Berk ve Aybike'ye kaç bölümdür bir dakikadan fazla sahne yazmadım ya?Özlemişim valla.Başı full AyBerli sonu her zamanki gibi hint dizisi efektli şoklu bir bölüm oldu.Iyi okumalar ballarım 🐣
Berk'ten...
"Kafamın çalışması için kahveye ya da herhangi bir etkene ihtiyacım yok senin aksine.Şimdi konumuza dönelim."dedi elimden aldığı kahveyi kenara bırakarak.Birlikte içmeyeceksek benim de içmemin bir önemi yoktu,ben de kenara bıraktım.
"Evet seni dinliyorum."
"Ne yani bütün planı ben yapacağım ve sen üstüne mi konacaksın?"
"Aynen öyle tatlım.Az önce zekanı öven sendin.Anlat sen ben dinliyorum."dediğimde kıpkırmızı olan suratı ve beni öldürecekmiş gibi attığı bakışları yayıldığım bankta toparlanmama sebep olmuştu.
"Peki şey..ben de yardım edeyim."dedim korka korka.
"Güzel."deyip saçlarını geriye atarak omuzlarını dikleştirdi.
"Pskiloloji biliminde yok mu şöyle bir zihin okuma,bir okusan?"
"Falcı mıyım,üfürükçü müyüm ben Berk?Psikoloğum,saçmalamaya başladın.Hepsi zaten benim yüzümden oldu."
"Suçu tek başına üstlenme,benim de yüzümden oldu."
"Hayır.Sen hayatımızdan çıkalı çok oluyor Berk.O yüzden emin ol bizi üzecek veya zarar verecek etkiye artık sahip değilsin."
Cam kırıklarını bana batırıyordu.
"Böyle bir etkim yoksa neden en yakın arkadaşına,hatta bir nevi ağabeyine benim için yalan söyledin?"dedim sinsilikle.
"Çünkü..."durdu.Derin bir nefes aldı ve elini alnına vurdu.
"Çünkü Ali sana yumruk atsa anında pestilin çıkardı,sonra bir ölü bir de katille uğraşamazdım."dedi gözlerini kaçırarak.
"Merak etme ya kendini ultra yakışıklı,megastar Tarkan zanneden,kaslı,polis arkadaşın Harun ne yapar eder Ali'yi sokmazdı hapishaneye.Sonra benim dağılan baby faceimi,hassas ve narin vücüdumu bir çuvala sokup arabanın bagajına koyardınız.Pikniğe giderken de geçen yaz tatilinden kalma sönük ve patlamış topa yapılan muamele edasıyla çuvalı denize atardınız.Sonra balıklar beni ye-.."
"Of Berk iki dakikada malum senaristten bile felaket bir senaryo yazdın yine.Sus biraz,düşünüyorum."dedi yüzünü ekşitip sesini yükselterek.
"Neyi,beni nasıl öldürmeyi mi?"dedim ciddileşip endişelenerek.
"Evet!"dedi bir katil edasıyla.
"Sonrasında sen iyileştireceksen neden olmasın?"deyip yandan bir sırıtış atarak arkama yaslandım.
"Senin psikolojik sorunların yok he..gelmene de gerek yok.Ben senin teşhisini koydum."dedi fısıltıyla.
"Neymiş?"dedim inanarak.
"Doğuştan ruh hastalığı ama yüzyıllar öncesinden kalma bir vampir klanına ait olan."dediğinde gözlerimi kısıp küsercesine arkama yaslandım.
"Hepsi ruh hastasıysa beni niye dışarı atmışlar?"
"Sanırım lanetlenen bir kraliçe olduğum için bana musallat etmek istemişler.Allah da böyle sınıyor işte n'apalım.."dediğinde gülmemek için kendimi zor tuttum.Birkaç dakika öylece geçerken bir anda ayağa fırlayıp bağırdı.