Giriş,gelişme,sonuç..her kısmıyla felfena entrika ve gizem dolu bir bölüm oldu..Oy vermeyi ve her yere yorum yapmayı unutmayınız ballarım.İyi okumalar💗✨
Yazar'dan...
"Saat kaç?"
"....."
"Artık gitseniz ,ben de biraz dinlenmek istiyorum."
"....."
"Elbette bugün ilaçlarımı içeceğim."
"...."
"Buna sen karar veremezsin."
"...."
"Hadi ama,daha ne kadar asla intihar etmeyeceğimi söyleyeceğim?Ölmemi istemeyi kes."
"......."
"Siz de mi ona destek veriyorsunuz?"
"....."
"Demek ki yanımda sadece sen varsın Boşluk."
"....."
"Çığlık atmayı bırak,böyle yapınca kendini haklı çıkaramazsın."
"......."
"Bu kadar yeter.Susun artık,birazdan yeni bir psikolog gelecek.Bunu da sizin yüzünüzden kaçırmak istemiyorum,ona kendimi inandırmalıyım."
"....."
"Şşh.."
Yavaşça açılan kapı ile beraber içeri giren yeni bir psikologu selamladı genç kadın.27.yaşının başlarında, belki de yirmi yedi bininci psikologu ile tanışacaktı.
"Merhaba,ben geçici süre için yanınızda bulunacak olan psikologum.Adınız Beren'di değil mi?"
"Evet.."dedi genç kadın buruk bir tebessümle.
Ah zavallı Beren..Bedeni 27,ruhu ise parçalana parçalana bir iskelete dönüşmüş Beren.
7 yaşından beri bu bomboş odadan hiç çıkamayan,hayatını geçirdiği akıl hastanesinin duvarlarının arkasına hapsolmuş Beren..
"Bakın Beren Hanım.Benden önceki psikologların hepsinin birkaç seansa gelip istifa etmesinin sebe-.."
"Umutsuz vaka olmam, söylediklerime inanmayan,ayrıca o cani adamdan korkan psikologlar oldukları içindi.Hepsini biliyorum."
"Cani adam?"
"Kayıtlarda babam olarak geçen adamdan bahsediyorum."
"Babanız sizi çok seviyor,size çok değer veriyor."dedi psikolog inanamayarak.
"Benden nefret ediyor,7 yaşımdan beri bu akıl hastanesinde onun yüzünden bulunuyorum.Öz babam bile değil ama siz inanmıyorsunuz!"
"Ah.."dedi psikolog içinden."Şizofreni ne kötü şey."
"İlaçlarınızın dozunu biraz arttırmam gerekiyor.Seansımız bitti."
Psikolog ayağa kalkıp gidecekken bir anda fırlayıp arkasından koştu. Psikolog ise kapıyı sertçe kapatıp kilitleyince Beren defalarca kapıya vurup korkutucu bir çığlık attı.