S2B1:'süre başladı'

1.4K 116 314
                                    

Uzuuun bir aradan sonra hepinize selam.Çok özledim yazmayı ve muhteşem yorumlarınızı okumayı.İşler tamamen sarpa sarmış durumda ve neresinden tutsak elimizde kalacak gibi.Kendinize iyi bakın.Yorumlarda görüşürüzz 🌼❣️

"Daddy..I'm alone.
Because this house don't feel like home."

Yazar'dan...

"Kahvaltı hazır!Hadi herkes masaya."

Dün gece olanları unutmak için kendisini başka işlere odaklamaya çalışıyordu ama yine de birkaç saniye sonra her şey gözünün önüne geliyordu.

Dikkatini dağıtan şey bacaklarına dolanan Cango'ydu.

"Sanırım..bu işten en çok ikimiz huzursuz olacağız Cango."diye buruk bir tebessümle tüylerini okşayıp mama kabını önüne koydu.

"Gereksiz hayat enerjin sinirlerimi bozuyor.."diyen Ali gözleri yarı açık yarı kapalı şekilde lavaboya ilerlemişti.Peşi sıra odadan çıkan Vic ise Ali'ye görünmeden hızlı ve endişeli bir şekilde Aybike'nin koluna yapıştı.

"Ali görürse trip atacak.Çıkmadı mı hala?'dedi Aybike'nin parmağındaki tektaşı göstererek.

Dün Asiye'nin düğününden önce kızlarla beraber kuafördeyken Ali'nin,Vic'e aldığı tektaşı eğlencesine parmağına takmıştı ama yüzük küçük geldığı için parmağini kangren edercesine sıkmış,bunun sonucunda dünden beri parmağında kalakalmıştı.

"Ne yaptıysam çıkmadı,yüzüğü hırsızlık olayına karşı bir falcıda senin üzerine mi büyületti acaba manyak?"dedi.

Vic ise bunu anlamamış olacak ki boş boş suratına baktı.

"Ali amcaa!"

"Aslanım benim günaydın."diyerek Emre'yi kucağına alan Ali ile konuşmaları bölünmüştü.Hep beraber kahvaltı masasına oturduklarında Emre heyecanla lafa atıldı.

"Parka gidelim mi?"

"Gideriz amcacığım ama annenden izin alman lazım.."dediğinde Emre agzındaki salatalığı yutup Aybike'ye döndü.

"Bugün parka gidebilir miyim anne?"

"Gidebilirsin anneciğim ama önce dişlerini fırçalaman lazım.."dediğinde masadan heyecanla kalkıp banyoya ilerledi.

**************
"Ben balon da istiyorum ama kırmızı.."diyen Emre'ye gülerek baktı Ali.

"Erkek adamsın oğlum sen.Ben sana mavi balon alayım."

"Ama annem renklerin cinsiyeti yok dedi."diyen çocuğa döndü Ali.

"Annen demişse üzerine ben söz söylemem o zaman ben sana istediğin balonu alayım.Hadi sen de şu banka otur."deyip çocuğu kucaklayıp banka oturtmuştu.

"Hemen geliyorum sakın kalkma Emre."diyerek baloncuya ilerledi.

***************
Sessiz bir yolculuk süren Berk kırmızı ışık yanınca sıkıntıyla oflayıp telefonunu aldı.O anda çalan telefonuna baktı.

~Gizem arıyor~

"Gizem kim ya?"deyip telefonu açtı.

"Efendim?"

"Şey..merhaba Gizem ben."

"Yani?"

"Yani şey ben şey asistan yani yeni asistanınızım.Numaramı kaydetmiş olmalılar kaydetmemişler mi?"

SYSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin