'bütün ihtimallerde en özel olan..'

2.1K 130 131
                                    

Kimler sevinir,kimler linçler bilmem ama bu bölümden sonra 🅰🅱🅾💥💖bir bölüm gelecek.Üç bölüm üst üste attım bu iyiliğimi de unutmayın hehehhe;)İyi okumalar..

Aybike'den...

Berk neden Sude denen kızla kol kola okula girmişti?İçimdeki tuhaf dürtü bütün bedenimi ele geçirircek şu an sadece bunu görmezden geliyor gibi yapmak ve birilerine bağırıp çağırmak istiyordum.

"Günaydın Aybüke."

"Benim adım Aybike!Bir sonraki tekrarlayışında işler hiç yolunda gitmeyebilir.Ayağını denk al!"dedim Berk ile koridorda kol kola geçen Sude'ye bağırarak.

Birkaç saniyeliğine korkup afallasa da sonrasında yüzündeki sinsi zafer gülümsemesi ile kolunu bırakıp ilerleyen Berk'in arkasından gitti.

Sınıfın kapısının önünde durduklarında Sude ayaklarının ucunda yükselip Berk'in yanağını öptü.Berk tam gidecekken onu kolundan geri çevirdi ve kendi yanağını uzattı.Sude'nin sarı dümdüz saç tutamlarını parmaklarıyla kulağının arkasına ittirip yanağına küçük bir öpücük kondurdu.

Hıçkırığım boğazımda düğümlenirken ne konuştukları,bu konuma nasıl geldikleri son düşündüğüm şeydi.

Elim anında dudaklarıma değdi.Beni öptüğü dudaklarla şimdi yeni sevgilisini öpmüştü.Güneşte parlayan siyah buklelerimi bana çaktırmadan koklayıp,sevdiği parmaklarıyla o kızın saçlarına dokunmuştu.Fırtınada Cango'yu bulduğumda bizi içine sokarcasına sımsıkı sardığı kollarıyla o kızı tutmuştu...

Koridorun ortasında saniyeler,dakikalar birbirine karışıyor,etrafımdan insanlar gelip geçiyordu ama ben öylece az önce durdukları yere bakıyordum.

"Hadi sisterım ne bekliyorsun koridorun ortasında?"deyip arkadan omzuma dokunan Oğulcan'a bir şey söylemeden sınıfa ilerledim.

Çatık kaşları ve gergin haliyle bacağını sallayan Berk dikkatimi dağıttığından kimya sınavına odaklanamıyordum.Tabii başka sepebleri de olabilirdi ama...

Kafamı kaldırıp saate baktığımda sınavın bitmesine 15 dakika vardı ve ben 20 sorudan 3 tanesini çözmüştüm.Aklıma koridorda gördüklerim geldikçe,gözüm kararıyor ve midem bulanıyordu.Nefesim kesilmeye başladığında sessizce hocaya seslendim.

"Hocam ben çıkabilir miyim?"dedim tek nefeste.

"Daha sınavın bitmemiş ama.."derken nefesim kesilmeye başladığı için elimi boğazıma götürdüm.

"Tamam,sen çık biraz hava al.Yarın ben sınavını yeniden yaparım senin."dediğinde minnettar bir gülüş atıp koşa koşa sınıftan çıkıp lavaboya girdim.

Derin nefesler alıp yüzüme birkaç kere su çarptıktan sonra kafamı kaldırdığımda aynadan gördüğüm yüzle geriye döndüm.

"Ne bakıyorsun?!"dedim.

"Ne oldu sana Aybikeciğim.Biraz moralin bozuk sanki."deyip dalga geçercesine bir kahkaha atan Sude'ye iğrenircesine baktım.

"Evet moralim bozuk çünkü sınavım iyi geçmedi ama bu seni zerre ilgilendirmez.O yüzden çık git."deyip önüme dönecekken kolumdan sertçe çekmesiyle yeniden ona döndüm.

"Hazmedemiyorsun değil mi?Berk'in beni seçmesini hazmedemiyorsun.."dediğinde bir kahkaha attım.

"İlk olarak Berk seni falan seçmedi çünkü ortada bir seçim yok,ikinci olarak da..bu konu benim umrumda bile değil.Ruh hastası gibi ortalıkta "Berk Berk" diye viyaklayan sensin."dedim samimiyetsiz gülüşümü atarken.

SYSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin