Biraz geçiş bölümü gibi oldu ama bir sonraki bölüm dolu dolu olacak!!Oylamayı,bol bol yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayınız lütfen :)
Bundan sonraki her bölüm için de spoiler veren emojiler koyacağım siz de yorumlarınızla mutlaka tahmin edinn <3
Sonraki Bölüm:🚌⛺💘🏆🧭
Aybike'den
Sude denen kız bağırıp çağırırken ben öylece hala Berk'in gittiği yola bakıyordum.Ne zaman aramız düzelir gibi olsa yine bir sorun çıkardı.Oysaki şaşırtıcı bir şekilde Berk bugün haklıydı...
Babamdan özür dilemişti,benim gönlümü almaya çalışıyordu,incelikler yapıyordu ama yaptığım bir dengesizlik yüzünden her şey domino taşları gibi yıkılmıştı.
"Sen beni gerizekalı mı zannettin aptal?!"diye bağırıp çağıran Sude'nin sesi boğuk bir şekilde kulağıma ulaşıyordu.Omuzlarıma vurup beni geri ittirince Asiye,Süsen ve Talya kızın üzerine yürüdüler.
Onlar aralarında bağırıp çağırırken Ömer ve Doruk yanıma gelip beni sınıfa doğru ilerletmeye başladılar.Transa girmiş şekilde kolumu bile kıpırdatamazken Sude'nin tek bir cümlesiyle hışımla Ömer ve Doruk'u ittirip kızı masaya yapıştırdım.
"Senin gibi bir varoşu Berk ne yapsın?"demişti alaylı bir ifadeyle.
"Bırak beni!"diye debelenirken kimse sinirimi onlardan çıkartırım diye karışmıyordu.
Kızın kulağına eğildim.
"Eğer bir daha Berk'in adını ağzına alıp bana hakaret edersen olacaklardan ben sorumlu değilim TATLIM!"diyip sertçe bıraktım.Dizlerinin üzerine yere düşen Sude'nin yanından hızla geçip sınıfa girdim.
Sınıfta yoktu,bahçeye gittim ama orada da yoktu.Bütün okulu alt üst etmişken okulun küçücük eşya deposunun aralı kapısından gördüm onu.Yerde oturmuş elindeki küçük topu duvara atıyordu.
Bir anda basık ve daracık depoya girip kapıyı kapattım.
"Ders başlayacak Aybike.Çıkar mısın dışarı?"demesini umursamadan kararlı ve hırslı bir şekilde kapının üzerindeki anahtarı çevirdim ve kapının altından dışarı fırlattım.
"Ne yapıyorsun sen ya?Kapıyı kitleyip anahtarı niye dışarı atıyorsun deli misin sen?!"diye şaşkın bir şekilde ayağa fırlayan Berk'e birkaç adım attım.
"Evet deliyim ben.Yeni mi fark ettin tatlım?!"diyip gözlerimi kocaman açarak bağırdım.
Berk sabır çekerek kapıya vurmaya ve yardım istemeye başladı.
"Boşuna bağırma herkes derse girdi.Bu kat az önce temizlendiği için temizlik görevlileri de gelmez."diyip sakince ve halimden gayet memnunca sırtımı duvara yaslayarak yere oturdum.
"Allah kahretsin ben telefonu sınıfa bıraktım!"deyip elini alnına vurarak tam karşıma oturup ayaklarını uzattı.İyice sıkış pıkış olmuşken ve nefesim kesilmeye başlamışken direkt konuya daldım.
"Benim telefonum yanımda,istersen yardım çağırırım ama bir şartla.Bu konuyu seninle konuşacağız."
"Tamam kabul konuşalım.Mesela ben babandan özür dilemişken,senin gönlünü almaya çalışmışken,senin her şeyi alt üst edip bana nasıl sevgili ayarladığını konuşalım."dedi bıkkın bir şekilde tane tane konuşarak.
"Ben bir şey yapmasam bile hanımefendi gelip sana açılacaktı zaten!"
"Karışmasaydın sen,bıraksaydın o gelseydi."