'laktozsuz yoğurt'

1.9K 143 168
                                    

Berk'in haylazlıklarıyla dolu eğlenceli bir bölüm oldu.Bol bol yorum yapmayı unutmayın.İyi okumalar...😏🍭

Aybike'den...

"Bize bir açık bir de demli iki çay Kadir abi."deyip Ali ile beraber masaya ilerledim.

"Sakın kafanı kaldırma,senin portakallı lolipop yukarıdan bize bakıyor."dediğinde refleksle saniyeliğine kafamı yukarı kaldırdım.Berk'in sinirden alev saçan gözleriyle karşı karşıya geldiğimde hemen Ali'ye döndüm.

"İyi ki bakma dedim Aybike."diyen Ali'ye gözlerimi kısarak bakıp arkama yaslandım.

Kadir abi çaylarımızı getirdiğinde sessizlik çökmüştü.

"Bir dakika ya..nereden benim portakallı lolipop oluyor?"dedim.

"İyi peki senin değil başkasının portakallı lolipopu olsun."deyip bıyık altından gülümsedi.

"Niye başkasının oluyor?!"

"E sen de bir karar ver salak!"

İkimizde aniden yükseldiğimizde etraftakilerin bakışlarıyla karşı karşıya kalınca toparlandık.

"Onu bunu boş ver de,babamlar memlekete gidecek.Marketi bir haftalığına bana emanet etti.Tek başıma ne halt ederim bilmiyorum."deyip çayının son yudumunu aldı.

"Ben gelirim canım ne olacak."dediğimde gülümsemişti.

"İyi bari bu okul çıkışında gel başla Aybike Hanım.1 haftalığına 700 lira.Kabul mü?"deyip güldüğünde ben de kafamı sallayıp kıkırdayarak onayladım.

Ders zili çaldığında birbirimize hoşçakal diyerek ayrıldık.Sınıfa girdiğimde Berk,Doruk ile hararetli bir şekilde konuşuyordu.Filiz hoca içeri girdiğinde hepimiz ayağa kalktık.

"Oturun çocuklar.Size bir duyuru yapacağım."dediğinde hepimiz sessizce oturduk.

"Erasmus projesi için Fransa'dan bazı arkadaşlarınız buraya gelip,çekilen kuralar sonucunda projeye katılmak isteyenlerin evlerinde 1 hafta konaklayacaklar.Ayrıca projeye katılan arkadaşlarınızla beraber ortak çalışmalarınız ve turlarınız olacak.Sene sonunda da siz Fransa'ya gideceksiniz."dediğinde sınıfı fısıltılar doldurmuştu.

"Şimdi,bu projeye katılmak isteyenler el kaldırabilir mi?Çünkü birkaç gün sonra Fransa'dan gelecekler. "dediğinde birkaç kişi ve Berk sinsi bir gülüşle bana bakarak elini kaldırmıştı.

Altta kalamazdım anlık bir cesaretle elimi kaldırdım.

"Kızım ne yapıyorsun, elin Fransız'ını kümeste mi yatıracaksın?"diye fısıldayan Oğulcan'ı umursamadım.

Berk'ten

Okul çıkışı Aybike,Oğulcanlar'dan ayrı bir yere doğru ilerleyip otobüse binmemişti bu yüzden nereye gittiğini merak etmiştim.Gizli ve uzaktan onu takip ettiğimde alışveriş merkezinin caddesindeki işlek sokakta bir markete girmişti.

Çıkmasını dakikalarca bekledim ama ne giden vardı ne gelen.Biraz daha yaklaştığımda elinde birkaç tane kutuyla ve üzerindeki siyah tişörtüyle etrafı toparladığını gördüm.Etrafı sarmaşıkla çevrili sokak lambasının ardından onu izlerken enseme inen el ile geriye döndüm.

"Ne dikizliyorsun marketimi portakallı lolipop?"deyip enseme tokat atan Ali'ye döndüm.

"Ben..şey Aybike'yi gördüm,merak ettim."dedim gergince.

SYSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin