S2B9:'bin beyaz orkide 💖'

1K 86 31
                                    

Başı melankolik sonu hayvvvvan gibi romantik bir bölüm oldu.Korkmayın pamuk şeker,ayıcık ve saksı yok :))

Barışma mı var yazar hanım?

Okuyun ve oylayın o zaman ballarım;)İyi okumalar ballar 🌼

Bölüm Şarkısı:Can Ozan-Öyle kolay aşık olmam

1 AY SONRA...

Yazar'dan...

Donne-moi, donne-moi
Encore un peu de tes mots
De ton cul, de tes bras
Encore un peu de toi
T'en vas pas, t'en vas pas

Biri mızıkayı büyük bir ustalıkla çalarken diğeri sakin ama özgüvenli bir tavırda şarkıyı söylüyor,önlerinden geçen insanlar da birkaç dolar bırakıp yollarına devam ediyorlardı.Dinlemeden..hissetmeden.

Oysa Aybike oturduğu balkonundan çenesini korkuluklara yaslamış bir halde sabahın erken saatlerinden beri gözleri kapalı bir şekilde,huzur veren bu şarkıları dinliyor,fısıltıyla da olsa onlara eşlik ediyordu.

Sonbahar Paris'i yağmurlu ama ılık bir havaya sokmuşken,genç kadın üzerinde ince beyaz bir hırkayla,önünde akşamdan kalma kahve bardaklarıyla oturuyor,kafasını boşaltmaya çalışıyordu.

Sokak sanatçıları ufak bir alkış eşliğinde toparlanıp gittiklerinde kafasındaki sesleri duymamak için müzik sesi duymak istedi.Playlistinden bir şarkı açıp sesi fulleyerek kulaklıklarını taktı.

Bugün müziğin sesi değil sözler daha anlamlıydı,çünkü bugün üzgündü.

Elini dün geceden yarım bıraktığı kitaba attı..bilmeden de olsa kısık sesle okudu satırları.

"Şurama batan"diyor şair,

 Şurama batan Özlem demeselerdi,

Bıçak derdim.."

Buruk bir tebessüm etti Aybike.Yapamadı,geçemedi bir sonraki sayfaya.Ufacık bir damla yaş kağıda düştü.Ne çok ağlıyordu bu sıralar.Oysa güldüğünde çıkan gamzeleri bahar getirirdi,huzur getirirdi,siyahı renklendirir,hayat verirdi.

O böylesine etrafına huzur saçarken huzur bulamaması trajikomikti.Hiçbir zaman öyle çok şanslı bir insan olmamıştı.Bardağın kırık tarafı,ailenin baskıcısı,hikayenin yan rolü,aşkın yarım kalanı,hayatın acı tarafı..ona denk gelirdi.Yine de çok isterdi.İstediğinin istediği gibi olmasını çok isterdi.

Düşünceleri melankolik bir hal almaya başladığında ela gözlerini göğe dikti.Aynı anda onunla beraber umut aramak için kaç kişi hangi umutlarla gökyüzüne bakmıştı kim bilir?Daha büyük acıları olanlar var mıydı?Vardır elbet.

Acılar yarıştılır mı ki?Varsın yarıştılırsın.Kimse ondan daha berbat hissedemezdi şu an.Bencil miydi?Kim adaletliydi ki?Bir yandan depremler yaratacak kadar bağırıp çağırıp çığlık çığlığa ağlamak istiyordu,bir yandan da parmağının ucunu bile hareket ettiremeyecek kadar yorgundu.

Dengesi bozulmuştu.Bu aşk onun dengesini bozmuştu.Planlıydı,böylesine gelecek kaygısı içerisindeyken kimsenin bunu bozmasına izin vermek istememişti ama duygularına engel olamamıştı.5 sene önce yaptığı hatalar bugün onu öylesine berbat hissediyordu.

Hata mıydı?Evet hataydı.

Berk Özkaya'ya aşık olmak hayatının hatasıydı.

Sahi...Ona neden aşık olmuştu?İlk başta dikkatini çekmişti Berk. Konuşmalarıyla, hareketleriyle kendisine benzetmiş,kendisindeki eksik parçaları bulmak istemişti.

SYSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin