FİNAL:"yeni başlangıçlar"

593 42 74
                                    

Beni zorlayan asıl şey bölümü yazmak değil ,başlık kısmına final yazmaktı 🤍

Bölümden sonra en alt kısımda olacağım size uzun bir yazı bıraktım şimdi kafanızı yormak istemiyorum.Satır arası yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen hepsini okuyorum :)Ayrıca alıntı sözün tüm kitabın karakterlerine ve hikaye akışına en uygun söz olduğunu düşünüyorum:)

Bu bölümü yayınlarken recmel kategorisinde birinci olmamız da çok gurur verici,hepinize minnettarım.

Bakmak isterseniz diye bırakıyorum ayrıca dış bağlantılara da link ekledim,pinterestte hikayeye ait bir foto galerim var: 

https://tr.pinterest.com/skylish11/sysayber/

(Özel bölümler elbette gelmeye devam edecek  kütüphanelerinizden beni eksik etmezseniz sevinirim.)

Ve bu sefer son kez;

iyi okumalar ballarım,her yeri..her yeri yorumlarla doldurun lütfen :)

Final Şarkıları: 

Son Feci Bisiklet-Viva La Vida

Arctic Monkeys-I wanna be yours

The Neighbourhood-Stargazing


"Bir çiçeği büyüten sevgi,bir insanı değiştiremez mi sanıyorsun?"

                                                                -Küçük Prens

3 yıl sonra...

Mutfak tezgahının üzerinde akşam yemeğinden kalma bulaşıkları da bulaşık makinesine yerleştirdikten sonra yavaş adımlarla kimseyi uyandırmamaya dikkat ederek bahçeye çıktı Berk.

Cebinden sigara paketini çıkarıp masaya bıraktı, kalan biralardan sonuncusunu açtı  yavaşça.Gitmeden önce kontrol etmek için yeniden içeri adımladı.Sürgülü cam kapıyı açıp salona girdi.Saat gece yarısına gelirken etraf bahçeden gelen loş ışıklarla aydınlanıyordu.Büyük salondaki kanepelerden birinde Ali ve Emre uyuyorken bir diğerindeyse..

Güzeller güzeli karısı Aybike ve güzeller güzeli minik kızı Yıldız Victoria uyuyordu.

Henüz 1 yaşında olan kızı annesinin göğsünde,parmağı ağzında uyuyakalmıştı.Küçücük olmasına rağmen gerek karakteriksel gerek fiziksel özellikleri adını aldığı Victoria'ya benziyordu ve benzemeye de devam edeceğe benziyordu.Kızının yüzüne düşen sarı saçlarını yüzünden çektikten sonra ikisinin de alnına birer öpücük kondurup üzerlerini örttü genç adam.

Berjerde,ayakları orta sehpaya uzanmış şekilde uyuyakalan ablası Beren'in de üzerine bir örtü örttü.

Sonrasındaysa Ali ve Emre'nin yanına gidip Emre'yi uyandırmamaya dikkat ederek dakikalarca öpüp sevdikten sonra Ali'nin kafasının altındaki yastığı düzeltti ve yine yavaş adımlarla bahçeye çıktı.Masanın üzerine bıraktığı sigarasını ve birasını da aldıktan sonra bahçe kapısından dışarı çıktı.

Yaklaşık on dakikalık yürüme mesafesinde olan sahile geldikten sonra bir banka oturdu.İzmir güzel şehirdi,buraya taşınalı sadece 3 yıl olmasına rağmen onlara huzur vermiş bir nebze de olsa yaralarını sarmıştı.Sigarasını yaktıktan sonra derince soludu içine.Bugün içini,başka hiçbir boşluğa yer kalmayacak şekilde sigara dumanıyla doldurmak istiyordu.Hem sessizlik hem gece ışıkları huzur verirken öylece oturdu.

SYSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin