkla yan tarafıma döndüğümde şaşkınlığım iki kat artmıştı.
"Berk senin ne işin var burada gerizekalı?!"diye sinirle fısıldadım.
Bana cevap vermeden elimden aldığı mısırı keyfini çıkararak yemeye başlamıştı.
"Ne var yani,ben sinemaya gelemez miyim?"dedi fısıltıyla.
"Kalk git yanımdan Berk hem koltuk senin değil bile."dedim kollarımı birbirine dolayarak.
"Yanılıyorsun bebeğim.Sizinkiler hariç bu gece bütün koltuklar benim.O yüzden istediğim yere otururum."dedi cebinden çıkardığı tomarla bileti göstererek.