İlk defa benden +18 ,tıpkı benim gibi ruh hastası olan canım okurlarım..
Not:Beğenmediyseniz sakın söylemeyin gidin günlüğünüze fln yazın yoksa cilt bakımı yaparken Azer Bülbül açıp ağlarım da ağlarım.
Kemerler takılsın.Kaptan pilotunuz konuşuyor..
Uçuşa geçiyoruz🤤
Bölüm Şarkısı:I See Red
Yazar'dan...
"Yeni bir şans istiyorum sadece."dedi genç adam."Beni affedebilir misin?Ömrünün sonuna kadar sana hayran ve deli gibi aşık olan bu kızıl şeytanı bin beyaz orkide aşkına bin kere öpebilir misin sevgilim?"
Dakikalar sonra donakalmış halde olan Aybike,Berk'in omuzlarına dokunmasıyla kendisine gelebilmişti.Önce hafifçe gülümsemiş sonra ufacık bir kız edasıyla şımarıkça ağlamaya başlamıştı.
"Ya güzel laf ediyorum ağlıyorsun,kavga ediyoruz üzülüyorsun.Ben ne yapayım sen söyle?Dengemi bozuyorsun Aybike."
"Öyle orkideleri falan,seni de burada görünce..niye bu kadar romantiksin sen puşt?!"dedi Aybike burnunu çekip Berk'in göğsüne vurarak.
"Sonunda be sonunda!Dönüyoruz galiba eskilere.Affettin mi beni?"
"Affetmedim."
"Ne yapmam gerek affetmen için Aybike?"
Hınzırca gülümsedi genç kız.
1 saat 59 dakika sonra
.....
"Sizi yüz üstü bırakıp,senelerce ağlattığım;şahsınızı psikolojik olarak yorduğum,size tam anlamıyla her şeyi anlatmadığım için çok özür diliyorum.Ben şerefsiz bir it herif ve daha nicesiyim..Lütfen beni affedin Aybike hazretleri 998."
"Sizi yüz üstü bırakıp,senelerce ağlattığım;şahsınızı psikolojik olarak yorduğum,size tam anlamıyla her şeyi anlatmadığım için çok özür diliyorum.Ben şerefsiz bir it herif ve daha nicesiyim..Lütfen beni affedin Aybike hazretleri 999."
"Sizi yüz üstü bırakıp,senelerce ağlattığım;şahsınızı psikolojik olarak yorduğum,size tam anlamıyla her şeyi anlatmadığım için çok özür diliyorum.Ben şerefsiz bir it herif ve daha nicesiyim..Lütfen beni affedin Aybike hazretleri 1000.Oldu mu bitti mi?"dedi genç adam heyecanla.
"Bitti bitti korkma.Daha yenisi var ama.."
"Ne?!"
"Tamam tamam şaka yaptım korkma."dedi genç kız oturduğu koltukta dizinin dibinde eğilmiş Berk'in korku dolu suratına bakıp gülmemek için kendini zor tutarken.
Sinsice gülümseme sırası genç adamdaydı.Yavaşça ayağa kalkıp koltukta rahat rahat oturan genç kıza sırıttı.
"Gelelim benim isteğime."
"Pardon?"
"Hani beni bin defa öpecektin?"
"Rüyanda mı?"
"Ya Aybike hep duygularımla oynuyorsun ama.."dediğinde genç kız onun bu yapmacıklığına kıkırdamıştı.
"Senden alıştıysam demek.."dedi genç kadın.