Kiss sahnemizden sonra olaylar felfena oldu..Buraya kadar yayınladığım bütün bölümler twitter hesabımda mevcut.Bundan sonra yazacağım bölümler ise sadece buradan yayınlanacak.Yorum yapmayı,takip etmeyi ve oylamayı unutmayın 🧡
*****************
Aybike'den
Nefes nefese kalmış bir şekilde dudaklarımız ayrıldığında cam kırılma sesiyle olduğum yerde sıçradım.Oğulcan elinde getirdiği içecek bardaklarını bizi görünce şoktan yere düşürmüştü ve şaşkın bir ifadeyle tıpkı diğerleri gibi bize bakıyordu.Bir şey demeden masanın üzerine bıraktığım çantamı alarak önce bahçeden sonra okuldan çıktım.
"Aybike bir dakika bekler misin?"diye bağırdı peşimden.
"Ne oldu Oğulcan söyle?"
"O..o gördüğüm n-neydi tam olarak?"
"Anlık bir şeydi büyütmenize gerek yok."dedim peşimizden gelen Asiye,Doruk ve Ömer'e bakarak.
"Anlık bir şeydi öyle mi?Kızım o herif babamızı öldürüyordu az kalsın!"
"Harika da beni buzhaneye kapatmıştı ve az kalsın öldürüyordu.Bunun hakkında ona hiç hesap sordun mu ya da hala ona iltifat etmekten vazgeçtin mi Oğulcan?Ben Berk'ten nefret ediyorum ve bu sadece anlık bir şeydi.Peki sen?Sen o kıza aşıksın,sence ikimiz kıyaslanacak durumda mıyız?!"dedim hesap sorarcasına.
"Aybike bak..."
"Bence daha fazla batmamak için sus ağabey.Sus ki kalbin kırılmasın."diyip durağa doğru ilerlemeye başladım.Peşimden süt dökmüş kedi edasında gelmişlerdi.Elim elbisemin ufak cebine gittiğinde küçük bir şeye rastladım.Çilekli şeker..Berk'in mutlu olduğu her an yanında bulundurduğu çilekli şekerleri.Bir tanesini çaktırmadan cebime koymuştu.Çünkü biliyordu ki beni de mutlu ediyordu.Bugün hiç yememiştim ama dudaklarımda ve nefesimde aroması vardı.
Ah aptal kafam neden olabilir acaba?!
Berk'ten
Anlık bir şeydi...
Peşlerinden koşarak ilerlemiş ve tam yanlarına yaklaştığımda az önce dudaklarıma değen dudaklarından duymuştum bu sözlerini.Ben zannetmiştim ki...
Hadi ama!Sana aşık olduğunu bu öpücükten sonra bir ilişkiye başlayacağımızı falan mı zannediyordum yani?Aferin Berk!Dışarıya hissettirmesen nolur ki..sonuçta bugün yine kalbinin kırılmasına izin verdin.Avare avare eve doğru yürümeye başladım gecenin sessizliğinde yalnızlığıma yalnızlık katarak.
1 AY SONRA...
Aybike'den...
Son bir aydır okulda bir kere bile birbirimizin yüzüne bakmamış,hiç konuşmamıştık.Ama son bir aydır her gece ben görmeden penceremin pervazına birkaç tane çilekli şeker bırakıyordu.Aslına bakacak olursak istesem tam o geldiği an camı açabilirdim ama bu bana birileri tarafımdan önemsendiğimi hatırlatıyordu.
Eğer o gün okulda moralim bozuksa gece pencereme bıraktığı şekerlerin sayısı artardı.Çünkü bu tuhaf iletişimimizde fazla çilekli şeker fazla mutluluk demekti.
Sabah okula gittiğimde ilk teneffüste lavobaya girdim.Kabinde üzerimi düzeltiyorken birkaç kişinin hızlı adımlarla lavaboya girdiğini duydum.
"Kim o çocuk?Söyle artık yoksa meraktan çatlayacağım Sude."
"Tamam tamam söylüyorum ama biraz gizemli olsun.12/B'den.."